Skocz do zawartości

Vor530 vs. Husqvarna te610


Vor530
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam nietypowy jak nan nasze warunki motocykl Vor 530 EN z roku 2003 i mój problem polega na tym że w kole zamochwym są magnesy i one się odklejły koło jak i reszta elektryki jest takie samo jak w Husqvarnie TE610 z roku 2000 firmy Ducati Energia potrzebuje informacji gdzie mozna kupic cos takiego jakie to są koszta Może ktoś miał taki problem

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos zmienial zaplon w Husce na ten od LC4 bo tez mial z orginalnym klopoty - a magnesy mozna bylo by przykleic, jesli nie jest nic zniszczone

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos zmienial zaplon w Husce na ten od LC4 bo tez mial z orginalnym klopoty - a magnesy mozna bylo by przykleic, jesli nie jest nic zniszczone

 

 

 

A gdzie szukać i jakie koszta sa z tym zwiazane co do moich magnesów to sa całe jeden pękniety ktos mi powiedział ze to mi wkleji ale nie wiem czy zda to egzamin

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam nietypowy jak nan nasze warunki motocykl Vor 530 EN z roku 2003 i mój problem polega na tym że w kole zamochwym są magnesy i one się odklejły koło jak i reszta elektryki jest takie samo jak w Husqvarnie TE610 z roku 2000 firmy Ducati Energia potrzebuje informacji gdzie mozna kupic cos takiego jakie to są koszta Może ktoś miał taki problem

Pozdrawiam

A to jak te magnesy odleciały to nie po uszkadzały cewek,tera musisz poszukać jakiegoś koła magnesowego

a ciekaw jestem czy nie bedzie pasowało od LC4 jak byś mógł to zapodaj jakieś zdjecie tego koła wtedy bedzie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaplonu szukaj na Allegro i ebay.de, zdaje sie ze to sa 3 elementy kolo magnesowe , czujnik halla i cewka zaplonowa zintegrowana razem z modulem zaplonowym - ma to kolor czerwony. Poszukaj na forum osob z TE 610 bo tam bylo to zmienianie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmm powiem wam panowie ze jak czytam to bardzoooooooo mnie zastanawia jak wy chcecie włozyc zapłon od LC4 do Husqvarny. <zdziwiony> jak macie pisac takie brednie to proponuje sie powstrzymac!! KTM LC4 ma najpierw przykrecane odwrotnie niz w kazdym motocyklu koło zamachowe do wału a cewki w deklu zeby mozna było luzowac sruby i regulowac zapłon na zapalonym silniku :P A co do zapłonu polecam sie odezwac na gadu jezeli posiadasz lub PRV bo z Husqvarna TE 610 napewno niekt nie miał takich problemow jak ja:) Znam cały ten motocykl na pamiec i co chyba najwazniejsze mam na półce cała instalacje :icon_question: DUCATI energy :biggrin: wiec jak chcesz to sie odezwij

 

POZDRO :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki drobne roznice sa - zmieniales na zaplon firmy SEM ,bardzo podobny do tego z LC4 ale nie identyczny ( kolo zamachowe) , wyglada ze pekanie magnesow to wina slabego uziemienia silnika do ramy - co jest dziwne, ale w LC4 pomaga poprowadzenie osobnego kabla uziemiajacego silnik z rama , bo tam tez trafiaja sie odpadajce ( pekajace) magnesy.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklejałem magnesy, miałem popękane-musiałem je dorabiać.

Zdało egzamin, po zrobieniu tego nie miałem problemu. Zastrzegam że był to zapłon SEM w LC4. Dwa sezony jazdy, nie ma żadnych objawów by klej/magnesy pękały czy sie odklejały. Jest ok.

Przed zrobieniem tego upewnij się do co do stanu elektryki. Jak stwierdzisz że wszystko jest ok., to wklei te magnesy. Po wklejeniu, i utwardzeniu sie kleju-koniecznie przed jazdą sprawdź przez dłuższą chwilę czy obudowa iskrownika się nie grzeje. Jeśli sie grzeje-magnesy znowu zaczna wypadac i pękać, szukaj przyczyny w prądach.

Czasem magnesy odklejają sie jak jakiś brutal zamiast ściągcza do wirnika używa do podważania wkrętaków, czy tp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj kolega mechanik mial VORka ale chyba 503, jezeli jestes zainteresowany moge ci wyslac namiar na niego bo wiem ze zostaly mu jakies czesci od tego VORa a i od TE cos znajdzie wiec mzoe pomoze

Ok bardzo chętnie dowiem sie co ma do sprzedania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...