Skocz do zawartości

Trajka, traja


kawasaki454
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie w 2007 roku

Krótko. W roku ubiegłym w wypadku motocyklowym straciłem lewą nogę (amputacja powyżej kolana ). Ja jednak bez moto żyć nie potrafię więc pragnąc uchronić się przed kupnem skutera poszukuję trai najlepiej z automatyczną skrzynią biegów lub takiej w której nie będę musiał uzywać lewej nogi. Powinna być też krótka -bez tylnej kanapy. Najlepiej żeby ktoś przerobił moją Viagrę 1100 - albo inne propozycje. Pozdrawiam i oczekuje dobrych rad w temacie. :)

Edytowane przez kawasaki454
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko. W roku ubiegłym w wypadku motocyklowym straciłem lewą nogę (amputacja powyżej kolana ).

Jeżeli problemem jest tylko zmiana biegów, a masz Virówkę, to pomyśl nad przeniesieniem zmiany biegów:

na prawą nogę (palcami, a hamulec piętą); prawą rękę (miałem tak kiedyś w starym NSU).

Powodzenia

240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawasaki454, :icon_razz: tak trzymaj, Bracie! :biggrin:

 

Traje przedniosilnikowe są u nas rzadkościa. Sporo kręci sie jedynie przeróbek aftermarketowych GL1500 tu i ówdzie. We Włoszech spotkałem się z - odwracalnymi! - przeróbkami np. Drag Starów.

 

Virku, wydaje mi się, że o ile przeniesienie biegów na prawą nogę nie jest żadnym problemem, pod warunkiem założenia pod blokiem silnika Virago wysuniętych do przodu podnóżków, o tyle absolutnie wyrzuciłbym stamtąd hamulec. Ponieważ tył motocykla miałby być przebudowany, przypuszczalnie w oparciu o most jakiegoś lekkiego tylnonapędowca (BMW3 czy PF125 lub Polonez moga mieć zbyt dużą bezwładność dyfra, nie wiem... BTW: skąd się dowiedzieć czego używają do tych GoldWingów?), odpada problem cięgła i bębna: trochę większa pompa hamulcowa na kierownicy powinna poprzez przewody w oplocie obsługiwać w trajce zintegrowany układ hydrauliczny przód-tył. Osobny postojowy hamulec reczny - jak w samochodzie.

Niestety nie mam nikogo, kto by rozrysował podwójny trójkąt tylnego wahacza, ale jeśli podejść do tego z cierpliwością, znam warsztat, który wykona odpowiednio trwałe i precyzyjne części wg. rysunków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyślałem te propozycje i podpowiem, że myślałem już otym to znaczy biegi ręcznie - długa laga i przeniesienie sprzęgła na prtawą stronę a hamulca na lewą kierownicy. Obawiam się tylko jednego czy utrzymam moto na protezie lewej nogi. Jak narazie prób nie czyniłem. Stąd mój pomysł o trajce. Są w Germanii traje opatre na silniku V lecz o zgrozo tylko do pojemności 250. To za mało. Przy mojej wadze i bagazach to będzie widziało górkę wczesniej niż ja.

Na razie dzieki ale WSZYSTKICH CO WIEDZĄ O JAKIEJS TRAJI DO SPRZEDANIA PROSZĘ O KONTAKT.

Proszę t o przysyłanie zdjęć i danych o tych trajach na [email protected]

Pozdrawiam jurek. :smile:

Edytowane przez kawasaki454
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam zamiar na starość, jak już nie będę w stanie utrzymać równowagi dosiąść trójkołowca.

Grunt to nie rezygnować z ,,wiatru we włosch" o ile jeszcze jakieś wtedy będą.

Pozdrawiam i życzę trafienia na dobry sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie pytań o rozwiązania techniczne służę pomocą (cos tam robiłem w tym temacie) do do gotowej trike mogę polecić pojazd mojego kolegi na scorpio v6 2.9 litra z automatem instalcja gazowa silnik z przodu ...

