kuba_195 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Witam, Chcialem żebyście doradzili mi co wy wymieniacie, (czy naprawiacie) w przednim zawieszeniu, kiedu pojawia się mały luz,i mocno cikną. czy wystarczy wymienić uszczelniacze i pi sprawie, czy wymiana jakich tulejek i w ogóle. konktretnie interesuje mnie amor Montowany w HM Cre 50 97 rok KAYABA -zwykły. kiedys chciałem go rozłożyć ale nie dałem rady, może pomożecie.POZDRAWIAM i wesołych!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoPatryk Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Wydaje mi sie ze ten temat juz był na forum.Wystarczy poszukac. Pozdro wesołych... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 wymienasz same uszczelniacze to wystarczy , zeby rozlozyc musisz miec specialny klucz wkladany do srodka rury. A ten luz to chyba w glowce ramy ?? czy na samych lagach ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 na 99% na lagach, może to jest mały luz, ale jak już sie pojawił to zmniejszszał sie nie będzi tylko powiększał:)apropo tego klucza, można zrobić taki klucz sammu,? tam chyba jest imbus ,i musi być bardzo długi jak sie nie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 (edytowane) nie wiem jak u ciebie - umnie jest nakretka 32 zdaje sie osdzona na rurce - to jest ten klucz a od dolu lagi imbus. Jednymn trzymasz 2 okrecasz - potem musisz szrpnac za obie polowiki aby sie rozeszly. Klucz zrobilem sam uzywajac spawarki, nakretki i rurki Edytowane 27 Grudnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipa Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Ja kiedyś jak miałem MZ to wymieniałem olej w teleskopach, a olej jaki lałem to był kupiony na stacji Orlen, i nazywał się Amortyzol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 , zeby rozlozyc musisz miec specialny klucz wkladany do srodka rury. A ten luz to chyba w glowce ramy ?? czy na samych lagach ? w niektórych widelcach wystarczy wyciągnąć pierścień zabezpieczający i odkręcić tłumik gdzie żadnego specjalistycznego klucza nie potrzeba Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 ja mam KAYABA ,npewmno inny niz w HE ale w DR tez jest KAYABA 42 a nie 38 jak umnie i tam jest podobny klucz tyle ze wiekszy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 a wiecie jak w ttr z tym jest? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 ja mam KAYABA ,npewmno inny niz w HE ale w DR tez jest KAYABA 42 a nie 38 jak umnie i tam jest podobny klucz tyle ze wiekszy. U mnie w GS-ie jest amor kayaba o srednicy lagi 38mm . Niestety nie wiem jakim kluczem mozna odkręcic tłoczysko od środka . Zestaw tulejek ślizgowych i pierścieni tłoczyska kosztowały mnie 245pln . Na wiosne rozbiorę przód i zregeneruję.Może ktos wie jakim kluczem sie odkręca tłoczysko w amorze gS500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.