zoltecek Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Mysle o zmiania motocykla wybor padł na EXC 300 teraz mam kilka pytan:co ile nalezy wymieniac tłok, korbe?Ile takie cudo pali?jak z czesciami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Może to Ci pomoże http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=61042&hl=lc4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 (edytowane) Zółteczek-ja co prawda kupiłem 2T Husqvarnę 250,a nie KTM, i był to wybór zamierzony, i świadomy. To co do tej pory zauważyłem:-Spalanie, niższe niż w LC4. Nie jest to jakaś ogromna różnica, ale od razu jest to do wychwycenia. Bardzo mnie to zdziwiło na plus, spodziewałem się że będzie z tym licho. -Co ile tłok korba, korba-nie wiem, czas pokaże, tak że nie wypowiadam się.-Części: był moment że też brałem pod uwagę EXC300, i badałem ten temat; nie ma problemu, tłok sporo droższy niż do EXC250, ale reszta na poziomie zbliżonym do EXC 250 (ten sam dół silnika). Części opór, w każdym sklepie coś znajdziesz. Baardzo popularny motocykl.Jeśli jest u Ciebie opcja np. Husqvarna vs. KTM, to muszę Ci powiedziec ze jestem bardzo pozytywnie zaskoczony cenami części zamiennych (kupowałem u Mleczki, Zych ma ceny z kosmosu-przynajmniej jak na telefon). Ceny w Husqvarnie jak najbardziej normalne, nie trzeba się tego bać. Pzdr. Edytowane 14 Grudnia 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro19 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Mysle o zmiania motocykla wybor padł na EXC 300 teraz mam kilka pytan:co ile nalezy wymieniac tłok, korbe?Ile takie cudo pali?jak z czesciami?Ja mam 3sete co prawda starego juz KTM'a bo rocznik 93, ale rzecz, która najbardziej mnie w nim denerwuje to właśnie spalanie. I nie chodzi mi tu o koszty, a o zasięg na jednym baku. Nie liczyłem ile spala na setke, w każdym bądź razie dużo. Nie mogę nigdzie dalej pojechać bo mi zabraknie paliwa. Co do nowych części, to ja do swojego starego KTM'a nie mam problemu z ich dostępnością, więc jakbyś brał nowszego to tym bardziej byś nie miał problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Witam,zna ktoś ten sprzęt?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M416217 Warto się pchać w takie moto (rocznik 1994)? Ile może kosztować naprawa "sprzęgiełka kopniaka"Ile pali i jakie koszty utrzymania?Jeśli ktoś zechce pomóc, to PROSZĘ O KONKRETY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) Witam,zna ktoś ten sprzęt?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M416217 Warto się pchać w takie moto (rocznik 1994)? Ile może kosztować naprawa "sprzęgiełka kopniaka"Ile pali i jakie koszty utrzymania?Jeśli ktoś zechce pomóc, to PROSZĘ O KONKRETY.heh ale żeś odgrzał kotleta :) A co do pytania to kompletnie nie warto pakować sie w takiego KTM... EXC i EXC a lamp nie ma i o papierach ani słowa bo załoze sie ze ich nie ma. Częsci są drogie i trudniej dostępne. Takie "sprzęgiełko" cokolwiek to jest bedzie ksoztować zapewne jakies chore pieniądze 400-500zł i bedziesz na to czekał 2 miesiące. Przezywałem juz przygode z staszymi KTMami i to nie było nic przyjemnego. Pozatym są bardzo awaryjne a przynajmniej 125 bo 250 i 300 miały o niebo lepsze silniki. za tą kase lepiej jakąś młodszą o rok crossówkę bo i to i to nie ma papiera. Edytowane 31 Maja 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Co to znaczy że części są drogie, tzn. ile tłok, korba?Dlaczego nic przyjemnego ze starszymi KTM'ami?I nagle piszesz o awaryjności 125, a ja pytam o 300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 ma ktoś numer do kolesia który sprzedaje tego ktm-a? czytałem wczoraj ogłoszenie a dzisiaj już go nie