kedzior Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Witam! Podłącze się do tematu. Byłem dziś w salonie yamahy w swoim miescie i widziałem oponki z kolcami, znaczy to były zwykłe śruby lub blachowkrety, fajnie to wygladało i napewno sporo pomaga w terenie. Mam yamahę DT 50r i oponkę z tyłu. 110/80 - 18 pirelli a z przódu 80/90-21 tej samej firmy. fakt faktem ze troszke jush są zjeżdzone i mam zamiar je wymienić na nowe. Czy jest mozliwość zrobienia w nich własnie takich kolcy?? Jesli tak to jakies sruby zastosowac?? Moze znacie jakąs stronkę gdzie to jest opisane... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Ja mam z tylu 4.00 a z przodu 3.00 .. bylo z tylu 3.25 a z przodu 2.50 ... zauwazalna utrata mocy ... pieknie to wyglada, w sumie dzieki temu motorek wyglada doroslej ... teraz mam silnik od 80 takze juz nie trace duzo ... patrzcie na zdjecia w podpisie ... tak to wyglada ...Ladne ale jak nie masz zamiaru robic tjuninku silnika to nie zakladaj bo mocy braknie ..Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 ja mam z przodu 3,00X21 z tyłu 18X350 i jest git :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Witam! Podłącze się do tematu. Byłem dziś w salonie yamahy w swoim miescie i widziałem oponki z kolcami, znaczy to były zwykłe śruby lub blachowkrety, fajnie to wygladało i napewno sporo pomaga w terenie. Mam yamahę DT 50r i oponkę z tyłu. 110/80 - 18 pirelli a z przódu 80/90-21 tej samej firmy. fakt faktem ze troszke jush są zjeżdzone i mam zamiar je wymienić na nowe. Czy jest mozliwość zrobienia w nich własnie takich kolcy?? Jesli tak to jakies sruby zastosowac?? Moze znacie jakąs stronkę gdzie to jest opisane... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Przepraszam, a wy kupujecie motocykle dla szpanu i lansu czy dla pasji i przyjemności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Witam! Podłącze się do tematu. Byłem dziś w salonie yamahy w swoim miescie i widziałem oponki z kolcami, znaczy to były zwykłe śruby lub blachowkrety, fajnie to wygladało i napewno sporo pomaga w terenie. Mam yamahę DT 50r i oponkę z tyłu. 110/80 - 18 pirelli a z przódu 80/90-21 tej samej firmy. fakt faktem ze troszke jush są zjeżdzone i mam zamiar je wymienić na nowe. Czy jest mozliwość zrobienia w nich własnie takich kolcy?? Jesli tak to jakies sruby zastosowac?? Moze znacie jakąs stronkę gdzie to jest opisane... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 no i po co sie tak powtarzasz ? bylo juz wiele razy na forum jak zrobic z oponami ... jakie sruby jak to zrobic itp ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Kolcowane oponki robi sie nie po to zeby w terenie sie lepiej jezdzilo, lecz po to by dalo rade w zime posmigac na moto :icon_mrgreen: Na 4um bylo juz o tym. Wystarczylo wpisac w wyszukiwarce i wyskakuje:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...kolcowanie+oponhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...kolcowanie+opon Koszty jak sie nie myle kolo 50zl za same sruby. