Skocz do zawartości

Kupiłem Kawasaki VN 900 Classic


ASh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Gratulacje! :biggrin:

Piękny motocykl i fajnie ze w tym kolorze bo bordo wygląda najladniej!

I jak tu teraz czekać do wiosny, jak to biale g...wno jeszcze lezy... :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde posłuchałbym jak on/ona gra. ASh dałoby się to jakoś zrobić?

 

No nie wiem, ale sprobuje jutro ją nagrać :D Gra pięknie. Na wolnych obrotach tak powoli i równiutko sobie dudni, ale jak podkręcić troszke gazu... szok ;) Podkręcam jednak tylko leciutko bo Ona jest na dotarciu. Na liczniku wyświetka się równo 0,0 km :(

Edytowane przez ASh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny sprzecior :buttrock: tez sie nad nim zastanawialem, ale trafila sie Niebieska Ksiezniczka na wydechach V&H i zakochalem sie zupelnie :wink:

Zaczekaj jak zmnienisz na puste wydechy - wtedy dopiero zagrzmi :biggrin:

Jako tez poczatkujacy polecam Gmola, slizg musi zaliczyc chyba kazdy - ja juz to zrobilem na kursie - Shoadow'ka :bigrazz: , swoj zamowilem w Kuzni Motocyklowej, taki: http://www.motoakcesoria.riders.pl/honda/vtx1300/2828.JPG

juz gotowy,musze tylko jechac zalozyc :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sliczny motorek... gratuluje!

 

Teraz dopiero zaczna sie wydatki na "ubranka" dla dziewczynki :lalag:

 

No troche ich bedzie... gmole, szyba, stelaze, sakwy, piornik, osolna chlodnicy...

Jezeli zamierza jezdzic z plecaczkiem to koszty jeszcze pojda w gore bo dojdzie oparcie pasazera z poduszka.

A jak juz to bedzie mial to bagaznik :biggrin:

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Również dołączam się do gratulacji - piękny sprzęt. A tak przy okazji - ja też jestem w podobnym wieku, no dobra, jestem 3 lata starszy :icon_biggrin: , prawo jazdy zrobiłem jeszcze na studiach; a ostatnio wziałem parę lekcji doszkalających, ale mozna powiedziec ze jestem swieżak. I również mocno rozglądam się za nowym sprzętem (żona twiedzi ze to kryzys wieku sredniego, niech jej będzie, nie protestowała specjalnie kiedy powiedziałem ze kupuje motocykl - woli jak "kochanka" stoi w garazu i ma na nią oko :icon_biggrin:, a ja nie mam głupich myśli i sie nigdzie nie włóczę:biggrin: ).

I tak mam teraz dylemat - jestem rozdarty pomiedzy właśnie VN 900 classic i Drag Starem 650. Niestety obawiam sie ze VN 900 jest troche za ciezki jak dla mnie no i niestety drozszy o te 3-4 tysiące - co jest niestety dosyc istotne. I daltego chyba kupie Yamahe - niestety musze poczekac do początku marca bo wtedy dowiem się czy mnie stac :biggrin:

 

Jeszcze raz pozdrawiam i do spotkania na szlaku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak mam teraz dylemat - jestem rozdarty pomiedzy właśnie VN 900 classic i Drag Starem 650. Niestety obawiam sie ze VN 900 jest troche za ciezki jak dla mnie no i niestety drozszy o te 3-4 tysiące - co jest niestety dosyc istotne. I daltego chyba kupie Yamahe - niestety musze poczekac do początku marca bo wtedy dowiem się czy mnie stac :icon_rolleyes:

 

Jeszcze raz pozdrawiam i do spotkania na szlaku

Z całą pewnością VN nie będzie za ciężki, jeśli nawet jest różnica w wadze, to na pewno nie taka, żebyś ją zauważył przymierzając się do tych obu motocykli. No, kasa to już poważniejszy argument...

