wilczur Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Jak wykonac profesjonalny zaczep do przyczepki bagażowej za motorem. Chce połączyc Virówkę z przyczepką na jednym kółku od Jawy. Może ktoś ma taką przyczepkę???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eda Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Wejdż na strone www.trzykola.plmoże tam coś podpatrzysz lub skontaktujesz się z Rafałem,chłpakiem,który to robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 (edytowane) Ja mam taką tylko,że polską z Niewiadowa ,też będę kombinował z zaczepem. Chcę ją targać za dragiem. Wklej twojej fotki chcę porównać z moją. Edytowane 6 Stycznia 2007 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczur Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Dzięki za adres "trzy kola". Dobra strona dużo konkretów. Pozdrawiam. Wilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 ja mam wlasnie taka przyczepke z niewiadowa, jak ta na stronie trzykola.pl, jestem w trakcie jej remontu, jak cos wyjdzie pokaze foto :crossy: Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Dzięki za adres "trzy kola". Dobra strona dużo konkretów. Pozdrawiam. Wilczur Jaki masz jej numer seryjny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczur Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Masz pełny opis tabliczki znamionowej; KOVOZAVODY PODNIK MISTNIHO PROMYSLU SEMILY ------------------------------------------------------ TYP PAV - -40/B ROK VYROBY 1969 VYR.CISLO 2305 VAHA VOZ.kg 19 UZIT.ZAT.kg 30 MAX.RYCHLOST km/h 70 Jeżeli masz taką przyczepkę, to z jakim nr fabrycznym Moja jest do odnowienia, cała w orginale, łącznie z oponą, tylko brakuje jej lampy tylnej. Tab liczka zn. oryginalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Nie wiem, czy dobrze szukałem. Na stronce Namysłowa i Trzy koła nie znalazłem żadnej informacji, czy można tam kupić taki wózek jednokołowy tylny.Jak by ktoś miał info gdzie można kupić i jaki jest koszt takiego zakupu, będę wdzięczny :clap: Sorki za błąd, oczywiście chodzi o Niewiadów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 gdzie mozna kupic, coz, zlomy, bazary, itp. to jest przyczepka produkowana za komuny, niewiadow juz ich nie robi. czlowiek ze strony trzykola je tylko restauruje. ja swoja znalazlem na smietniku :icon_mrgreen: na bazarze chodza niewiadowy po okolo 500 - 800 zl. najwazniejsza sprawa, to znalezc taka z dobra guma od pokrywy, bo tej uszczeki nie mozna dopasowac z niczego innego :/ Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczur Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Ja swoją czeską kupiłem na allegro za 400. Jest do odrestaurowania. Szukałem takiej bo wydaje mi się mniejsza od tej z Niewiadowa(ta była dedykowana do WSK-i) , bardziej zgrabna i przez to ladniejsza. Widziałem takie cuda na zlocie na Słowacji w zeszłym roku. Czasami pojawiaja sie na allegro w cenie 500-800. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 (edytowane) Ja mój Niewiadów kupiłem w stanie dość dobrym (lekko odrestaurowana i w miarę kompletna ) na allegro za 200pln jedyny mankament to porwana nieszczęsna uszczelka (mam pomysła jak dobrać inną) i złąmany zawias(już połatałem tylko go ładnie pomalować).Gość ją robił dla siebie i ma jego kolory. Ja ją trysnę na kolorki mojego draga , do chromu dam bagażnik ,kieruneczki takie jak w dragu kupiłem ,jeszcze szukam lampki tylnej a'la Drag i będę montował "zestaw-ciągnik siodłowy z naczepą"(raczej z przyczepą).Myślę ciągać to cudeńko jeszcze za jednym jednośladem, do którego to cudeńko było projektowane - Gazelą.Jak dobrze pójdzie to będę miał orginalny zaczep do gazeli!!!! Dopiero to będzie zespół trakcyjny!!!!! ja mam wlasnie taka przyczepke z niewiadowa, jak ta na stronie trzykola.pl, jestem w trakcie jej remontu, jak cos wyjdzie pokaze foto ;) Myślałeś już o zaczepie do swojej Hondy.Masz jakieś wstępne projekty?Bo myslę ,że mamy podobny problem. Oglądałem fotki tego intrudera na stronie trzy koła. U niego to prosta sprawa - krótki błotnik dość wysoko - krótki zaczep.Mała dźwignia ,małe siły gnące. Nasze motocyle (moj drag i twoja