maciops Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Siema W sobote przywiozlem z niemiec dwie KLRy jeda to slawetny Tengai a druga to zwyklak.I nasówa sie tu pytanie czy Tenagi rozni sie czym oprocz plastikow od zwyklego modelu? Tengai kupilem niesprawne i niemiec od ktorego go bralem powiedzial ze jechal autostradą i mu nagle osłabła i zaczeła olej palic. Ale obejrzalem wszystkie czesci od glowicy i sama glowice i wyglda na to ze wszystko jest wporzadku. Co to moze byc?? pozdro :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 nie roznia sie niczym poza buda. co do oleju to mogl tlok sie zatrzec - sprawdz kompresje bedziesz wiedzial miej wiecej co sie stalo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 mogl sie zatrzec albo pierscienie poszly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 ale olej bierze ten silnikowy czy np. ze sprzegla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 (edytowane) co znaczy ze sprzegla ?? chodzi ci o olej skrzyniowy ?? to 4T wiec olej wspolny dla skrzyni i silnika. BTW maciops poco ci 2 klekoty ?? na handel ?? Cylinder mozna przetulejowac kosztuje to niewiele a masz nominal. Musisz zwrocic uwage na lancuszek balansowy - nie wymieniany moze peknac. Edytowane 9 Stycznia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciops Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Nie raczej nie na handel bo jedna jest wujka bo juz jakis czas tak sobie razem smigamy no iteraz postanowilismy cos wiekszego kupic oprocz krosowek zeby mozna bylo smigac po miescie i wyposcic sie gdzies w trase. A myslicie ze w tej jezdzacej trzeba cos wymienic oprocz oleju. Jakis rozrzad czy cos?? Zawory regulowac?? Dzieki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 pytasz czy stwierdzasz ?? jesli niechcesz miec zdziwienia w trasie ze cos sie syplo to zrob jej pozadny przeglad. Lancuszki wymieniasz jesli muisz - ale do lancuszka balansowego mozesz dostac sie tylko sciagajac alternator a w ostatecznosci magneto. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwydr Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 :icon_evil: Pierścionki może się zapiekły :lalag: Cytuj W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3 http://www.bikepics.com/members/siwydr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciops Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Nie pierścienie i tłok w porządku. A co do tego przeglądu to chyba masz racje dam ja na przegląd niech sprawdzą. I wymienie co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 A może głowica sie kłania do remontu czyli może prowanicami łapie olej i spala go (dzieje sie tak kiedy sawyrobone prowadnice i te uszczelniacze już wtedy nie utrzuymują). A ile ci bierze oleju mierzyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 No to zostaje ci zlozenie i wymniana uszczelniaczy moze dotarcie zaworow.Uszczelke kuop Atheny ja kupilem w sklepie KLASA jakas niby japonska ale cienka jak kartka papieru i niestety puszczala odrazu po zalozeniu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciops Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Dzisc gosc zlozyl mi glowice mowil ze cos tam frezowal. Wymienil uszczelniacze.To jutro czeka mnie zlozenie wszystkiego do kupy :icon_twisted: Miejmy nadzieje ze zapali :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 (edytowane) frezowal gniazda zaworowe i pewnie zawory, tez to robilem w swoim . Nie kataj jej na zimno musi sie rozgrzac zanim dasz w palnik, inaczej zaworki szybko poleca. PO zalzoeniu glowicy regulacja luzu zaworowego obowiazkowa - niestety na plytkach wiec troszke roboty bedzie . Edytowane 11 Stycznia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciops Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 no dokladnie to co napisalesdzieki za radea plytki juz mam i uszczelke i wogole wiec moze jutro juz pojezdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 ale sprawdzales luz po frezowaniu gniazd i zaworow ?? czy przed ?? bo jak przed to napewno nie bedzie sie teraz zgadzac :buttrock: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.