Skocz do zawartości

male pytanko dotyczace exc i ttr


Rekomendowane odpowiedzi

witam na wsiosne przymierzam sie do zakupu motoru z rocznika 98-01 i mam pytanie bo w sumie to nic nie wiem o tych modelach tylko tyle co gdzies cos uslyszalem mianowicie waham sie nad wyborem miedzy TTR600 Lc4 620 a exc 525 motorek tak do 10.000zl ma sluzyc do wszystkiego do dalszych wypraw jak i do simigania po lesie i bobliskich piaskowniach blotach itp. jestem przekonany do TTRy po obejrzeniu "motokarpaty" zajebista wyprawa, chyba to by byl motorek dla mnie ale chce tez wiedziec jak to jest z Lc 4 takie z rocznika 98 97 takiego bym wyrwal taniej taki w tych nowych plastikach sa na allegro podobaja mi sie ale jak by to sie sprawowalo tak na odcinku Łódź Kielce lub dalej. Exc to juz konkretny blotny wymiatacz ale chyba na dalsze wyprawy sie nie nadaje... moze sie myle. Pomocy 10 tys to maks tyle mogl bym dac za EXC no moze za TTR szukam motoru tanszego o jakies 1,5 tysia ale daje max zeby nie bylo hehe.

Wiadomo ze konfort jazdy daleki jest od tego co mam teraz ale tez sie liczy ten motorek musi byc uniwersalny z przewaga terenu i musi byc wmiare lekki :biggrin: bo domin jest taki w sam raz ale wolal bym cos lzejszego.

 

Dobra to na tyle heh prosze o info i z gory dzieki... Ninja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dokladnie mialem to samo :biggrin: Po obejrzeniu motokarpat i motoafryki napalilem sie na TT-R'ke i dlatego miedzy innymi zdecydowalem sie na jej zakup :biggrin: CO tu duzo gadac, widziales film to wiesz jak jest z tym moto :biggrin:

 

Tak sie sklada ze jestem zmuszony sprzedac swoja TT-R'ke z powodu problemow finansowych i jak jestes zainteresowany to pisz na priva albo gg (zazwyczaj jestem na niewidzocznym). Cena jaka mnie interesuje to 8500 zl.

Zalezy mi na czasie wiec za niedlugo zobaczysz ja na allegro.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż... jestem użytkownikiem Yamahy TTR i jako że podobne posty się wcześniej pojawiały więc nie chce mi się po raz n-ty pisać tego samego,jednak jak narazie moge sie wypowiadać o niej w samych superlatywach,bardzo mi spasił ten motorek :buttrock: Jeśli chodzi o LC4 to nie mam o nim pojęcia jednak dwoch znajomych ma exc 525 są zadowoleni zresztą jak chyba każdy kto posiada tą maszyne jednak jeśli chodzi o komfort jazdy,dalekie trasy itp to z racji swojego przeznaczenia TTR spisuje się dużo lepiej.Waga TTR-ki to 140 kg jednak motocykl radzi sobie naprawdę sprawnie w terenie i to nie tylko lekkim.No i pomimo 20 tys zero awarii-to też bardzo ważne :buttrock: Tyle w skorocie moge ci powiedzieć na temat TTR o innych nie wiem zbyt wiele gdyż nie miałem raczej z nimi kontaktu.Przemyśl dobrze decyzje przed zakupem i kup sprzęt który będzie najbardziej odpowiadał twoim wymaganiom :)

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm w sumie to malo szukalem

ale chodzi mi wiesz o to czy wytrzyma to dlugiw wyprawy po drogach asfaltowych ja bardzie bym wykorzystywal ten motor do turystyki ale i w teren bym go nie raz nie 2 urzywal no w sumie to co 2 dzien simigamy tam tylko gdzie moge wjechac moim nxem wiec ktmem tez bym sie wszedzie pakowal

