Skocz do zawartości

Kontrolka F1 je..na


janekk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

po zmianie układu wydechowego i odłączniu excup wszystko było OK chociaz wedy mogła się już zaświecić ta magiczna kontrolka F1. Natomiast po poluzowaniu się klemy i chwilowym braku aku zaświeciła się i od czasu do czasu się pojawia....je**na kontrolka F1 (fuel injection?). Czasem po właczeniu silnika jej nie ma, a czasem jest - wtedy wyłączam i włączam i znowu jej nie ma. Słyszałem, że to jakas drobna usterka która pojawia się w rocznikach do K4 i ciężko z nią sobie poradzić, ale zapytam i tutaj - czy wie ktoś jak sprawdzić jaki to kod błędu, żeby móc ze spokojnym sercem jeździć. A może ktoś się już uporał z tą "dolegliwością". Poniżej lista kodów - tylko ja sprawdzić coby nie popsuć, albo gdzie:

 

C14 - THROTTLE POSITION SENSOR

C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR

C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR

C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR

C23 - TIPOVER SENSOR

C24 - IGNITION SIGNAL #1

C25 - IGNITION SIGNAL #2

C26 - IGNITION SIGNAL #3

C27 - IGNITION SIGNAL #4

C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR

C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR

C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT

C31 - GEAR POSITION SENSOR

C32 - INJECTOR SIGNAL #1

C33 - INJECTOR SIGNAL #2

C34 - INJECTOR SIGNAL #3

C35 - INJECTOR SIGNAL #4

C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM

C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL

C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie miał takiego problemu?

 

Witam,

 

po zmianie układu wydechowego i odłączniu excup wszystko było OK chociaz wedy mogła się już zaświecić ta magiczna kontrolka F1. Natomiast po poluzowaniu się klemy i chwilowym braku aku zaświeciła się i od czasu do czasu się pojawia....je**na kontrolka F1 (fuel injection?). Czasem po właczeniu silnika jej nie ma, a czasem jest - wtedy wyłączam i włączam i znowu jej nie ma. Słyszałem, że to jakas drobna usterka która pojawia się w rocznikach do K4 i ciężko z nią sobie poradzić, ale zapytam i tutaj - czy wie ktoś jak sprawdzić jaki to kod błędu, żeby móc ze spokojnym sercem jeździć. A może ktoś się już uporał z tą "dolegliwością". Poniżej lista kodów - tylko ja sprawdzić coby nie popsuć, albo gdzie:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.81x.com/bugman/gixxermods w menu po lewej wybierasz pozycję Dlr/kill/securyty. Masz tam zdjęcia które opisują jak zrobić przełącznik żeby wygodnie można było wchodzić w tzw. dealer mode czyli tryb w którym na wyświetlaczu pojawiają sięnumery błędów.Nie musisz robić przełącznika,wystarczy że jednorazowo zewrzesz(na kilka sekund) przewody pokazane na zdjęciach. Czarno-biały zwierasz z czerwono-białym.Patrzysz na wyswietlacz i spisujesz kod.Upewnij się że masz te same kolory co na zjdęciach nie nie upal modułu.Powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zadupku, pod tylnim siodłem, ewentualnie najkładką masz wiązki kabli. Jedna jest zakończona bodajże białą wtyczką z 2 pinami. Zmostkuj je i włącz zapłon, wtedy wywali błędy.

Edytowane przez wowo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...