honda) mają długie błotniki. U mnie mierząc od mocowań zaczep musiał by mieć 35 cm bez żadnego podparcia -dosyć długi,na dodatek u mnie tablica rejestracyjna "sterczy" do góry,zaczep wychodząc za nią zasłaniał by ją (jazda solo)a nie myślę go ściągać do każdej jazdy solo! Myśle go pochromować tak aby stanowił dodatkowy element ozdobny. Następna sprawa :w takim zamocowaniu zaczepu u mnie wysokość jego mierzona od ziemi wynosi 72cm,zaczep przyczepki aby była ona poziomo w stosunku do ziemi a nie "nurkowała" przodem musi być przynajmniej na wysokości 82cm .Podgjęcie zaczepu do góry co prawda odsłania tablicę rej. ale zaczep zyskuje dodatkowe 5cm co razem stanowi 40cm -prawie pół metra dźwigni! Myślałem o zastrzałach od oparcia tylnego ale to już wtedy będzie niezłe kuromysło! Pisz jak wygląda twój plan!!! Ja porobie wstępne szkice i potem wkleję na forum Edytowane 7 Stycznia 2007 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 ja jeszcze nie mam zrobionego zaczepu, ale ostatnio badalem potencjalne miejsca i bedzie to mocowanie bagaznika do oparcia raz mocowanie stelaza na sakey do blotnika, to sa jedyne dwa miejsca stabilne na tyle zeby to moglo tam pasowac, uda mi sie skrocic to na tyle zeby nie bylo duzej dzwigni, u mnie bedzie to rozwiazanie zakladane tylko w czasie wyjazdow wakacyjnych, wiec dam sobie go do malowania proszkowego, tak jak rame przyczepki, ja dorabiam sobie kopie tablicy rejstracyjnej i dopne ja do przyczepki, nie bedzie to orginalna oczywiscie, ale cos co ja imituje. zastanawiam sie czy robic kierunki na niej, bo te moje i tak widac, sa na tyle odsadzone. zobacze jak to wyjdzie, lampe tylna juz mam kupiona i jest to taki klasyczny krzyz maltanski :icon_rolleyes: Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczur Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 W mojej czeskiej przyczepce zaczep jest stosunkowo nisko, zatem połączenie z motorem myśle zrobic w trzech punktach. Aby rozłożyc siły na dwie składowe. Siłę poziomą( ciągnienie przyczepki) przejmie kabłąk mocowany do amortyzatorow z obu stron koła zamykający się za tylnym błotnikiem. Siłę pionową(ciężar przyczepki) przejmą dwa pręty z obu stron błotnika łączące błotnik u góry (mam tam gotowe otwory po kierunkach, ktore przenioslem niżej bo przeszkadzały sakwom)e z tym kabłakiem. Na kabłąku za tylnym kolem zamocuje zaczep do połączenia zprzyczepką(u mnie on wygląda jak kardan). Wszystko wykonam z pręta fi 12 mm i pochromuję, żeby to był także element ozdobny. Sądze że każdy motor musi miec indywidualne rozwiązanie i musi ono byc dobrze przemyślane, bo taka przyczepka z ładunkiem może ważyc 30 kg. W mojej czeskiej przyczepce zaczep jest stosunkowo nisko, zatem połączenie z motorem myśle zrobic w trzech punktach. Aby rozłożyc siły na dwie składowe. Siłę poziomą( ciągnienie przyczepki) przejmie kabłąk mocowany do amortyzatorow z obu stron koła zamykający się za tylnym błotnikiem. Siłę pionową(ciężar przyczepki) przejmą dwa pręty z obu stron błotnika łączące błotnik u góry (mam tam gotowe otwory po kierunkach, ktore przenioslem niżej bo przeszkadzały sakwom)e z tym kabłakiem. Na kabłąku za tylnym kolem zamocuje zaczep do połączenia zprzyczepką(u mnie on wygląda jak kardan). Wszystko wykonam z pręta fi 12 mm i pochromuję, żeby to był także element ozdobny. Sądze że każdy motor musi miec indywidualne rozwiązanie i musi ono byc dobrze przemyślane, bo taka przyczepka z ładunkiem może ważyc 30 kg. sorry,przez omyłke poszły dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Narodził się w mojej głowie taki pomysł: Nie mam bagażnika miałem go kupować. Ale połączę jedno z drugim: zaczep będzie bagażnikem do jazdy solo! Połączenie przyjemnego z pożytedczny.Wijzę mam już w głowie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georg48 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Mam przyczepke (Niewiadow) ktora sam "dozbroilem"chcialbym ja pokazac ale jako "Pierdziel" nie jestem z kompem "zapanbrat".Jesli miKTOŚ pomoze to zobaczymy JĄ w calej krasie!Potrafie tylko wyslac zdjecia na adres mailowypozdr :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.