gutek_rapier Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Tak jak w temacie czy istnieje taka możliwość od razu mówię ze tłoczek i pierścionki mogę mieć bez problemów z allegro do zestawu parmakit.Czy ktoś już coś takiego robił??Czy cylinder to wytrzyma(jest cały z żeliwa)??Czy zmniejszy się dużo wytrzymałość na ścieranie??I czy orientuje się ktoś czy zamki na pierścienie tego tłoka od zestawu parmakit 105ccm będą pasować do rozwierconego cylka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 a w jaki sposob chcesz to zrobic? tuleja ma 9 szlifow i maksymalnie mozesz uzyskac 83-84 cmm , natomiast sa zestawy tuningowe na 15-110-115cm (mj kumpel mial taki z nicaasilem lecz po paqru miesiacach pierscienie jebly i caly nicasil poszedl w dupe ) ;/pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 a w jaki sposob chcesz to zrobic? tuleja ma 9 szlifow i maksymalnie mozesz uzyskac 83-84 cmm , natomiast sa zestawy tuningowe na 15-110-115cm (mj kumpel mial taki z nicaasilem lecz po paqru miesiacach pierscienie jebly i caly nicasil poszedl w dupe ) ;/pozdrawiam Szlifowanie a rozwiercanie to dwie różne rzeczy :) Szlifujesz o jeden rozmiar w góre a rozwiercanie to przejście wyżej niż jeden szlif czasami nawet wyżej niż wszstkie ale znając życie jakiś sprytny inżynier policzył że 9 szlifów a potem bum :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BATON Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Co do szlifu to odradzamto w bardzo duzym stopniu oslabia cylinder. Zalecam jednak chromowanie wewnetrznej scianki cylindra. Chrom posiada o wiele wieksza twardosc niz stal co pozwoli dluzej cieszyc sie naszym DT. POZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 ja mialem 50,75mm i zostal mi jeszcze jeden szlif. za chu.. tego nie zrobisz albo Ci strzeli tuleja przy rozwiercaniu albo pozniej motoru nie odpalisz albo odpalisz i bedzie Ci tyle wpieprzal paliwa ze to hoho bo beda inaczej kanaly ustawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 kanałki beda ustawione dobrze i wszystko bedzie grać tylko chodzi o to czy to sie zaraz nie zetrze itp paliwa moze wpier$! nawet 10 l chodzi o to zeby była mocna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 To sobie kup większy motor.. prosta sprawa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 mam rm 250 ale ona jest tylko do lasu i na tor a chce miec coś czym moge jeździć po ulicy niestety jak narazie wiek niepozwala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Masz RM 250 i wiek nie pozwala? człowiek, ogarnij się.. jeszcze turbinke sobie zamontuj, dysze przewierć, albo inny wieś tuning na DT, ten motor służy do nauki jazdy, a nie do szaleństwa.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 (edytowane) Do nauki jazdy to służy komarek albo simsonek a pozatym jak niemasz nic do powiedzenia w temacie to nierób smietnika,pozatym jakbyś niezauważył rm niema homologacji a co za tym idzie i papierów wiec mozna tylko po lesie jeździć gdzie nie trzeba prawka, a mam 15 lat a prawko a1 na 125ccm zaczyna sie dopiero od 16 lat wiec radze na drugi raz czytac ze zrozumieniem a więc co za tym idzie nie moge kupić sobie 125 Edytowane 20 Stycznia 2007 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Gdyby rozwiercanie bylo nieszkodliwe kazdy by cos takiego odrazu w swoim moto robil. Jak dla mnie cos takiego jak 'tuning' takich malych maszyn to rzecz bezsensowna :( To tak jakby do malara wbic zestaw 'tuningowy' 750ccm :banghead: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Gdyby rozwiercanie bylo nieszkodliwe kazdy by cos takiego odrazu w swoim moto robil. Jak dla mnie cos takiego jak 'tuning' takich malych maszyn to rzecz bezsensowna :icon_mrgreen: To tak jakby do malara wbic zestaw 'tuningowy' 750ccm :D POZDRO Nie żebym był złośliwy ale firma ABARTH robi zestawy tuningowe do malucha które dają mu jakieś 80km tylko że po 5000km można go wywalić na smietnik ale chodzi o sam fakt. Oprucz tego co powyżej użytkownicy maluchów wstawiają silniki od cieniasów sporting. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 No wiec widzisz .... wstawiaja silniki od cieniasow a nie rozwiercaja cylindry :smile: Troche sie zle wyrazilem odnosnie malara ale chodzilo mi nie o zmiane cylindra (co oczywiscie nie jest az takie glupie) tylko o rozwiercanie i inne tego typu kombinacje :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 gutek_rapier przeciez jak tuleje zjada to bedzie inne otwarcie kanalow nadodatek gdbys chcial zrobic 105ccm to ta tuleja byla by strasznie chuda i wiesz co to moze znaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 tak, inaczej beda kanaly ustawione i bedzie sie przegrzewal ... lepiej odloz jakas kase i kup sobie cylinder tuningowy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.