Skocz do zawartości

moto-news 2007


drobi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ni pies, ni wydra.

W stylu ani to Drag (tym bardziej Wild), ani Midnight 1,9.

Może na żywo będzie wyglądał inaczej, ale na dzisiaj to dla mnie taki "goguś" :)

Zalety ma faktycznie w zakresie silnika (nowa konstrukcja, wtrysk, wg testerów wspaniałe właściwości pracy) oraz w zakresie właściwości jezdnych, ale w wyglądzie jakaś taka "ślepa uliczka".

No ale cóż - de gustibus... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yy z calym szacunkiem Dymsha ale chociazby skromnie mowiac vn 1600 jest o wiele ladniejszy od drag stara :D :)

 

co do tych nowosci to juz w wakacje znalem te motocykle a test tego sprzeta juz byl... --> http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...?ArticleID=3822

 

uwazam ze stare dragi bije na leb na szyje jezeli chodzi o wyglad, jednak szkoda ze ma pas zebaty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Draco nie wiem o co ci chodzi pas zebaty w porowaniu do wala kardana w dragu 1100 nie jest wcale atutem... wiem ze czujesz sie osobiscie urazony ale to tak wiesz mowie z dobrego serca nie ze zlosliwosci

 

ale za to od draga 1100 jest ladniejszy, ma wtrysk, chlodzenie ciecza, felgi, czyli wszystko co powinno byc w dobrym motocyklu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba linia Drag Stara w wersji Custom, a niestety nikt (no oprócz Kawy 900, ale on jest taki sobie, no i poniżej 1000) nie robi już wersji custom i to mi nie pasuje. Więc nikt mnie nie przekona, że jakikolwiek classic jest ładniejszy od Drag Stara 1100 Custom :D . A innym niech się podoba co chce :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba linia Drag Stara w wersji Custom, a niestety nikt (no oprócz Kawy 900, ale on jest taki sobie, no i poniżej 1000) nie robi już wersji custom i to mi nie pasuje. Więc nikt mnie nie przekona, że jakikolwiek classic jest ładniejszy od Drag Stara 1100 Custom ;) . A innym niech się podoba co chce :) .

Mamy podobne gusta, choc we mnie zwyciężyła linia classica. Ale taki softail...mmm... W Dragu kładzie mnie na kolana wygląd - delikatny przód, wąskie koło i masywny tył :) :clap: a jednocześnie bak nie jest jakimś rozwinięciem zbiornika z komarka. :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o gustach sie nie dyskutuje ale mysle ze jak ktos bedzie wybieral nowe moto to drag z racji tego ze juz go troche robia nie bedzie tak atrakcyjny jak ten nowy co teraz wchodzi

a moze wogole juz 1100 nie bedzie dostepny i ten wejdzie w jego miejsce

chociaz linia cruiserow w yamasze jest wyjatkowo krotka

Edytowane przez Stan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze wogole juz 1100 nie bedzie dostepny i ten wejdzie w jego miejsce

chociaz linia cruiserow w yamasze jest wyjatkowo krotka

 

No ale jest sens robic kilka motorkow z tego samego przedzialu?

Mam na mysli Dragstar 1300 (bo rozumiem, ze ten XVS to wlasnie DragStar) i MidnightStar 1300 ?

Czyli bedzie linia DragStar'ow 650, 1100 i 1300 + MidnightStar'ow 1300 i 1900 ?

 

 

Eeee... blizej sie przyjrzalem tym linkom i listom motorkow...

Wydaje mi sie, ze znajduja sie tam oznaczenia europejskie jak i amerykanskie.

 

A zatem w Stanach jest to co u nas bedzie:

 

V-Star 650 to Drag Star 650;

V-Star 1100 to Drag Star 1100;

V-Star 1300 to Midnight Star 1300 (ot Amerykancy zrobili sztuczke z nazewnictwem);

Roadstar 1700 to Wild Star;

Midnight Warrior 1700 to Warrior;

Roadliner 1900 to Midnight Star 1900.

 

Krotki test Midnight Star 1300 macie w grudniowym Twoim Motocyklu.

Prosze mnie poprawic jezeli sie pomylilem.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o USa to chyba wszystkiego mozemy im zazdrościć. U nich chopki i kruzy to ptęga więc producenci oferuja mnóstwo tego. Nawet Royala mają w salonach. Chorobcia i ta cena $10,090.

Dolar po 2,9. W europie kosztuje tyle ale w ojro. a to juz powiżej 40 kloców.

Wygląd moim zdaniem zajefajny, choćby dlatego , że trudno pomylić z czymś innym. Jeden tłumik to dziś rzadkość, elementy art deco, reflektor. Cacana.

 

W przeciwieństwie do wspomnianego tu VN1600, który dla mnie jest delikatnie mówiąc nieszczególny, żeby nie rzec tandetny. W ogóle Kawa z kruzerami to nie bardzo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze nie ma sensu robic 6 modelow ktore sie roznia blotnikiem

ale jednak oferta byla bidna a teraz sie to troche rozkreca

 

a co w vn 1600 jest tandetne ? i co z ta kawa i kruzerami

bardzo bym prosil o jakies rzeczowe argumenty a nie tylko fakt ze posiadasz 800-tke i wszystkie powyzej tej pojemnosci sa be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...