 

widzisz motokarpaty motoafryka raz w roku na takie cos po polsce to na bank bo w dalsza podruz nie mam z kim jechac koszty... czy ktm lc4 zniosl by to bo ttra przeszla jak miodzio o huskach i ktmach slyszalem ze one na dalsze wyprawy nie bardzo bo lubia zmienne obroty nie wiem jak tam jest z chlodzeniem oleju... o to mi chodzi czy KTM dorowna TTRce w niezawodnosci ogulnie ktm ma wyglad a ttra no troche mniej mi sie podoba a exc o nim to juz w ogule nic nie wiem widizlaem go pare razy na oczy :buttrock:

Edytowane przez ninjabike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EXC na trase ?? oszalales :) zreszta za 10 tys nie kupisz , z ledwoscia EXC 400 znajdziesz, to hard enduro wyczynowka nie turystyk, koszty utrzymiania zjadly by cie po roku. Co do TT-R gadalem z gosciem od motoafrika i motokarpaty , mowi ze TTR brakuje troszke mocy i zaczyna szukac LC4 - 10 koni roznicy to sporo. Pomiedzy nimi jest jeszcze KLX 650 R, ale to dosc zadki sprzet oraz poczciwa XR 600 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M328658 niezla wydumka :biggrin:

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm w sumie to malo szukalem

ale chodzi mi wiesz o to czy wytrzyma to dlugiw wyprawy po drogach asfaltowych ja bardzie bym wykorzystywal ten motor do turystyki ale i w teren bym go nie raz nie 2 urzywal no w sumie to co 2 dzien simigamy tam tylko gdzie moge wjechac moim nxem wiec ktmem tez bym sie wszedzie pakowal

 

widzisz motokarpaty motoafryka raz w roku na takie cos po polsce to na bank bo w dalsza podruz nie mam z kim jechac koszty... czy ktm lc4 zniosl by to bo ttra przeszla jak miodzio o huskach i ktmach slyszalem ze one na dalsze wyprawy nie bardzo bo lubia zmienne obroty nie wiem jak tam jest z chlodzeniem oleju... o to mi chodzi czy KTM dorowna TTRce w niezawodnosci ogulnie ktm ma wyglad a ttra no troche mniej mi sie podoba a exc o nim to juz w ogule nic nie wiem widizlaem go pare razy na oczy

Lc4 wiela byc tu pisane wystedrcy psrzeeetycac wiale tu ja byc naopisalem moi kolega tes tu byla i wiela pisac tiko opdkopac starsa post alba wrzucis w wuszykiwekre text "LC4" i wsczystko co byc chcasz wiadziac bede widzuiaac za 10,5 tys kupisz padlina exc520 nie zawraca sobie lba to nei motockyki na tuitrystyka to niunia do rzniecie sprinter suuuuuuper kox fajnnnneee ze jestas ziomel co pisa w nasza dialekta jazyk polska bardcza trodna stuka ja taz cierpia jak ma wlozyc kropka przecinka albo jakis polska znak nie byc wtedy zadowolna polska jazyk bardzo trudna byc

