Wiertara Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wszyscy mają racje! jak pójdzie Ci pierścień albo ukruszy tłok to masz skasowany cylinder co powoduje koszty idące w setki złotych. Sorka za te posty ale przycięła mi się strona i tak się jakoś dodało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 wiertara, napisz to jeszcze z 5 razy to zrozumie :icon_rolleyes: a motorek no coz... kiedys musisz dac mu czas na wakacje. jak kocha to i bez moto bedzie cie chciala:Ppzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Ja napisze :icon_rolleyes: :Wszyscy mają racje! jak pójdzie Ci pierścień albo ukruszy tłok to masz skasowany cylinder co powoduje koszty idące w setki złotych. Jak nie masz kasy na tłok to odstaw do garażu i nie jeźdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 (edytowane) Kasy na tlok miec niebede teraz mzoe na ferie.Odstawiam ją w garaz i wyciagam tylko w sobote zeby do dziewczyny dojechac.Mam nadzieje ze jeszcze 2 razy obroci:PNie jest tak zle we 2 osoby darady normalnie na 6 biegu jechac.wiec mysle ze jeszcze te 100 km niecale zrobi przy spokojniej jezdzie(czyli jade tak ze krece tylko do 5 tys)pozdr Wydaje mi się, że oprócz tłoka masz już do wymiany korbowód oraz nicasil do naprawy. Może czas na sprzedaż pojazdu? :icon_rolleyes: Edytowane 7 Stycznia 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 hehe dibo sie go raczej nie pozbedzie nawet jak bedzie mial robic caly remont :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Marcpol pewnie a ty go kupisz nie ?? :) Co do korbowodu i calej reszty to jestem spokojny.Nie ma luzow na wale :) Nie buj sie tak tanoi ci go nie oddam :) A sprzety juz ostanio zmienialem za czesto:PTroche chyba przesadzilem.Jezeli moto mi ciagnie jeszcze na 6 we 2 osoby.nie ma rewelacji ale 90 mozna leciec caly czas.POwiem wam ze jezdze jezdze bo niewytrzymam:PAle do 5 tys obrotow aby sie zawor nieotieral i niepowiekszalo sie okno wydechowe.Luzny pierscien zagladnie wtedy tam gdzie nietrzeba i bedzie lipa:PWiem ze mnie dojedziecie.Ale ten Moto musi po prostu musi zrobic jeszcze 200km a potem przyezekamze tlok mu zmienie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 No no przyrzekaj... Tylko wtedy dodasz jeszcze cos wiecej do puli oprocz tloka :) W kazdym badz razie czekam na temat: "DT nie jezdzie - wina tloka z luzami na pierscionkach?" ;) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Marcpol pewnie a ty go kupisz nie ?? :icon_mrgreen: Co do korbowodu i calej reszty to jestem spokojny.Nie ma luzow na wale :biggrin: Nie buj sie tak tanoi ci go nie oddam :bigrazz: A sprzety juz ostanio zmienialem za czesto:PTroche chyba przesadzilem.Jezeli moto mi ciagnie jeszcze na 6 we 2 osoby.nie ma rewelacji ale 90 mozna leciec caly czas.POwiem wam ze jezdze jezdze bo niewytrzymam:PAle do 5 tys obrotow aby sie zawor nieotieral i niepowiekszalo sie okno wydechowe.Luzny pierscien zagladnie wtedy tam gdzie nietrzeba i bedzie lipa:PWiem ze mnie dojedziecie.Ale ten Moto musi po prostu musi zrobic jeszcze 200km a potem przyezekamze tlok mu zmienie! Co do korbowodu to przeczytałem kiedyś, chyba w ŚM, że eksploatacja 2T ze zużytym tłokiem, prowadzi do szybkiego uszkodzenia łożysk korbowodu. Może autor się mylił? Zresztą to nie mój motocykl i nie moje pieniądze. PS. Jak już rozwalisz silnik to napisz na pw, może kupie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 chyba nie wiem jaka dt jak to mowa o kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Ja kiedyś przytarłem CRma to na nikasilu porobiły sie małe wżery wziąłem papier 2000 pojechałem troche i nikasil jak nowy :) .http://www.bikepics.com/pictures/615521/http://img408.imageshack.us/img408/5373/dsc00087jb3.jpgJa bym na twoim miejscu zdjął cylinder i zobaczył na czym stoje, przecież to godzina roboty a może uratowac życie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 na koło ten nicasil wyglada jakby go tam nie bylo w niektorych miejscach... Dibo. co z tego że jeździ. Jeździć będzie. Ale nicasil ma bardzo niska tolerancje, i przy wiekszym luzie, kto wie czy nie przesiadziesz sie z selekcji a na d :]Kup sobie ogara i jeździj do dziewczyny. Każdy obrót wałem w Twoim przyadku to coraz wieksza tragedia dla silnika... Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.