ma :icon_exclaim: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Co to znaczy że części są drogie, tzn. ile tłok, korba?Dlaczego nic przyjemnego ze starszymi KTM'ami?I nagle piszesz o awaryjności 125, a ja pytam o 300.Więc tak. Tłok i korbę akurat dostaniesz zamiennik prox itp bo oryginał 900zł tłok kosztuje. Dlatego nic przyjemnego ze starszymi KTMami bo katalogi z czesciami niby zaczynają sie od 94r ale są straszne problemy z kupieniem czegokolwiek do 97r. Takie Typowo eksploatacyjne częsci raczej kupisz tylko problem pojawia sie jak chcesz kupić jakiś np wodzik, element skrzyni biegów, podkładke czy uszczelniacz... Poprostu tego nie ma a jak jest to za jakies chore pieniądze. Kick starter do 125 co miałem przedtem a to był model robiony od 93 do konca 97r kosztował 900zł a kompletne sprzegło 1300zł co do terazniejszego mojego KTM kosztuje 350zł... Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Ok, dzięki serdeczne, odpuszczam :biggrin:Będę polował jakąś Huskę WR 250, jea! Nr do KTM z ogłoszenia: 696 719 572 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zerknij w takim razie na moją klik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) Na pewno to świetny egzemplarz, Jarku, ale nie ma moją kieszeń. Nie chciałbym wchodzić w żadne raty :icon_mrgreen:Będę szukał czegoś tańszego, ale najpierw muszę sprzedać XL600R. Tu była sytuacja, że właściciel tegoż KTM'a chciał się zamienić. Powodzenia z tym KTM, robaku :icon_mrgreen: Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Skubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 (edytowane) dzięki, zobaczymy co z tego wyjdzietroche mam daleko ... może ktoś jest z łódzkiego i ma wolną chwile żeby go obadać?odwdzięcze się :banghead: jak myślicie warto się pchać w tego konkretnego sprzęta? Edytowane 2 Czerwca 2007 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 (edytowane) jak myślicie warto się pchać w tego konkretnego sprzęta?tak jak juz wyzej napisałem według mnie za cholere nie warto sie w to pakować. Jedyne co on ma "konkretne" to moc ale juz problemy z konkretnoscią zaczynaja sie jak padnie Ci cokolwiek z czesci nieeksploatacyjych. Pozatym załoze sie ze on nie ma papierów a jezeli tak bedzie to waolałbym juz kupić jakąś crossówkę z młodszego rocznika z pewnym dostempem częsci.Z czesciami do KTM nie ma problemu od roczika 1998 i to do tego stopnia ze od ręki (przynajmniej w Krk u importera) mają nawet najmniejsze i najbzdurniejsze częsci za w sumie małą kase w przeciwieństwie do starszych roczników. Edytowane 2 Czerwca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 (edytowane) Racja Gawron, przykro że duzo firm motocyklowych wbija w dbanie o tradycję, ja rozumiem że magazynowanie na półkach kosztuje, ale jak do jasnej anielki sprzedaje się 100 000 sztuk motocykli rocznie (KTM) to w interesie firmy powinno leżeć udowodnianie ze marka nie narodziła się w drugiej połowie lat 90`, i że fabryka szanuje, i nie zostawi na lodzie żadnego posiadacza KTM`a, to buduje wizerunek marki.Na razie jest tak że świetnym odwołaniem się do tradycji są opcjonalne plastiki do SX-F (białe z pomarańczowymi napisami-bardzo mi się to podoba, widziałem takie na zawodach w ME w Olsztynie), bo fabryka i dilerzy nie wykazują żadnej pomocy dla pasjonatów chcących utrzymać starsze sztuki w świetnym stanie.Przynajmniej ja tego nie odczułem. Pewnie tak jest z większością marek-oprócz BMW i MotoGuzzi.A kiedy fabryka się ocknie, to większość starszych sztuk już umrze gdzies pod płotem, i tyle będzie po tradycji i szacunku dla historii.To tyle, taki mały smutek. Edytowane 3 Czerwca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.