Bajo Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 elo mam pytanie. chcialbym zalozyc do siebie cylinder 70lub 80ccm. Mam silnik am6. Tyle ze nie mam kasy na nowy wal korbowy... czy moj stary wytrzyma doslownie 100km pzrejechalem po remoncie. powymieniane lozyska w silniku itp... Odrazu mowie ze nie mam zamiru go oszczedzac... W tej chwili mam gaznik 17,5 mm i taki tlumik tylko brzydszy, bo starszy... http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...e2e0dc337e34b74Czy bede mogl zalozyc sam cylinder bez zadnych dodatkowych wydatkow??Założenie cylindra jest bardzo proste, potrzebne są tylko klucze i suwmiarka, a no i kawałek drutu do lutowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 (edytowane) moze niewyraznie napisalem:) najbardziej chodzi m i czy stary wal korbowy wytrzyma??acha wypatrzylem 2 takie cylinderkihttp://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...241369b15be5323i tenhttp://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...241369b15be5323czy ten 2 jest nicasilowy?? bo nie jest napisane...Czy warto kupowac te markowe czy moze jakies power fo.... nie uslyszalem przez tel nazwy, ale jakies maalo znanej nazwy ale za 400zl bo szcerze mowiac tyle na dzien dzisiejszy moglbym wycisnac. Edytowane 3 Stycznia 2007 przez czaju3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Jeżeli ma 100km po dobrym remoncie to nie ma sensu kupować nowego wału. A co do firmy to lepiej nie oszczędzaj, to jest jak z tłokami albo i nawet gorzej jakby coś się stało. A ten cylinder to mi wygląda na żeliwny, bo ma tuleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Ja rozmawaiłem kiedyś na ten temat z mechanikiem i sie dowiedziałem że jeśli chce się mieć dużą żywotność to razem z tłokiem trzeba też wymienić korbowód gdyż może się wygiąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 a mi nie chodzi o zywotnosc. chodzi mi zeby pojezdzic jeszcze rok. A jezdze srednio raz na 2 tygodnie po 3-4h... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Ja rozmawaiłem kiedyś na ten temat z mechanikiem i sie dowiedziałem że jeśli chce się mieć dużą żywotność to razem z tłokiem trzeba też wymienić korbowód gdyż może się wygiąćTo zależy jakiej mocy cylinder założysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...d3fe98160634b52znalazlem dzis ten cylek. Moc ponoc 17km ale jak mam gaznik 17,5 i sportowy wydech ale nie zbyt dobry to tyle pewnie nie wyciągnie. Czy wal mi to wytrzyma , lozyska są nowe... Chociaz zeby pociagnal ten 1tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Ale to jest 80ccm a nie 70ccm to ja już bym się bał. Może nie wytrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 To, że to 80ccm to nieważne ,ale 17km to już może korbowód wygiąć. Jak łożyska są nowe i nie jakieś podróby to wytrzymają. Gorzej właśnie z wałem - korbowód może się wygiąć, a jak nie wymieniałeś łożysk na nim to pewnie też siądą. Ja mam 10KM i się zastanawiałem czy wytrzyma. Przy 17 to już bym się nie zastanawiał tylko wymieniał. W miarę możliwości finansowych oczywiście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 To, że to 80ccm to nieważne ,ale 17km to już może korbowód wygiąć. Jak łożyska są nowe i nie jakieś podróby to wytrzymają. Gorzej właśnie z wałem - korbowód może się wygiąć, a jak nie wymieniałeś łożysk na nim to pewnie też siądą. Ja mam 10KM i się zastanawiałem czy wytrzyma. Przy 17 to już bym się nie zastanawiał tylko wymieniał. W miarę możliwości finansowych oczywiście... To że 80ccm to też ważne bo jest większa waga tłoka i większy ciężar na korbowód. A procentowo między 70 a 80 jest bardzo duża różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 To że 80ccm to też ważne bo jest większa waga tłoka i większy ciężar na korbowód. A procentowo między 70 a 80 jest bardzo duża różnicaCzy ja wiem czy taka duża różnica... Tłoki mogą być z różnych materiałów... Głównie chodzi tu chyba o te 17KM. To za dużo na seryjny wał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Na pewno za dużo!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 :/ kurcze czyli odpada... pozostaje spzrzedac to moto i kupic jakiegos wiekszego starocia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.