Skocz do zawartości

Honda cx 500 temat powraca - jak to jest z jej awaryjnoscia?


koks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, dałem rade!! Załatwiłem problem z wyciekiem paliwa, Powodem był własnie zaworek iglicowy!! Były wyrobione, w sensie iz pływak unosił sie maxymalnie,a dopływ był nadal nie domkniety, i paliwo zwyczajnie sie przelewało. Wiec mając w reku pływak,podłozyłem malutenikie blaszki w miejsce gdzie wchodzą owe zaworki iglicowe i w ten sposób zmniejszyłem ten luz który powodował roznice w niedomknięciu. Odetchnołem z ulgą i co lepsze zyskałem nowe doswiadczenie :flesje: Ponawiam stare pytanie, czy ma ktoś stacyjke z kluczykami do sprzedania?? poniewaz Ja, jak kupiłem moją Hanie to nie miałem kluczyków,bo poprzedni własciciel je zgóbił.

 

Pozdrawiam zarażonych !!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

hejka cx-sowcy,

korzystajac z tego ze istnieje temat o CX ja mam do was jedno pytanie, ostatnio chodzi mi po glowie zmiana cb400n na cx500 i jestem ciekaw czy majac 1,9m wzrostu zmieszcze sie na tym motorku tzn. nie bede zachaczal nogami a konkretnie kolanami o wystajace cylindry. Glupio by bylo jechac te 100km ogladac motocykl i sie na niego nie zmiescic :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam model C i trochę jednak jest dla mnie za mały (siedząc mam mocno podkurczone nogi, - 1.88 m).

Natomiast o cylindry to tylko raz, ale za to porządnie sobie poobijałem kolana i golenie. Ale to z mojej winy bo na zakręcie się nie wyrobiłem łapiąc pobocze przednim kołem i maszyna zaczęła szaleć na boki mało mnie nie zrzucając.

Edytowane przez Visuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 1,80 prawie i dopasowany do slicznotki jestem jak ulał :banghead: co do popazen, to tylko raz jak testowałem motocykl po jakims kolejnym dłubaniu i gdy wrócilem z testu zabrałem sie znowu za poprawki nie swiadomy tego ze rura która wychodzi od cylindra jest goraca i przysmazyłem sobie wewnetrzna strone reki miedzy łokciem a nadgarstkiem. Nadal mam jeszcze pamiatke,co prawda juz wygojaną prawie,heh. Jedyna rzeczą której sie czasem boje na CX'sie to wchodzenie w zakrety,czasem mam wrazenie ze wyjde z zakretu na poboczu... Ale to tylko czasami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 1,80 prawie i dopasowany do slicznotki jestem jak ulał :banghead: co do popazen, to tylko raz jak testowałem motocykl po jakims kolejnym dłubaniu i gdy wrócilem z testu zabrałem sie znowu za poprawki nie swiadomy tego ze rura która wychodzi od cylindra jest goraca i przysmazyłem sobie wewnetrzna strone reki miedzy łokciem a nadgarstkiem. Nadal mam jeszcze pamiatke,co prawda juz wygojaną prawie,heh. Jedyna rzeczą której sie czasem boje na CX'sie to wchodzenie w zakrety,czasem mam wrazenie ze wyjde z zakretu na poboczu... Ale to tylko czasami...

 

Powiem ci że to może zależeć od opon. Na starych Mitasach bardzo opornie wchodził w zakręty (być może przyczyną był wypłaszczony profil tylniej opony).

Natomiast na nowych Maxxisach na zakrętach składa się elegancko i bez problemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oponke zmieniłem wg.rady kolegi i znacznie poprawiła sie charakterystyka jazdy,za co serdecznie dziekuje! A powiem tez ze nie bez powodu wróciłem do tematu, poniewaz mam drobny problem z moja slicznotka. Mianowicie chodzi o górny zakres obrotów. Brakuje mi mocy, a dokładniej, nie jezdzi tak jak powinna. Do 4000tys. pracuje ładnie na obu garnuszkach, lecz gdy dodaje gazu to bardzo topornie sie rozpędza. Wydaje mi sie ze przyczyną sa gazniki,poniewaz miałem spory czas temu problem z bakiem,osobą dodam ze totalnie niekompetetną która zaspawała mi bak,był znajomy mojego szfagra który nawalił litry wody do srodka i przez to miałem sporo zabawy by pozbyc sie rdzy ze srodka. Sądze ze coś jednak mogło tam zostać i zapchac dysze gazników. Tak ja sądze, ale jesli sie myle to co jeszcze moze być problemem ??

 

dodam iż nadal potrzebuje kupić stacyjke z kluczykami, gdy by ktoś coś słyszał.... Bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba juz nikt tu nie zagląda ;/ no cóz,w kazdym razie poradziłem sobie z tym problemem, oczywiscie było trzeba oczyscic gazniki. Tak wiec dodam iz zalozylem na przewodzie paliwowym łaczacym bak z gaznikami dodatkowy filtr paliwa. I puki co jest znowu dobrze wszysktko z Hanią :biggrin: :icon_razz: :icon_razz: Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

chyba juz nikt tu nie zagląda ;/ no cóz,w kazdym razie poradziłem sobie z tym problemem, oczywiscie było trzeba oczyscic gazniki. Tak wiec dodam iz zalozylem na przewodzie paliwowym łaczacym bak z gaznikami dodatkowy filtr paliwa. I puki co jest znowu dobrze wszysktko z Hanią :) :) :biggrin: Pozdrawiam!!

Zagląda, zagląda, tyle ,że jak czytam niektóre tematy na FM to mi sie troche mdło robi.Pochwalę się wam ,że nie dawno udało mi sioę na mojej staruszce zrobić 1000km w trzy dni i nawet nie jęknęła,także dumny jestem,że dojechała i nie stanęła mi gdzieś w polu.

Pali mi tylko dużo około 7 litrów i nie wiem co robić bo jest świeżo po regulacjach ale nic to damy radę

Edytowane przez Leśnik5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już się chwalimy to ja pod koniec sierpnia na swojej zrobiłem 1100km w dwa dni. Z tego ~700km w pierwszy dzień, motorek nie zawiódł jak zwykle, ale dupa mnie bolała ze hej. :biggrin:

Ten motocykl niestety nie jest na dziurawe drogi i wertepy. Dlatego jestem na kupnie jakiegoś enduraka, chociaż dobrze wiem, że będę tęsknił za kardanem i dźwiękiem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...