Pzdr.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 jest dosc uniwersalnym motorem jednak z naciskiem barziej na teren niz trasa. Silniki sa o niebo lepsze od TTR chociażby dlatego ze sa chłodzone ciecza. Czytałem gdzies, kiedys o kolesiu co LC4 pojechał do turcji i to samemu :buttrock: z motocyklem nie miał zadnego problemu oprocz cieknacej lagi. Waga LC4 to 120 kg w wersji SC i EXC. Ja mam 400 i ona przebija TTR 600 (scigałem sie z kolega).MOto używam do cieżkiego terenu i spisuje sie swietnie czasem też latam w dalsze trasy i tu juz nie jest tak kolorowo ponieważ kanapa jest dosc waska (w porownianiu do TTR,XR itp) i stosunkowo twarda przez co jest nie wygodna, ale nie jest tak tragicznie. Przy LC4 trzebaby sie wiecej pobawic przy osprzetowaniu moto bo ciezko jest dostac kufry podrozne a ich cena w niemczech to 500euro dlatego ja kupiłem komplet toreb podróznych i samodzielnie zmontowałem strlaż , baki o pojemnosci 20 l nie sa chyba osiaglane w polsce ale w niemczech aukcje rozpoczynaja sie po 1 euro co do predkosci podrozowania to zalezy od przełozen ale lajtowa predkosc to 120 a moto sie wcale nie meczy bo ma stosunkowo niskie obroty ja najdalasza trase jaka odbyłem to 300km troche tyłek mnie bolał ale motocyklem przy pełnym załadunku miło sie smigało. Jezeli ktosby chciał doposażyc motorek w dodatkowa chłodniczke oleju to mysle ze byłoby to duzo prostrze niz w TTR z racji wypuszconych przewodow olejowych przy cylindrze

 

z 2 strony TTR sprawdzona konstrukcja swietnie dajaca sobie rade w terenie i na trasie szybko dostepne czesci i łatwosc znalezienia uzywek to duze plusy

Edytowane przez zoltecek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EXC na trase ?? oszalales :) zreszta za 10 tys nie kupisz , z ledwoscia EXC 400 znajdziesz, to hard enduro wyczynowka nie turystyk, koszty utrzymiania zjadly by cie po roku.

 

Mógłbyś mi to wyjaśnić? Co oznacza, że koszty utrzymania EXC 400 zładłyby go po roku? Zmiana oleju co 1000 km i regulacja zaworów? Czy to tak wiele kosztuje? Z tego co się orientuję exc 400 nie wymaga wymian tłoka co ileś tam godzin ani nic podobnego. Więc skąd te przypuszczenia? Może o czymś nie wiem, więc mnie oświeć proszę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lc4 wiela byc tu pisane wystedrcy psrzeeetycac wiale tu ja byc naopisalem moi kolega tes tu byla i wiela pisac tiko opdkopac starsa post alba wrzucis w wuszykiwekre text "LC4" i wsczystko co byc chcasz wiadziac bede widzuiaac za 10,5 tys kupisz padlina exc520 nie zawraca sobie lba to nei motockyki na tuitrystyka to niunia do rzniecie sprinter suuuuuuper kox fajnnnneee ze jestas ziomel co pisa w nasza dialekta jazyk polska bardcza trodna stuka ja taz cierpia jak ma wlozyc kropka przecinka albo jakis polska znak nie byc wtedy zadowolna polska jazyk bardzo trudna byc

Pzdr.

zajefajnie ale gryps spoko kolo z ciebie

 

kurde ale i tak nie wiem co kupić LC4 czy TTR dorgie sa koszty utrzymania KTMa w sęsie jak coś walnie... a dostepność części

Edytowane przez ninjabike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mala ilosc oleju w silniku = zatarcie albo szybkie zuzycie tloka i korby przy palowaniu na trasie ,tlok wymienia sie co srednio 150 mh , rozrzad tez raz w roku warto wymienic , nie wyobrazam sobie 10 - 15 tys km w EXC bez zagladania w cylinder i wymiany czegos , po 2 waska kanapa . calkowity brak mozliwosci montowania kufra lub toreb , twarde zawieszenie. Taki sprzet wymaga dobrego serwisu, nie domowego garazu z 3 kluczami i minimum wiedzy w temacie 4T. Nie zrobisz z wyczynowki turystyka, tak jak z turystyka wyczynowki.

 

 

TTR to praktycznie XT , a KAT to puzle z kadzego modelu czesci pasuja a jest tego troszke - ceny czesci podobne , osobiscie wolal bym KATA - zwawszy i na dluzej wystarczy , ale sa czesto sprzedawane letko podkatowane wiec tu musisz juz uwazac.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...