granat Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Czołem, mam pytanko, co mozecie mi powiedziec na temat tego motoru? Przywiozłem go własnie i zastanawiam sie czy go sprzedac czy zostawic? Przegrzebałem neta, to cos tam wiem, ale jak to sie sprawuje i w ogóle, żuccie pare opini:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Rety nikt nic nie wie?????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Tam zaraz nic nie wie.Jak motór z nieniec- pewnie 27 KM chociaz w oryginale nie osiagal zakladanych 36 KM.Jest na pasek czy lancuch?Jak pasek to moze byc problem z dostaniem 2 paska, trza wtedy kombinowac i zalozyc zebatki+lancuch(jest mozliwosc)Motocykl prosty jak budowa cepa- wszystko mozna samemu regulowac.Zmierzyc trza cis. sprezania, potem oczyscic swiece,przejechac sie sprawdzic swiece(powiedza duzo o kondycji silnika i gaznikow).Jak wszystko gra- exploatowac- sprzet o niebo lepszy od Urala. Pamietac nalezy o pilnowaniu stanu oleju(nowy potrafil spijac olej przy wysokich obrotach- ok. 1,5l/1000 km- wynikalo to tez z konstrukcji pierscieni tlokowych), a w szczegolnosci o procedurze rozgrzewania silnika- odpalic na ssaniu potem przy wzoscie obrotow przymykac ssanie- w razie jak bedzie mial tendencje do gasniecia wspomagac sie manetka gazu(nie przekaraczajac 1200-1500 obr) to tzw wstepne rozgrzanie- potem mozna ruszac nie przekraczajac 2500 obr przejechac 5 km, potem przez dalszych 10 km nie przekraczac 4000 obr. Dobrym pomyslem jest zakup czujnika temp oliwy wkrecanego w miejsce korka i obserwacja tegoz wskaznika .Czujnik taki mozna kupic w Louisie- na stronie intern. www.louis.de w dziale Motobase mozna znalezc dane o luzach zaworowych itp.Coz jeszcze : trzeba obejrzec czy krocce ssace nie sa popekane miedzy filtrem pow. i gaznikami, oraz miedzy gaznikami a glowica. Obejrzec filtr pow. wymienic olej+ filtr oleju- przy okazji spuszczania starego oleju w czyste naczynie mozna obejrzec olej- powie tez o kondycji silnika- jak smierdzi spalenizna- tarcze sprzeglowe pewnie do wymiany.W tym silniku wal jest lozyskowany tocznie wiec, jesli cos padnie to najwczesniej glowica, lub pierscieniotlokigladzcylindrowa.Dobrze wyregulowany KZ 440 powinien spalac ok. 4-5,5(max.) benzynki- jak spala wiecej trzeba sie przyjrzec gaznikom, i ukl zaplonowemu(chyba ze jest w pelni elektroniczny).Zycze przyjemnej exploatacji. Pozdr. Janek Klekotek 748 S> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 A no to juz cos wim, dzieki, a moto jest na łancuch:-) chyba pójdzie do żyda bo wyczaiłem Hondziare 750 na 4 gary za grosze, z papierami wiec juz tego nie odpale:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.