Skocz do zawartości

Do czego sluzy mala dzwignia przy sprzęgle w WR-ce 250 ??


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to jest HOT START - wedlug manuala cos w rodzaju ssania , tylko dziala odwrotne do normalnej mieszanki dodaje wiecej powietrza.

 

http://img404.imageshack.us/img404/7338/wrvx6.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/851/wr2ax7.jpg

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn no nie do konca oto mi chodzilo ,przedmuchac owszem ale nie tak jak dekompresja.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz.... mylisz się ;D moja 426 nie ma autodekompresatora w standarcie, wiec uzywam tego manualnego, ale jest mozliwe przekopac ja bez deko !! (Prosze nie sugerować zurzycia czesci zespolu tlok - cylinder bo obecnie silnik jest rozebrany, cylinder jak nowy (slady takie jak zaraz po honowaniu) tlok i pierscienie wszystko zgodnie z serwisowka. Poprostu, jesli robisz to powoli (podkreslam powoli) to chocbys wszystko miał nowe, to i tak zawsze, gdzis ta kompresja powoli ucieka. Mysle, ze na cieplo po odpowiednim ustawieniu tloka bylbym w stanie odpalic ja bez deko, ale nie probuje tego bo po co skoro wszystko dziala ? Jesli nadejdzie sytuacja nadzwyczajna to bede probowal

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielorz dobrze podsumował. Jak odprężnik nie działa to wcale nie kopie się sprzęta jak dwusuwa tylko bardzo powoli trzeba przełamać kompresje i wyczuć to położenie tłoka w którym normalnie się go ustawia używając odprężnik. ( a po woli bo szybko się nie da, powietrze po woli ucieka nieszczelnościami)

Nie wiem, może WR 250 da się kopnąć energicznie i przełamać kompresje bez tego ustawiania mozolnego. Pojemność nie aż taka duża. A może i się nie da :biggrin: Za to wiem że mając cylinder jak gar na zupę a taki jest w husce Mateusza nie ma opcji żeby kopnąć to jak dwusuwa. W grę wchodzi tylko to o czym pisał zielorz, ale nie jest to zbyt przyjemne i łatwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowsze WE, ma 2 dekompresatory.

drogi mateuszu, nie stawiaj na swoim skoro nie zawsze musisz miec racje.

Dominik napisał nowsze WR - czyli od rocznika podejrzewam 2003-04

moja z 2002 i nie ma rozrusznika, oraz tak jak yzf zielorza ma jeden dekompresator, bez którego jednak da sie żyć

Edytowane przez eloelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy w wr 01 jest autodekompresator czy go nie ma wiem ze potrafie odpalic bez zadnej dzwigni przeciez to nie jest zaden wielki silnik i troche umiejetnosci wystarczy

 

te 610 uda sie kopnac bez dzwigienki ale tylko w jednym polozeniu tloka, jeśli tłok jest ustawiony inaczej to chyba nie mozliwe. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiasz tłok tak żeby minął GMP i potem strzał (tak jak na deko), musze to kiedys w praktyce wyprobowac. Chociaz sa juz takie walki rozrzadu (tuningowe) odpowiednio zaprojektowane, ze deko staje sie automatyczne jak w CRFie np. i przy kierownicy mozesz sobie zamontować cieple ssanie zamiast tego, albo to poprostu wywalic.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...