Skocz do zawartości

MZ150-nierowna praca silnika


lonek22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kiedys poruszalem ten temat. Otoz na luzie w mojej MZecie nie rowno pracuje silnik-trzeba goi trzymac manetka caly czas, bo zgasnie. Myslalem nad filtrem powietrza ze moze juz zabrudzony, Pomyslalem tez ze moze to sprawa przepustnicy czy iglicy. CZy jak wymienie na nowa przepustnioce to pomoze? Bo jak drut, musi dostawac sie gdzies lewe powietrze. Szkoda jakby trzeba bylo caly gaznik wymienia. MZ to super motorek zeby polatac po lakach lasach itp a wiosna tuz tuz. Dzieki za podpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze sprobuj pozyczyc od kogos gaznik i sprawdz czy to napewno to. Co do pzepustnicy to ja osobiscie nie ufam wyrobom rzemiesniczym i troche obawielbym sie czy przepustnica bedze wykonana z odpowiednim pasowaniem. U mnie pomogła wymiana gaznika w etz250 ale nie powiem bo troche to kosztowało.

etz250 -> B6 -> SV650

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kiedys poruszalem ten temat. Otoz na luzie w mojej MZecie nie rowno pracuje silnik-trzeba goi trzymac manetka caly czas, bo zgasnie. Myslalem nad filtrem powietrza ze moze juz zabrudzony, Pomyslalem tez ze moze to sprawa przepustnicy czy iglicy. CZy jak wymienie na nowa przepustnioce to pomoze? Bo jak drut, musi dostawac sie gdzies lewe powietrze. Szkoda jakby trzeba bylo caly gaznik wymienia. MZ to super motorek zeby polatac po lakach lasach itp a wiosna tuz tuz. Dzieki za podpowiedz.

 

Sprawdź simering na wale od strony alternatora czy czasem nie puszcza. Wyczyśc dokładnie gaznik i ustaw prawidłowy poziom paliwa. sprawdż stan uszczelek pod głowicą, cylindrem i gaznikiem . W celu sprawdzenia mozesz wykorzystac samostart w sprayu psikajac na podejżane miejsce. Jak praca silnika sie zmieni to masz miejsce ciagnięcia fałszywego powietrza. Potem regulacja gaznika i musi działać. Wytarta przepustnica zeby powodowała taki defekt musi byc bardzo mocno zurzyta i by dzwoniła w gazniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź simering na wale od strony alternatora czy czasem nie puszcza. Wyczyśc dokładnie gaznik i ustaw prawidłowy poziom paliwa. sprawdż stan uszczelek pod głowicą, cylindrem i gaznikiem . W celu sprawdzenia mozesz wykorzystac samostart w sprayu psikajac na podejżane miejsce. Jak praca silnika sie zmieni to masz miejsce ciagnięcia fałszywego powietrza. Potem regulacja gaznika i musi działać. Wytarta przepustnica zeby powodowała taki defekt musi byc bardzo mocno zurzyta i by dzwoniła w gazniku.

Zgadza się skrzynia korbowa w 2t musi być szczelna :icon_biggrin: Pozdro! :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...