baro Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 a więc. Zmieniłem simmering w mojej dt ponieważ kopciła , założyłem nowy odpalam a ona kopci sobie myślę pokopci chwile i przestanie. Myliłem się po chwili słuchania jak pięknie gra na wolnych obrotach postanowiłem dodać gazu . Klapa ja jej gaz a ona muuuuu dymu chmara i tak popierduje jakby chciała na obroty a jej coś nie pozwalało ;/. Nie wiele myśląc zdjąłem głowice pierścienie są cle i zdrowe(dt jest jeszcze na dotarciu ;/) wienc sobie myślę zakładam. Odpalam ja ją znów a ta to samo rozczarowany ukryłem ją w garażu i czekam na wasza pomoc :) . Piszę tu ponieważ wiele osób przeglada ten temat a temat o dt mała liczba osób :icon_mrgreen: Pozdro baro :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 a moze to wina uszczelki pod głowica, jaki jest kolor dymu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 a moze to wina uszczelki pod głowica, jaki jest kolor dymu?jest to powietrzak !! !! więnc jeżeli miałeś na myśli płyn chłodniczy to błąd. A kolor dymu a więc tak na wolnych obrotach niebieski z szarym jak odkręcę manetkę siwy ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Może to problem z gaźnikiem. Niekombinowałeś nic z dyszami? Myślisz że to olej silnikowy sie spala? Może poprostu zadużo paliwa dostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Może to problem z gaźnikiem. Niekombinowałeś nic z dyszami? Myślisz że to olej silnikowy sie spala? Może poprostu zadużo paliwa dostaje.Szczerze mówiąc przymknołem z deka pływak bo mi wahe wywalało z gaźnika. Ale wczesniej kapala czarna ciecz według mnie olej z połączenia cylinder kolanko ;/ . Może to problem z gaźnikiem. Niekombinowałeś nic z dyszami? Myślisz że to olej silnikowy sie spala? Może poprostu zadużo paliwa dostaje.Szczerze mówiąc przymknołem z deka pływak bo mi wahe wywalało z gaźnika. Ale wczesniej kapala czarna ciecz według mnie olej z połączenia cylinder kolanko ;/ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 a moze znow simmering wyskoczyl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 no chyba raczej nie ;/ ale kupie jeszcze jeden i wymienię w najbliższym czasie, oryginalny był 2 wargowy kumpel mi załatwił podobnych rozmiarów jedno wargowy i na moje oko to dobrze pasuje :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 no chyba raczej nie ;/ ale kupie jeszcze jeden i wymienię w najbliższym czasie, oryginalny był 2 wargowy kumpel mi załatwił podobnych rozmiarów jedno wargowy i na moje oko to dobrze pasuje :wink: i tu jest psikus Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 a moze znow simmering wyskoczyl ? i tu jest psikusczyli musi być 2 wargowy ;/ jeżeli założe ten 2 wargowy i dalej będzie kopcić to chyba mnie trafi !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 W sumie to 2t i tak kopcą, tego nie zmienisz. Poza tym możesz mieć rowek na czopie wału, gdzie przychodzi simmering. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 W sumie to 2t i tak kopcą, tego nie zmienisz. Poza tym możesz mieć rowek na czopie wału, gdzie przychodzi simmering.ale simmering wszedł ciasno !!!! gdyby był rowek to by wszedł za luźno :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 a więc. Zmieniłem simmering w mojej dt ponieważ kopciła , założyłem nowy odpalam a ona kopci sobie myślę pokopci chwile i przestanie. Myliłem się po chwili słuchania jak pięknie gra na wolnych obrotach postanowiłem dodać gazu . Klapa ja jej gaz a ona muuuuu dymu chmara i tak popierduje jakby chciała na obroty a jej coś nie pozwalało ;/. Nie wiele myśląc zdjąłem głowice pierścienie są cle i zdrowe(dt jest jeszcze na dotarciu ;/) wienc sobie myślę zakładam. Odpalam ja ją znów a ta to samo rozczarowany ukryłem ją w garażu i czekam na wasza pomoc :bigrazz: . Piszę tu ponieważ wiele osób przeglada ten temat a temat o dt mała liczba osób :icon_question: Pozdro baro :flesje: Heh ale ja stawiam na simmering,a czy przypadkiem nie ma luzu na wale moze łożyska są do wymiany bo jak bedzie luz to simmering nie utrzyma a moze olej łapie miedzy karterami słabo przylegają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Heh ale ja stawiam na simmering,a czy przypadkiem nie ma luzu na wale moze łożyska są do wymiany bo jak bedzie luz to simmering nie utrzyma a moze olej łapie miedzy karterami słabo przylegająluzów niema na wale !! !! !! między karterami tez nie bo gdyby się rozeszły to bym miał kałużę w garażu :icon_biggrin: Naprawiłem nie uwierzycie !!!!!Wykręciła mi sie dysza główna w gaźniku !!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.