vmax-r Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 No więc to sitko w pompie paliwowej też czyściłem, było lekko zasyfiałe.Ale po czyszczeniu jest tak samo... Zdaje się, że muszę zrobić jak przy problemie z elektryką w v-maxie. Tam przekładałem elementy ze sprawnego vmaxa i doszedłem do usterki (moduł).Tutaj mam możliwość poprzekładać części z K1 lub hayabusy - to dostępne sprzęty w najbliższej okolicy. Jak dojdę to napewno napiszę a tymczasem jak komuś przyjdzie coś do głowy :P to bardzo proszę i dzięki... pzdr ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Oprócz sitka, masz w pompie jeszcze 2 filtry z jakiegoś tworzywa.Nie lepiej będzie oddać moto na normalny serwis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Wiem, czyste są... :icon_exclaim: Serwisy, hmm... nie bardzo ufam serwisom. Wolę dojść sam do rozwiązania problemu. Mam czas :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Witam, Ja miałem podobną sytuację na torze z K2. Przyczyną był zagięty przewód paliwowy (pomiędzy pompką a bakiem) załamał się i zmniejszył przekrój przewodu - pod obciążeniem silnik nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa. Ale na wolnych obrotach też nie dochodził do odcięcia - kręcił, ale kołol 11 tys. zaczynał prychać. Łatwo to sprawdzić, jak odkręcisz i podniesiesz bak - wtedy przewód się prosuje i wszystkie załamania się "udrożniają". W taki sposób odkryliśmy co jest nie tak. Dlaczego tak się stało? Dałem wcześniej w piach i bak mi się pogioł na mocowaniach - cofnął się do tyłu... :) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orkwisz Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 no i jak udalo sie naprawic? jestem ciekaw :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Eeech... plan C przewiduje wzięcie (innego) GSX-rka kumpla i przekładki elementów z jego moto celem wyeliminowania powyższej usterki.I nic innego nie przychodzi mi do głowy. Ale jak rozpracuję usterkę to napewno opiszę. p.s: a coo - masz "to samo"??? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orkwisz Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 na szczęście nie, ale mam takiego samego sprzeta więc jestem ciekaw. Ja sie bujam z innym problemem, ponizej 2,5tys obrotów nie chodzi mi na 2 garach :icon_rolleyes: a jak wejdzie na obroty jest lux Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.