MOC Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Co sie w nich psuje? No chyba Ska to nie nowy passat? :icon_mrgreen: Merc obrazilby sie na ciebie za takie porownanie... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Merc obrazilby sie na ciebie za takie porownanie... :icon_mrgreen: No nie wiem jak to dokładnie jest, ale nie chce mieć auta w które będe pakował pół wartości rocznie. Więc proszę o opinie, czy idzie tym jeździć i wkładać max 2-3 tys rocznie? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Zadaj konkretne pytanie zeby mozna bylo na nie odpowiedziec, bo poki co nie wiadomo o co chodzi :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Kto ma Merca -szczególnie starego to musi mieć kasę na jego utrzymanie. Ja w kwietniu 2009 kupiłem żonie A 160 Avantgarde w automacie. I pomimo, że autko jest w bardzo dobrym stanie wydałem już na niego do tej pory 25% ceny zakupu. Tylko zespolony przełącznik świateł kosztował prawie 1 tyś( nowy bo stary zaraz by i tak padł), do tego opony zimowe, wymiana świec, jakiegoś przewodu chłodzenia i przekładni kierowniczej(po regeneracji bo jakiś fiut wsadził nie od tego modelu). I pozamiatane. Dobrze, że silniczek, osprzęt i skrzynia chodzą bez zarzutu bo strach pomysleć co by było. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Moja kobieta ma rowniez A klase tyle ze 1.7 CDI i rowniez wymienilem na dzien dobry przelacznik zespolony, tyle ze nowka oryginal mercedesa za 400 PLN :cool: gdzies ty kupowal :icon_question: Wymiana uzwojen alternatora wraz z nowymi napinaczami i paskiem wsio mercedesowskie 1000 PLN, o lozysku kola, tarczach, klockach i innym sprawach nie wspomne. Niestety nie ma nic za darmo chcesz miec sprzet sprawny i niezawodny musisz w niego inwestowac :icon_rolleyes: przynajmniej masz satysfakcje z tego, ze nigdy cie w trasie nie zawiedzie i zawsze wrocisz szczesliwie i calo do domu :cool: Merc to merc reszta to jedynie polsrodki... :icon_mrgreen: P.S. Jak sie przesiadlem ze swojego i mialem do pokonania dluzsza trase to w pewnym momencie myslalem ze sie zepsul czujnik paliwa tak wolno opada wskazowka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Przełącznik -cena z montażem :icon_eek: .No i przypomniałeś mi o klockach :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 (edytowane) Zadaj konkretne pytanie zeby mozna bylo na nie odpowiedziec, bo poki co nie wiadomo o co chodzi :icon_question: Więc pytam : Więc proszę o opinie, czy idzie tym jeździć i wkładać max 2-3 tys rocznie? Czyli dokładniej, czy idzie jeździć takowym nie pompując w niego non stop kasy? Bo jak mam wkładać 5 tys rocznie w auto to już wole jeździć starą 124 2,5D. Kto ma Merca -szczególnie starego to musi mieć kasę na jego utrzymanie. Najpierw 124 85r 3 lata jazdy - nic kompletnie nie robione. Teraz 124 93' już drugi rok chyba leci i chyba tylko kabel od alternatora się urwał :flesje: Gnojówke łyka elegancko, 7l ropy, gnojówki troche więcej. Edytowane 15 Lutego 2010 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Czlowieku czym :icon_question: Jak model, typ, silnik, rocznik, skad ja mam wiedziec co u ciebie w glowie siedzi i o czym ty myslisz... :icon_mrgreen: P.S. Wkladaja rocznie 2-3 KPLN to sie da jezdzic praktycznie kazdym mercedesem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Czlowieku czym :icon_question: Jak model, typ, silnik, rocznik, skad ja mam wiedziec co u ciebie w glowie siedzi i o czym ty myslisz... :icon_mrgreen: W220 , 320CDI P.S. Wkladaja rocznie 2-3 KPLN to sie da jezdzic praktycznie kazdym mercedesem ;) Pozdrawiam właścicieli passatów :flesje: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 To jest jeden z lepszych silnikow merca, bedziesz jezdzil do konca swiata i jeden dzien dluzej :bigrazz: P.S. Wlasciciele passatow pozdrawiaja ciebie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trocin Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 (edytowane) W220 , 320CDI Daruj sobie :lapad: To jest jeden z lepszych silnikow merca, bedziesz jezdzil do konca swiata i jeden dzien dluzej :bigrazz: Jeden z lepszych silnikow diesla, bo do benzyny to nijak sie ma, ale niestety cdi po duzym przebiegu i laniu gnojowki bedzie raczej bardzo kosztogenne :icon_mrgreen: W ogole W220 IMO to porazka, tym bardziej przed liftem. Jesli juz, to po lifcie, benzyna+LPG jesli ma byc tanio. Dla oszczednych S320 najlepiej w Longu, dla wymagajacych S500 w Longu. Ja moge polecic W140 500SEL, mam od 2 miesiecy - wielkosc ma znaczenie :lalag: Edytowane 16 Lutego 2010 przez trocin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Patrząc na starą beczkę od kolegi smiem stwierdzic , że to auto przezyje moją A4, Punto i Escorta razem wzięte :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Daruj sobie :lapad: Jeden z lepszych silnikow diesla, bo do benzyny to nijak sie ma, ale niestety cdi po duzym przebiegu i laniu gnojowki bedzie raczej bardzo kosztogenne :icon_mrgreen: W ogole W220 IMO to porazka, tym bardziej przed liftem. Jesli juz, to po lifcie, benzyna+LPG jesli ma byc tanio. Dla oszczednych S320 najlepiej w Longu, dla wymagajacych S500 w Longu. Ja moge polecic W140 500SEL, mam od 2 miesiecy - wielkosc ma znaczenie :lalag: Tak rozumujac to nie ma nowego silnika, ani pojazdu ktory przetrzymalby takie katowanie, nawet benzyne zajedziesz jezdzac na mieszanakch rozpuszczalnikow. Kupujac takie auto trzeba liczyc sie z tym ze o wynalazkach typu opal nalezy definitywnie zapomniec. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) Ja tu mówie o zwykłym oleju napędowym, no przecież bym do CDI i innych wynalazków opałówki nie zalał, bo to strach. Patrząc na starą beczkę od kolegi smiem stwierdzic , że to auto przezyje moją A4, Punto i Escorta razem wzięte lalag.gif Mam jeszcze busa w rodzinie, 210D z 1993r, Już 14 lat u tego samego właściciela :] Poza uszczelką pod glowicą i pękniętą głowicą nic się nie działo, a ma stuknięte ponad 500 000, od Świecka do Hamburga non stop gaz do oporu. Edytowane 17 Lutego 2010 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Dlatego tak lubimy gwiazdy :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.