Skocz do zawartości

Yamacha dt 50 mxs kopci i niema siły ...


baro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a więc. Zmieniłem simmering w mojej dt ponieważ kopciła , założyłem nowy odpalam a ona kopci sobie myślę pokopci chwile i przestanie. Myliłem się po chwili słuchania jak pięknie gra na wolnych obrotach postanowiłem dodać gazu . Klapa ja jej gaz a ona muuuuu dymu chmara i tak popierduje jakby chciała na obroty a jej coś nie pozwalało ;/. Nie wiele myśląc zdjąłem głowice pierścienie są cle i zdrowe(dt jest jeszcze na dotarciu ;/) wienc sobie myślę zakładam. Odpalam ja ją znów a ta to samo rozczarowany ukryłem ją w garażu i czekam na wasza pomoc :) . Piszę tu ponieważ wiele osób przeglada ten temat a temat o dt mała liczba osób :icon_mrgreen:

 

Pozdro baro :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  H4zell napisał:

a moze to wina uszczelki pod głowica, jaki jest kolor dymu?

jest to powietrzak !! !! więnc jeżeli miałeś na myśli płyn chłodniczy to błąd. A kolor dymu a więc tak na wolnych obrotach niebieski z szarym jak odkręcę manetkę siwy ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  DEAD napisał:

Może to problem z gaźnikiem. Niekombinowałeś nic z dyszami? Myślisz że to olej silnikowy sie spala? Może poprostu zadużo paliwa dostaje.

Szczerze mówiąc przymknołem z deka pływak bo mi wahe wywalało z gaźnika. Ale wczesniej kapala czarna ciecz według mnie olej z połączenia cylinder kolanko ;/ .

 

  DEAD napisał:

Może to problem z gaźnikiem. Niekombinowałeś nic z dyszami? Myślisz że to olej silnikowy sie spala? Może poprostu zadużo paliwa dostaje.

Szczerze mówiąc przymknołem z deka pływak bo mi wahe wywalało z gaźnika. Ale wczesniej kapala czarna ciecz według mnie olej z połączenia cylinder kolanko ;/ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba raczej nie ;/ ale kupie jeszcze jeden i wymienię w najbliższym czasie, oryginalny był 2 wargowy kumpel mi załatwił podobnych rozmiarów jedno wargowy i na moje oko to dobrze pasuje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  baro napisał:

no chyba raczej nie ;/ ale kupie jeszcze jeden i wymienię w najbliższym czasie, oryginalny był 2 wargowy kumpel mi załatwił podobnych rozmiarów jedno wargowy i na moje oko to dobrze pasuje :wink:

 

 

i tu jest psikus

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  KrzyChules napisał:

a moze znow simmering wyskoczyl ?

 

 

  enduromaster napisał:

i tu jest psikus

czyli musi być 2 wargowy ;/ jeżeli założe ten 2 wargowy i dalej będzie kopcić to chyba mnie trafi !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  malys napisał:

W sumie to 2t i tak kopcą, tego nie zmienisz. Poza tym możesz mieć rowek na czopie wału, gdzie przychodzi simmering.

ale simmering wszedł ciasno !!!! gdyby był rowek to by wszedł za luźno :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  baro napisał:

a więc. Zmieniłem simmering w mojej dt ponieważ kopciła , założyłem nowy odpalam a ona kopci sobie myślę pokopci chwile i przestanie. Myliłem się po chwili słuchania jak pięknie gra na wolnych obrotach postanowiłem dodać gazu . Klapa ja jej gaz a ona muuuuu dymu chmara i tak popierduje jakby chciała na obroty a jej coś nie pozwalało ;/. Nie wiele myśląc zdjąłem głowice pierścienie są cle i zdrowe(dt jest jeszcze na dotarciu ;/) wienc sobie myślę zakładam. Odpalam ja ją znów a ta to samo rozczarowany ukryłem ją w garażu i czekam na wasza pomoc :bigrazz: . Piszę tu ponieważ wiele osób przeglada ten temat a temat o dt mała liczba osób :icon_question:

 

Pozdro baro :flesje:

 

Heh ale ja stawiam na simmering,a czy przypadkiem nie ma luzu na wale moze łożyska są do wymiany bo jak bedzie luz to simmering nie utrzyma a moze olej łapie miedzy karterami słabo przylegają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  rajdowiec napisał:

Heh ale ja stawiam na simmering,a czy przypadkiem nie ma luzu na wale moze łożyska są do wymiany bo jak bedzie luz to simmering nie utrzyma a moze olej łapie miedzy karterami słabo przylegają

luzów niema na wale !! !! !! między karterami tez nie bo gdyby się rozeszły to bym miał kałużę w garażu :icon_biggrin:

 

Naprawiłem nie uwierzycie !!!!!Wykręciła mi sie dysza główna w gaźniku !!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...