Skocz do zawartości

Regeneracja Amortyzatorów


kuba_195
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Chcialem żebyście doradzili mi co wy wymieniacie, (czy naprawiacie) w przednim zawieszeniu, kiedu pojawia się mały luz,i mocno cikną. czy wystarczy wymienić uszczelniacze i pi sprawie, czy wymiana jakich tulejek i w ogóle. konktretnie interesuje mnie amor Montowany w HM Cre 50 97 rok KAYABA -zwykły. kiedys chciałem go rozłożyć ale nie dałem rady, może pomożecie.

POZDRAWIAM i wesołych!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienasz same uszczelniacze to wystarczy , zeby rozlozyc musisz miec specialny klucz wkladany do srodka rury. A ten luz to chyba w glowce ramy ?? czy na samych lagach ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99% na lagach, może to jest mały luz, ale jak już sie pojawił to zmniejszszał sie nie będzi tylko powiększał:)apropo tego klucza, można zrobić taki klucz sammu,? tam chyba jest imbus ,i musi być bardzo długi jak sie nie myle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak u ciebie - umnie jest nakretka 32 zdaje sie osdzona na rurce - to jest ten klucz a od dolu lagi imbus. Jednymn trzymasz 2 okrecasz - potem musisz szrpnac za obie polowiki aby sie rozeszly. Klucz zrobilem sam uzywajac spawarki, nakretki i rurki

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, zeby rozlozyc musisz miec specialny klucz wkladany do srodka rury. A ten luz to chyba w glowce ramy ?? czy na samych lagach ?

 

w niektórych widelcach wystarczy wyciągnąć pierścień zabezpieczający i odkręcić tłumik gdzie żadnego specjalistycznego klucza nie potrzeba

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam KAYABA ,npewmno inny niz w HE ale w DR tez jest KAYABA 42 a nie 38 jak umnie i tam jest podobny klucz tyle ze wiekszy.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam KAYABA ,npewmno inny niz w HE ale w DR tez jest KAYABA 42 a nie 38 jak umnie i tam jest podobny klucz tyle ze wiekszy.

 

U mnie w GS-ie jest amor kayaba o srednicy lagi 38mm . Niestety nie wiem jakim kluczem mozna odkręcic tłoczysko od środka . Zestaw tulejek ślizgowych i pierścieni tłoczyska kosztowały mnie 245pln . Na wiosne rozbiorę przód i zregeneruję.

Może ktos wie jakim kluczem sie odkręca tłoczysko w amorze gS500?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...