janekk Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Witam, po zmianie układu wydechowego i odłączniu excup wszystko było OK chociaz wedy mogła się już zaświecić ta magiczna kontrolka F1. Natomiast po poluzowaniu się klemy i chwilowym braku aku zaświeciła się i od czasu do czasu się pojawia....je**na kontrolka F1 (fuel injection?). Czasem po właczeniu silnika jej nie ma, a czasem jest - wtedy wyłączam i włączam i znowu jej nie ma. Słyszałem, że to jakas drobna usterka która pojawia się w rocznikach do K4 i ciężko z nią sobie poradzić, ale zapytam i tutaj - czy wie ktoś jak sprawdzić jaki to kod błędu, żeby móc ze spokojnym sercem jeździć. A może ktoś się już uporał z tą "dolegliwością". Poniżej lista kodów - tylko ja sprawdzić coby nie popsuć, albo gdzie: C14 - THROTTLE POSITION SENSOR C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR C23 - TIPOVER SENSOR C24 - IGNITION SIGNAL #1 C25 - IGNITION SIGNAL #2 C26 - IGNITION SIGNAL #3 C27 - IGNITION SIGNAL #4 C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT C31 - GEAR POSITION SENSOR C32 - INJECTOR SIGNAL #1 C33 - INJECTOR SIGNAL #2 C34 - INJECTOR SIGNAL #3 C35 - INJECTOR SIGNAL #4 C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Nikt nie miał takiego problemu? Witam, po zmianie układu wydechowego i odłączniu excup wszystko było OK chociaz wedy mogła się już zaświecić ta magiczna kontrolka F1. Natomiast po poluzowaniu się klemy i chwilowym braku aku zaświeciła się i od czasu do czasu się pojawia....je**na kontrolka F1 (fuel injection?). Czasem po właczeniu silnika jej nie ma, a czasem jest - wtedy wyłączam i włączam i znowu jej nie ma. Słyszałem, że to jakas drobna usterka która pojawia się w rocznikach do K4 i ciężko z nią sobie poradzić, ale zapytam i tutaj - czy wie ktoś jak sprawdzić jaki to kod błędu, żeby móc ze spokojnym sercem jeździć. A może ktoś się już uporał z tą "dolegliwością". Poniżej lista kodów - tylko ja sprawdzić coby nie popsuć, albo gdzie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 No dobra do trzech razy sztuka. Skoro zdarza sie to w rocznikach do K1 to przecież jest tutaj na forum trochę tych modeli, albo jakiś superfachowiec, które wie jak to rozegrać. PLIZZZ HELP :flesje: :icon_mrgreen: :notworthy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 http://www.81x.com/bugman/gixxermods w menu po lewej wybierasz pozycję Dlr/kill/securyty. Masz tam zdjęcia które opisują jak zrobić przełącznik żeby wygodnie można było wchodzić w tzw. dealer mode czyli tryb w którym na wyświetlaczu pojawiają sięnumery błędów.Nie musisz robić przełącznika,wystarczy że jednorazowo zewrzesz(na kilka sekund) przewody pokazane na zdjęciach. Czarno-biały zwierasz z czerwono-białym.Patrzysz na wyswietlacz i spisujesz kod.Upewnij się że masz te same kolory co na zjdęciach nie nie upal modułu.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 (edytowane) W zadupku, pod tylnim siodłem, ewentualnie najkładką masz wiązki kabli. Jedna jest zakończona bodajże białą wtyczką z 2 pinami. Zmostkuj je i włącz zapłon, wtedy wywali błędy. Edytowane 9 Stycznia 2007 przez wowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Rozumiem, że pojechanie do PolandP i oddanie im moto żeby rozgryźli sprawę odpada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Rozumiem, że pojechanie do PolandP i oddanie im moto żeby rozgryźli sprawę odpada? Pewnie na tym się skończy :buttrock: Ale jeszcze pokombinuje. Wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Pzdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 A gadałeś z Pawłem z Bosmotorcycles ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.