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 (edytowane) da rade ale jak chcesz je stracic podczas jedenej jazdy to looz wystarczy wpisac w wyszukiwarce kolce i jest tam podane co i jak zrobic i Rusz ta dupe a nie wszystko bedziesz mial podane odrazu moze! Kupuja dla szpanu odrazu wloz 140. Brawo:D dla mnie 110 jest za szerokwa w 80ccm a co dopiero w 50ccm 120 czlowieku jak chcesz dupy wyrwac to zamontuj sobie neony z allegro za 5zl napewno zwrocisz na Siebie uwage i motor nie straci mocy i go tak szybko nie zajezdzisz. Opona obcinac tak jak ja bym Cie wykastrowal? Jedynie co radze to max 110/80 ani nie zmniejszy znacznie osiagow i dobrze idzie w terenie mowa o max 80ccm sorry nie moglem sie powstrzymac ale to jest zalosne Edytowane 30 Grudnia 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo1984_21 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Spytalem o takie opony bo dostalem takie za free i zdaje sobie sprawe ze sa to ogromne opony jak do 50-tki!!!!Na zartach sie nie znacie wcale, tylko chcieli byscie pokazac jacy to z was sa znawcy motocykli tyle tylko ze co moderator to inne zdanie na ten sam temat(ŻENADA)Jesli tak macie traktowac nowym forumowiczow, wysmiewac ich kazde pytania to lepiej darujcie sobie.Moze i wy macie od groma pieniedzy BOGACZE ale sa ludzie na tym forum ktorzy wusyplali ostatnie grosze by miec motocykl i i nie maja na nowe opony. Czy od razu zaczynaliscie od WRek...chyba nie. Juz pewnie zapomnieliscie ze waszymi pierwszymi motocyklami byly MZtki, motorynki i ogary. Juz nie pamietacie tych czasow? To Wy szpanujecie popisujac sie czego wy nie macie w swoich motorach. Chcialem napisac temat z lekkim jajem zeby fajnie sie go czytalo i przy okazji zeby ktos napisal mi ile np bedzie spadku mocy np procentowo. Nie musicie pisac ze to jest glupota czy takie tam! Gdybym mial pieniadze to nie bawil bym sie w jakies pilowanie opon do cholery!!!! Zrozumcie to. Pewnie nie jeden z was zrobil w zyciu o wiele glupsza rzecz z motorem ale teraz wstydzicie sie do tego przyznac. Chcialem poprostu dowiedziec sie co wy o tym sadzicie ale nie w taki sposob!!!Zamiast pomoc, zniechecacie. Co prawda mnie nikt nie zniecheci ale nie jeden forumowicz przez wasze odpowiedzi pewnie darowal sobie przygode z motocyklem pikusiu91 Dup nie musze wyrywac bo mam swoja dziewczyne i nie chodzilo mi o szpan tylko o co innego...przeczytaj moj ostatni post to moze zrozumieszPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 jesteś taki stary a taki uparty. Więc tak rozjeb poł motorka zeby wsadzić te oponki a potem ciesz się jazdą na 1 i 2 biegu ;) Bo na reszcie bedzie zamulac. I nie pie**ol o motorka bo za cene dt50 da rade wyrwać 125 jakies. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 człowieku masz jakis kompleks czy coś? co Cie obchodzi jaki kto ma motocykl? ja podejrzewam ze dalem za KTM'a mniejwiecej tyle ile ty dales za DT.Co do tych opon to mi wstyd ze mam w 125cm3 scorpiona 120 - nie dosc ze wizualnie zle wyglada, to jeszcze moto na tym traci. nastepnym razem napewno kupie maksymalnie 110 (najchetniej 100 - tak jak w serii) neo - przyznajac sie do bledu zrobisz sobie mniejszy obciach niz tlumaczac sie w tak zenujacy sposob.pzdrale sa ludzie na tym forum ktorzy wusyplali ostatnie grosze by miec motocykl i i nie maja na nowe opony.Dt'tka kosztuje kilka kafli kpl. uzywek w przyzwoitym stanie luznym dzordzem za 100zl mozna dostac. po prostu dla niektorych opony to cos co powoduje ze mozemy czuc sie bezpiecznie, dla innych to cos co powoduje ze motocykl lansersko wyglada, a dla jeszcze innych cos co nie ma najmniejszego znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Ja w swojej DT50 mam:przód 100/90 21tył 110/80 18Kupiłem sobie szosówkę na tył i jak bedzie dobrze to wpiernicze na tył później 120. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.