Skocz do zawartości

Problem z BMW K100


maciops
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedawno stalem sie posiadaczem BMW K100. Jednak ma ono pewna wade:

Moze ktos kiedys mial podobny problem

 

 

Wymienilem swiece na nowe i za pierwszym razem zapalil jednak gdy go zgasilem i probowalem ponownie zapalic to paliwo lecialo az z tlumikow a on nawet nie mruknął.

 

z góry dzięki

pozdro :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej po odpaleniu nie wygrzales swiecy :icon_evil: Tzn powinienes odpalic i przejechac sie tak by silnik sie porzadnie rozgrzal, nabral odpowiedniej temperatury. Wtedy dopiero moglbys zgasic. Obawiam sie ze musisz kupic druga swiece :wink: Poczekajmy jednak jeszcze na zdanie 4umowych znawcow. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem taki sam przypadek w hondzie VF 750 a byly to swiece denso zrobilem tak jak ty i 2 swiece byly w kibel.Co smieszne jak sprawdzalem to iskra byla spoko tylko pod kompresja zanikala i nie moto nie palil na 2 gary

Pozdro

 

 

Czyli to wina swiec tak?

A na motorku przejechalem sie ale tylko maly kawalek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 90% to swiece,ale dla pewnosci wkrec jeszcze te stare i odpal tak dla pewnosci

Aha jak juz ewentualnie kupisz nowe swiece to bzyknij sie pare kilometrow wtedy napewno beda dlugo sluzyc

Edytowane przez GHOSTRIDER11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha spoko sprobuje i napisze czy pomoglo. :cool:

DZIEKI

 

No i dalej to samo ;) Pomóżcie co to moze byc moze cos z elektroniką??

 

A starych nie włoże bo na tych starych właśnie zgasł i nie chcial juz zapalic.

A na nowych to samo co poprzednio.

A teraz napewno przepalone dobrze byly. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wygrzej nad palnikiem gazowym w kuchni do wysokiej temperatury i powinne działac. szkoda wyrzucac dobre swiece tylko dla tego ze sa mokre lub okopcone. Jesli ci je zalewa to masz albo zle dobrane pod wzgledem wartosci cieplnej albo zbyt bogata mieszanke. Czy z gaznikow nie leci paliwo? Po odpaleniu moto nie kopci na czarno? Filtry powietrza sa czyste? Jaka duza masz ustawiona przerwę na świecach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w 4 garowych, ale umnie moge gasic i odpalac na zimno dopoki aku nie zdechnie i NIGDY nie zaleje swiec , zawsze odpali od 1 zakrecenia.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosta sprawa - jak wykręcisz świece, to do cylindra małą strzykawką wtryśnij trochę bęzyny. Później bez ssania spróbuj odpalić. Jak moto zapali to dokładnie obejrzyj przewody paliwowe, przewody wys napięcia itp. 2.sprawa - to może zawory iglicowe w gaźniku? po prostu zalewa ci garnki? 3. rzecz - stacyjka, czy styki są ok? możę raz łączy a raz nie? w starszaku może być wiele rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...