golmar Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witam wszystkich forumowiczow! Mam do was wielka prosbe,a mianowicie przymierzam sie do zakupu Hondy CBR 600 F3 z 98r.Osobiscie nie mialem zbyt wiele do czynienia ze scigaczami,raczej z terenowkami.Prosze was, a szczegolnie tych co mieli lub maja doczynienia z tym motorkiem o pare rad przed zakupem.Na co zwrocic szczegolna uwage,jakie sa slabe punkty tego sprzeta ktore czesto ulegaja awarii i sa kosztowne w naprawie.Gdzie zajrzec by jak najwiecej dowiedziec sie o przeszlosci motoru. A propo,moze jest jakis forumowicz dobrze znajacy sie na sprzetach z Dabrowy Gorniczej?Wlasnie tam mam do obejrzenia moto dosc dobrze wygladajace,tylko ze to jest ponad 500 km odemnie. jeszcze jedno,czy zatrzaski na łaczeniach plastikow moga pekac od drgan silnika?Pewne moto ktore ogladalem tak ma i podejrzewam ze to raczej moze byc od stwiania na gumie, gdyz jest ta usterka na laczniu pod serwisoka. Za rady bede bardzo wdzieczny.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Ja jestem z bardzo bliska - podaj linka do tego ogloszenia to oblukam czy nie znam sprzeta a w razie czego popytam jeszcze znajomych z DG !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golmar Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_o...d14be1b2ae44919To jest link do tej cebry.Jesli mozesz sie cos dowiedziec,zorientowac co to za maszynka to bede bardzo wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Ja moge Ci tylko polecic F3. Sam jezdze juz trzecia CBRka 600 w zyciu. Ogolnie:sprzet bezawaryjny, niezawodny i ekonomiczny. Wady o ktorych slyszalem: slynny napinacz lancuszka rozrzadu, glosny kosz sprzeglowy, mniej precyzyjna skrzynia biegow, wadliwy regulator napiecia.Obejrzyj dokladnie caly motocykl. Sprawdz pasowanie plastikow. Jesli to mozliwe odkrec kilka owiewek i zobacz jak wyglada pod spodem.Zobacz czy ograniczniki kierownicy nie sa zbite.A poza tym standardowa procedura: klocki, swiece,filtry,plyny, opony itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golmar Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Hallo,hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jest tu ktos?Czy moglby ktos sie jeszcze wypowiedziec?Przeciez ten motorek jest bardzo powszecny.Wielkie dzieki za juz otrzymane rady. Hallo,hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jest tu ktos?Czy moglby ktos sie jeszcze wypowiedziec?Przeciez ten motorek jest bardzo powszecny.Wielkie dzieki za juz otrzymane rady.Moglby mnie ktos poinformowac ile kosztuje regulator napiecia do CBR F3.Oczywiscie nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golmar Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Kurcze,czy nikt tu nie zaglada czy nikomu nie chce sie pisac.Wiem ze o cebrach juz wiele razy byla mowa ale ja chce uzyskac konkretne wskazowki zeby sie nie wkopac z zakupem gdyz nie znam sie dokladne na tym moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Kurcze ale to moto nie ma wiecej wad czy rzeczy które sie psują :bigrazz: To jest honda :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 poproś o aktualne zdjęcia, bo widnieje na nich data maj 2005od tamtego czasu motocykl mógł fruwać itppozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Kurcze,co Ci mamy wiecej powiedziec? Dobrze mati powiedzial: to jest Honda i tam niewiele rzeczy sie psuje. Jak bedziesz mial fotki w duzej rozdzielczosci to wstaw je na forum, a my wtedy powrozymy z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golmar Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Wiem ze motorek jest malo awaryjny,ale na co zwrocic w nim uwage zeby prawidlowo ocenic jego stan,po ktorych podzespolach mozna jak najwiecej dowiedziec sie o jego przeszlosci.Mam aktualne fotki,wyglada identycznie,postaram sie je w zamiescic.pozdrawiam Jak sadzicie,czy cena 12 tys bylaby odpowiednia cena za ten motorek,dodam ze naped wymaga wymiany no i oczywiscie musze doliczyc do tego transport,ktory by mnie wyniosl 400-500zl.Czy jak by mi sie udalo wynegocjowac te 12tys czy to by byla dobra cena za cbr z tego roku w tym stanie?