Edytowane przez Dymsha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem zupełny świeżak i to zupełniejszy od Ciebie i też miałem ten sam dylemat. Jednak mojego wyboru VN 900 nie żałuje i serdecznie Ci polecam. Ja też bałem się ciężaru VN 900 i zastanawiałem się nad DS 650 ale teraz z perspektywy zakupu powiem Ci że wcale nie ma się czego bać. Jeździłem już moją maszyną (bywały przecież ostatnio upalne dni :icon_rolleyes: ) i powiem Ci że jestem zaskoczony jak łatwo się ją prowadzi. Moje doświadczenie to tylko kursowy motorek a jednak spokojnie jade VN 900, hamuje, skrecam, parkuje itd itp (mam 75kg i 172cm). Poza tym jest duża różnica techniczna na korzyść VN 900 (wtrysk, wieksza moc, wiekszy moment obrotowy, hamulec tarczowy z tyłu, chłodzenie silnika powietrzem i cieczą, sporo nowocześniejszych-wygodniejszych elementów wyposażenia). Co do ceny to powiem Ci tak: dealer w Polsce na jednym motorze tego typu zarabia brutto ok. 10 tys. zł. Powiedział mi to przyjaciel-pracownik autoryzowanej stacji dealerskiej Yamahy. Nie sugeruj sie zatem ceną cennikową 33900. Negocjuj. Ja kupiłem moją maszynę dużo dużo dużo dużo dużo taniej niż 33900 i to oczywiście nową z rocznika produkcji 2007. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat to zapraszam na priv.

 

PS.

Pamiętaj, jeśli nie kupisz tego co naprawde chcesz a do czego było nie tak strasznie daleko, to zawsze bedziesz miał niedosyt i będziesz się męczył sam siebie przekonując, że zrobiłeś dobrze i że jesteś zadowolony :wink:

Edytowane przez ASh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam bratnią duszę :) No własnie - Kawasaki jest piekne, te wszystkie detale powalają na kolana, najbardziej ze wszystkich drobiazgów podoba mi się tylna lampa :wink: ; jeśli chodzi o szczegóły techniczne - to masz 100 % rację, dla mnie, oprócz wtrysku i chlodzenia cieczą (bede duzo jezdzil po miescie w korkach), szczególne znaczenie ma tylna tarcza hamulcowa; na dobrą sprawę na korzyść Yamahy przemawia jedynie lepsza cena i malowanie typu "imperial brown", ale malowanie twojego motocykla tez jest fajne. Przez jakis czas obawialem sie troche paska napedowego (mam nadzieje ze tak sie to nazywa), ale z drugiej strony duzo modeli Yamahy (np. Warrior) czy HD z tym jezdzi i nie ma z tym klopotu.

 

Dzieki również za twoje spostrzezenia na temat manewrowania - wymiarowo jesteśmy prawie tacy sami (175 cm i 80 kg :banghead: ), wiec cieszy mnie to ze nie powinienem miec z tym klopotow, cholera prawie mnie przekonałeś :bigrazz:

 

Dzieki za porady, w sprawie cen i negocjacji napisze na priva.

 

pozdrawiam

Edytowane przez ravkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Również dołączam się do gratulacji - piękny sprzęt. A tak przy okazji - ja też jestem w podobnym wieku, no dobra, jestem 3 lata starszy ;) , prawo jazdy zrobiłem jeszcze na studiach; a ostatnio wziałem parę lekcji doszkalających, ale mozna powiedziec ze jestem swieżak. I również mocno rozglądam się za nowym sprzętem (żona twiedzi ze to kryzys wieku sredniego, niech jej będzie, nie protestowała specjalnie kiedy powiedziałem ze kupuje motocykl - woli jak "kochanka" stoi w garazu i ma na nią oko :biggrin:, a ja nie mam głupich myśli i sie nigdzie nie włóczę;) ).

I tak mam teraz dylemat - jestem rozdarty pomiedzy właśnie VN 900 classic i Drag Starem 650. Niestety obawiam sie ze VN 900 jest troche za ciezki jak dla mnie no i niestety drozszy o te 3-4 tysiące - co jest niestety dosyc istotne. I daltego chyba kupie Yamahe - niestety musze poczekac do początku marca bo wtedy dowiem się czy mnie stac :icon_mrgreen:

 

Jeszcze raz pozdrawiam i do spotkania na szlaku

Miałem ten sam dylemat jeździłem jako młody chłopak simsonami, nie miałem prawka, jesienią 2005 zacząłem rozglądać się za moto, padło na suzuki C800 kupiłem ją w grudniu, jak gościu przywiózł mi moto do domu to bałem się na nią siąść. Prawko zrobiłęm w maju 06 i zacząłem jeździć... co za uczucie :flesje: po jednym sezonie chętnie przesiadłbym się na HONDĘ VTX 1300. Nie zwracaj uwagi na wagę :), uważaj na przedni hamulec przy skręconej kierownicy, bo jak zablokujesz koło to gleba pewna, ale generalnie używaj dwóch hamulców z przewagą przedniego. blokada tylnego koła to niebezpieczeństwo zarzucenia. Spoko dasz radę :) Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...