Na twoim miejscu poczekałbym na protezę i sprawdził czy może lekko zmodernizowany motorek nie będzie najlepszym i najmniej kosztownym rozwiązaniem... W razie pytań...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie pytań o rozwiązania techniczne służę pomocą (cos tam robiłem w tym temacie) do do gotowej trike mogę polecić pojazd mojego kolegi na scorpio v6 2.9 litra z automatem instalcja gazowa silnik z przodu ...

Na twoim miejscu poczekałbym na protezę i sprawdził czy może lekko zmodernizowany motorek nie będzie najlepszym i najmniej kosztownym rozwiązaniem... W razie pytań...

 

 

 

 

Wczoraj przymieżałem się do Yamahy 250 DX a później do swojego zastałego w garażu AN 125 i okazuje się że w obecnej protezie nie jestem w stanie utrzymać lekkiego skutera w przechyle na lewą stronę. Staram się robić obpowiednie badania i być może sytuacja ulegnie poprawie. Jeżeli nie, to pozostanie mi tylko traja. Nie chcę żadnej wydumanej tylko jak już wspomniałem na silniku z przodu i krótkiej bo inna nie wlezie mi do garażu.

Może ktoś ma taką i chce sprzedać. Proszę o kontakt.

Pozdrawiam Jurek. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luca, gdzieś niedaleko Ciebie, a w każdym razie w Krainie Scyzoryka, jest gość (Romek, Rysiek?) u którego kupiłem kiedyś zestaw przesuniętych podnóżków z pedałami do Virago. Reklamuje się w Giełdzie Motocyklowej. Może mógłbyś go znaleźć i spytać czy na swoim stelażu taką modyfikację by zrealizował? BTW: jego dzieło już trzeci sezon wygląda bardzo dobrze, choć pod nowym właścicielem.

Edytowane przez x. Maślak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , naprawde wieeeelki szacunek za upór. Ale co do Trajki , w mojej okolicy jest mechanik , kiedyś byłe u niego po coś i widziałem taki wynalazek , street , ale...3kołowy , całkiem ciekawie to wyglądało , przypomniałem sobie też ze ten zakład ma swoją strone www a na stronie galeria , a w galerii jest foto tego wynalazku ... To o tym mowa : http://mirkamotors.p-net.pl/choppery/kranm...le/foto3/53.jpg

http://mirkamotors.p-net.pl/choppery/kranm...le/foto3/54.jpg

http://mirkamotors.p-net.pl/choppery/kranm...le/foto3/55.jpg

a tu masz cały adres strony gdzie i kontakt znajdziesz , moze warto zadzwonić i sie popytać co i jak ...

http://www.kranmotocykle.pl/

 

a propos Siwy , co do traji twojego kumpla to chyba ją na woodstocku 2006 widziałem , robi cholerne wrażenie , 3kołowy potwór , o ile dobrze pamietam to stała na początku całej imprezy , na łączce , nie na tej ogrodzonej,zorganizowanej "wieosce motocyklowej". Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by była rewelka gdyby nie3..... Czemu to nie jest do sprzedania a jeżeli jest to za ile . Pewnie,że lepszy byłby chooper ale? Czemu nie

Czekam na dalsze informacje w moim temacie pozdrawiam.

P.S.

Trajki długie i szerokie na silnikiach samochodowych nie wchodzą w rachubę. Mały garaż i poza tym manewrować takim monstrum ?

 

 

 

 

No też uważam, że wózek boczny to nie taki głupi pomysł.

Wtedy mógłbyś jeździć na swoim ukochanym sprzęcie.

 

 

Wiem i myślałem w tym temacie ale oferty to weterany przeważnie ruskie a ja mam już dość grzebania. Poza tym nie mam jak.

Jeżeli ktoś wie o innym takim sprzęcie to chętnie pogadam.

 

MOŻLIWA ZAMIANA NA VIAGRĘ 1100/1990 Stan bdb.

Edytowane przez kawasaki454
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...