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 (edytowane) Jesli to mozliwe popros sprzedajacego zeby odkrecil okienko serwisowe lub plastik pod siedzeniem i ocen czy nie byly nigdzie klejone czy naprawiane. Zobacz czy wszystkie owiewki przykrecone sa na oryginalne sruby.Sprawdz czy wypelnienia (te plastiki wewnetrzne do ktorych sa przymocowane przednie kierynki) sa w dobrym stanie. Nawet przy drobnym upadku kierunek wbija sie w to wypelnienie i powoduje jego pekniecie. Zrob pelen skret kierownica w prawa i w lewa strone i porownaj czy polka kierownicy ma jednakowa odleglosc do zbiornika paliwa. Obejrzyj ograniczniki kierownicy.Postaw motocykl na stopkach centralnych i przyjrzyj mu sie od przodu. Sprawdz czy jest idealnie symetryczny. Czy elementy czachy do ktorych przymocowane sa lusterka znajduja sie na jednakowej wysokosci.Zobacz zebatki i lanuch w jakim sa stanie. Jesli zeby sa poprzechylane a lancuch wyciagniety, to wiadomo ze koles lubil "pogumkowac".Obejrzyj tylne nadkole.Czesto po "paleniu gumy" pozostaja tam resztki stopionego asfaltu.Posluchaj silnika czy nie wydaje jakis dziwnych i podejrzanych dzwiekow. Tym ze inaczej bedzie pracowal na wcisnietym i wycisnietym sprzegle sie nie przejmuj, to normalne (kosz sprzeglowy). Zobacz czy bez problemu wkreca sie na obroty i czy nie ma dziury w gazie.Zapytaj kolesia czy regulowal i synchronizowal gazniki po zmianie wydechu na sportowy. Przejedz sie motorkiem i przeciagnij go porzadnie na kazdym biegu (ale z glowa) i sprawdz czy zaden bieg nie wyskakuje. Dlaczego brakuje w ogloszeniu fotek lewej strony motocykla? Jest tam cos ukryte? Ufff nie chce mi sie juz pisac. Wszystko to bylo juz omawiane setki razy w innym dziale.Ogladaj moto pytaj o wszystko sprzedajacego i patrz mu gleboko w oczy :biggrin: Wyczytaj z nich czy mowi prawde i dowiedz sie czemu sprzedaje moto? Edytowane 10 Stycznia 2007 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golmar Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Wielkie dzieki za trud,wlasnie o takie opracowanie mi chodzilo.Z lewa strona jest wszystko w porzadku(bynajmniej na zdjeciu).Moze ktos sie orientuje czy byly sprzedawane cbr-ki bez centralnych stopek,szczegolnie interesuja mnie z 97-98r.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisert Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Moglby mnie ktos poinformowac ile kosztuje regulator napiecia do CBR F3.Oczywiscie nowy. 260zł - zamiennik o orginale zapomnij (kosmiczna cena - lepiej nie wiedziec) poza tym zamiennik ma radiator który zapobiegac ma przegrzaniu, w orginalnym nie ma. Co do centralki jeszcze nie spotkalem zeby jej nie bylo w tych rocznikach. Pisales ze jest naped do wymiany to koszt ok 550zł/komplet (łańcuch RK, zebatki JT) Cena 12.000 za 98rok (jak na mój gust) to dobra cena pod warunkiem ze moto jest ładnym stanie.Reszte bardzo dobrze opisał Ci ,,michal750,, jezeli zrobisz jak Ci napisał i bedzie wszystko luz to bierz i sie nie zastanawiaj. Sam bede chcial sprzedac swoja na wiosne za 10.000 ale moja jest po lekkim szlifie na prawa strone. pozdrawiam i zycze udanych zakupów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
synek Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 po swoją cebrę jechałem znad morza na południe, prawie pod granicę i powiem Ci że kupiłem ją w sumie jako laik, ale biorąc pod uwagę powyższe uwagi ,,lipy" kupić nie powinieneś, na pewno się nie napalaj, lepiej traktuj motorek jako po przejściach i na miejscu stopniowo pozbywaj się tego przeświadczenia, co do ceny warto dać i pare stów więcej i mieć potem satysfakcję niż oszczędzić na zakupie, a potem chodzić strutym, że to czy tamto jest nie do końca ok. Takich motorków jest sporo i nie warto ładować się w byle co, do sezonu jeszcze troche czasu więc rozwagi i ostrożności życzę !!! p.s. moja HONIA chodzi jak marzenie, uwag co do F3 nie wnoszę, pozdro i powodzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golmar Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Dzieki panowie za rady.Wskazowki "michael750" bardzo mi sie podobaja,jestem ci bardzo wdzieczny. Ja jestem z bardzo bliska - podaj linka do tego ogloszenia to oblukam czy nie znam sprzeta a w razie czego popytam jeszcze znajomych z DG !!!Witam!Czy moze juz dowiedziales sie cos o tym sprzecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.