Skocz do zawartości

jaka opona do DT 50?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam YAMAHE DT 50 i dalem do niej opony:

Na przod: PIRELLI 100/90/19

Na tyl: HEIDENAU 120/90/17

Co wy o tym sadzicie?

z tylu mam na wachaczu taka wsporke stalowa i bede musial sie jej pozbyc bo mi opona nie wejdzie a i musialem zdjac oslone lancucha

Jesli chodzi o przod to PIRELLI podaje jakas dziwna rozmiarowke bo opony crossowe(kostki) liczy szerokosc opony bez bocznych kostek, dlatego bylem pewien ze mi wejdzie na przod a tak musze pilowac fleksem boczne kosci do zera bo nie da rady inaczej. Moze to i dobrze bo z przodu wyglada poprostu masakrycznie. Jest olbrzymia. W niedziele zaloze opone na tyl (120 szerokosc), to do 50-tki monstrum:)

Napiszcie jakie macie opony w swoich DT50?

Edytowane przez neo1984_21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam cos podobnego do dt50 i z przodu mam c11 70/100 a tyl michelin 3" czyli 85/90 czy jakos tak Wszystko byloby fajnie gdybym nie mial felg supermoto bo one sa cholernie szerokie. Wsumie to jezdzi sie super chociaz tylna oponka jest zdeka zacienka, zato moto nic nie zamula tylko pzre do przodu i rwie sciólke. A ty kupiles sporo za duze te opony. Zwlasza ze tez chyba masz supermoto. Zreszta zobacz sobie jak to u mnie wyglada. foto mam w sygnaturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle że troche będzie miała ciężko!!

a powiedzcie mi jak się zbiera taki motorek bo naszła mnie chęć na taką 50 bym sobie zarejestrował i na karcie motorowerowej jeździł

i jakie est utrzymanie takiego moto (gdyby było expluatowane po drogach jak bóg przukazał

- sorry że się wciołem

- sorry za błędy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ma byc to Twoj pierwszy motorek to zdecydowanie polecam jakas 50-tke badz troszke mocniejsza 80-tke:)

Jest to dwusów wiec odejscie ma calkiem niezle ale pamietaj ze jest to maly motorek wiec nie licz na start z piskiem i zwijanie w rulon asfaltu:)heh

Jesli chodzi o utrzymanie to nie sa to wielkie koszty

Zarejestrowanie 110zl

Ubezpieczenie jakies 70zl na rok

Przegladow nie trzeba przechodzic jesli jest zarejestrowany na motorower

Pije tez malo bo jakie 3,5 litra na 100 wiec niezle.

Na poczatek polecam bo frajdy jest co niemiara i mozna sie wyszalec

Co do ciezkosci troszke napewno bedzie miala ciezko ale mysle ze udzwignie ten piekny ciezar:))))))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolo jezdzi na yz125 wiec zpewnoscia to nie pierwsze jego moto a 50 nie bedzie dla niego za mocna... Z tym spalaniem to jest tak ze jak jezdzisz lagodnie to moze ci spali te 3l mi pali jakies 6l ale caly czas go rżne na maxa. Przegladow nie trzeba robic :P A no i olej co jakis czas te 50zl. Mi wychodzi raz na 3 miechy. Remont co jakies 8tys km wychodzi mniej wiecej 1000zl no i jakies drobnostki typu zlamana klamka rozwalony kierunkowskaz.

 

neo1984_21 spzredaj te oponki dopoki sa nowe i kup ciensze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz zalezy na czym komu zalezy. Wyglad..... to chyba tylko przydaje sie na miasto, a na asfalcie chu*owo sie jezdzi na kostce. W prawdzie jesli ci sie miesci pzrednia oponka to mozesz zostawic, ale tyl... no jak chcesz moze zaloz przejedz sie i zdecyduj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tylu mam oponke enduro, nowke wiec nie jest to gruga kosc

Mysle ze bedzie to ladnie wygladalo i ze jazda takze bedzie przyjemna

Dzieki wielkie za rade

pozdrawiam

 

 

Dzieki wielkie;)

Ma budzic postrach na ulicy,dlatego taka wielka ladź z tylu:)hehe tak ze jak stane obok R! na swiatlach to tamten ma sie zes..c w gacie:P:P:P(zart) :lalag:

[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o przod to PIRELLI podaje jakas dziwna rozmiarowke bo opony crossowe(kostki) liczy szerokosc opony bez bocznych kostek, dlatego bylem pewien ze mi wejdzie na przod a tak musze pilowac fleksem boczne kosci do zera bo nie da rady inaczej. Moze to i dobrze bo z przodu wyglada poprostu masakrycznie. Jest olbrzymia. W niedziele zaloze opone na tyl (120 szerokosc), to do 50-tki monstrum:)

Napiszcie jakie macie opony w swoich DT50?

nie moge sie powstrzymac. stary zadaj sobie podstawowe pytanie: w jakim celu montuje sie opony kostkowe? zeby miec monstrum? nie! tu chodzi o przyczepnosc w trudnym terenie i to glownie w zakretach! obcinajac boczne kostki zrobiles z tego smiecia! jak jezdzisz po asfalcie i wrzuciles kostke to rowniez serdecznie gratuluje. bedziesz mogl wspaniale szlify strzelac po deszczu!

Co wy o tym sadzicie?

z tylu mam na wachaczu taka wsporke stalowa i bede musial sie jej pozbyc bo mi opona nie wejdzie a i musialem zdjac oslone lancucha

tu tez swietny pomysl! zniszczyc pol motocykla zeby wrzucic opone dzieki ktorej jest mozliwosc ze nie bedzie dalo sie wpiac ostatniego biegu z powodu zamulenia!

 

jeżeli Cie interesuje tego typu "tuning wizualny" to kup motocykl w ktorym bedziesz mogl wrzucic szeroka opone bez niszczenia wachacza.

pozdrawiam

Edytowane przez enduroguy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie cięcie wahacza i obcinanie kostek :] o tym jeszcze nie słyszałem :D może weź nie tnij tego wahacza tylko przetnij oponę na pół a jak ci się jedna połówka skończy to założysz drugą :icon_mrgreen: no i popatrz jaka oszczędność :bigrazz:

 

hehe sorry za taki głupi komentarz ale jak to przeczytałem :]

Edytowane przez kover
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...