lonek22 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witam. Kiedys poruszalem ten temat. Otoz na luzie w mojej MZecie nie rowno pracuje silnik-trzeba goi trzymac manetka caly czas, bo zgasnie. Myslalem nad filtrem powietrza ze moze juz zabrudzony, Pomyslalem tez ze moze to sprawa przepustnicy czy iglicy. CZy jak wymienie na nowa przepustnioce to pomoze? Bo jak drut, musi dostawac sie gdzies lewe powietrze. Szkoda jakby trzeba bylo caly gaznik wymienia. MZ to super motorek zeby polatac po lakach lasach itp a wiosna tuz tuz. Dzieki za podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczota Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 moze sprobuj pozyczyc od kogos gaznik i sprawdz czy to napewno to. Co do pzepustnicy to ja osobiscie nie ufam wyrobom rzemiesniczym i troche obawielbym sie czy przepustnica bedze wykonana z odpowiednim pasowaniem. U mnie pomogła wymiana gaznika w etz250 ale nie powiem bo troche to kosztowało. Cytuj etz250 -> B6 -> SV650 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 może byś poprostu wyregulował gaźnik! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Witam. Kiedys poruszalem ten temat. Otoz na luzie w mojej MZecie nie rowno pracuje silnik-trzeba goi trzymac manetka caly czas, bo zgasnie. Myslalem nad filtrem powietrza ze moze juz zabrudzony, Pomyslalem tez ze moze to sprawa przepustnicy czy iglicy. CZy jak wymienie na nowa przepustnioce to pomoze? Bo jak drut, musi dostawac sie gdzies lewe powietrze. Szkoda jakby trzeba bylo caly gaznik wymienia. MZ to super motorek zeby polatac po lakach lasach itp a wiosna tuz tuz. Dzieki za podpowiedz. Sprawdź simering na wale od strony alternatora czy czasem nie puszcza. Wyczyśc dokładnie gaznik i ustaw prawidłowy poziom paliwa. sprawdż stan uszczelek pod głowicą, cylindrem i gaznikiem . W celu sprawdzenia mozesz wykorzystac samostart w sprayu psikajac na podejżane miejsce. Jak praca silnika sie zmieni to masz miejsce ciagnięcia fałszywego powietrza. Potem regulacja gaznika i musi działać. Wytarta przepustnica zeby powodowała taki defekt musi byc bardzo mocno zurzyta i by dzwoniła w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Sprawdź simering na wale od strony alternatora czy czasem nie puszcza. Wyczyśc dokładnie gaznik i ustaw prawidłowy poziom paliwa. sprawdż stan uszczelek pod głowicą, cylindrem i gaznikiem . W celu sprawdzenia mozesz wykorzystac samostart w sprayu psikajac na podejżane miejsce. Jak praca silnika sie zmieni to masz miejsce ciagnięcia fałszywego powietrza. Potem regulacja gaznika i musi działać. Wytarta przepustnica zeby powodowała taki defekt musi byc bardzo mocno zurzyta i by dzwoniła w gazniku.Zgadza się skrzynia korbowa w 2t musi być szczelna :icon_biggrin: Pozdro! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.