wild Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 ojej - z ruskimi to temat rzeka i cały brzeg. jeżeli chcielibyśmy dokładnie analizować różnicę pomiędzy danymi modelami, po roczniku, fabryce... eh :) w "krwiobiegu" jest cała masa kundli. niektórzy są święcie przekonani o posiadaniu oryginału, inni tworzą go celowo. a "the legend will roll on" tak samo jak i u Hadencji, co mnie osobiście wkurza. Gośka Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Znaczy, ja opisałem WSK bardzo ogólnie, jak i BAAAAArdzo ogólnie, postawiłem ruska jako przykład. Podejrzewam że jeśli czepiać by się wszystkich szczegółów, i dokładnie zanalizować zmiany w poszczególnych modelach. To nawet szara WSK miała by takich pod dostatkiem, a co dopiero inne poważniejsze i bardziej skomplikowane motocykle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 http://allegro.pl/wsk-125-okazja-i1504139678.html :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 http://allegro.pl/wsk-125-okazja-i1504139678.html :) Wyjątkowo ekskluzywny pojazd :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Piekna hybryda :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dzis na bajzlu kolesie mieli stoisko z kilkoma komarami, co prawda pierwszy model ale ceny od 1500 odstraszały :D Chyba trzeba skupować wszystko jak leci bo jak tak dalej pojdzie to nawet najzwyklejszej wueski za normalne pieniadze nie bedzie mozna kupic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Kupuj poki jeszcze mozesz, jest co i jest w miare tanie bo z roku na rok bedzie co raz drozej :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Co powiecie na to ? :icon_mrgreen: http://allegro.pl/jawa-cz-175-i1535871199.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Co powiecie na to ? :icon_mrgreen: http://allegro.pl/jawa-cz-175-i1535871199.html Baaardzo lubię Czeszki. Ładna jest, ale reszta to kosmos ... :banghead: Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Dzis na bajzlu kolesie mieli stoisko z kilkoma komarami, co prawda pierwszy model ale ceny od 1500 odstraszały :D Chyba trzeba skupować wszystko jak leci bo jak tak dalej pojdzie to nawet najzwyklejszej wueski za normalne pieniadze nie bedzie mozna kupic. Nie dziwię się. MR230 tani nie jest. Posiadam takowy i za byle co bym go nie oddał. A ze złomu wykopałem niedawno ramę od pierwszej serii Komarów, prototypowej jeszcze z silnikami Simsona były próbnie robione i wyobraź sobie że ta rama z widelcem i błotnikami poszła za 600PLN a gość nawet nie pokręcił nosem przy tej cenie. Gratis dał mi jeszcze rozbieralny przód od Rometa TS-1. Przód na który polowałem długi czas, jakieś 1,5 roku aż kupiłem za 100PLN okazję, ten ziom dał mi drugi przód i z dwóch coś wyrzeźbię. CZ175 za 8,5k..... brak słów. Kup CZ175 za 5 stówek, włóż 2k w renowację i wystaw za 8,5k... :icon_eek: Żeby ta CZ była jeszcze jakimś "wyjątkowym" motocyklem... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Za to polerowanie wszystkiego to powinni rozstrzelać. Nauczył się naród że jak się świeci to ładne i cheja ze wszystkim. Teraz użeram się z bębnami w Junaku,bo jakiś debil wypolerował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Teraz użeram się z bębnami w Junaku,bo jakiś debil wypolerował. Bębny były odlewane ciśnieniowo a następnie polerowane , tak to wyglądało w fabryce . Natomiast tarcze szczękotrzymaczy to odlew piaskowy , niepolerowany . Później zaczęto wytwarzać te tarcze również metoda ciśnieniową , tych raczej w fabryce nie polerowano.Jeśli twoje bębny są wypolerowane na wysoki połysk to sie nic nie przejmuj , długo takie nie pozostana .Wtedy będziesz miał fabryczna fakturę :icon_razz: Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 No właśnie ktoś chciał to jeszcze poprawić i narobił bigosu. Tak samo tarcze kotwiczne. Oryginalnie są dość mocno chropowate,ale ktoś chciał polepszyć bo trzeba polerować wszystko co alu. Tylko żeby wyprowadził powierzchnie do równego,to pogładził to trochę i prubował jakąś pastą polerować. Wygląda to koszmarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Za to polerowanie wszystkiego to powinni rozstrzelać. Nauczył się naród że jak się świeci to ładne i cheja ze wszystkim. Co do polerowania czegokolwiek (dekle piasty, bębny itd), jestem tego samego zdania. Na szczęście nikt nigdy nie pieścił mojego motonga, więc nie muszę patrzeć na niego z obrzydzeniem...Co innego, Jawa kumpla... Ma on pier....ca na punkcie polerowania ( prawie cały samochodzik mi prześwięcił za free :D) a na widok jego wyświecidełkowanej jawy można popełnić harakiri ... :banghead: W życiu nic nigdy nie wypoleruje :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Polerowac nalezy to co bylo oryginalnie polerowane, to co mialo strukture chropowata czy porowata powinno taka miec rowniez po remoncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.