bodman Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Witam. Rozważam zakup takiego wydechu do swojego VS 800. I mam pytanie, ponieważ ten tłumik nie ma mocowania i czy mozna jakoś łatwo do niego takowe przyspawać?Oraz jaką średnice ma kolanko w intruderze, ponieważ ten tłumik ma średnice wlotu 40 lub 45mm czy spasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Rozważam zakup takiego wydechu do swojego VS 800.Do choppera taki tlumik..? :icon_mrgreen: I mam pytanie, ponieważ ten tłumik nie ma mocowania i czy mozna jakoś łatwo do niego takowe przyspawać?Do chromu slabo sie spawa - powinny byc wczesniej (przed pochromowaniem) zrobione stosowne uchwyty.. moze jakies gustowne obejmy daloby sie zastrugac? :lalag: Oraz jaką średnice ma kolanko w intruderze, ponieważ ten tłumik ma średnice wlotu 40 lub 45mm czy spasuje?Jutro moge Ci pomierzyc to w/w, mam wszystko na wierzchu (i mam nadzieje, ze nie zapomne :clap:), dalbym info po poludniu - wytrzymasz? :D Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 (edytowane) Do choppera taki tlumik..? :icon_mrgreen:Do chromu slabo sie spawa - powinny byc wczesniej (przed pochromowaniem) zrobione stosowne uchwyty.. moze jakies gustowne obejmy daloby sie zastrugac? :lalag:Jutro moge Ci pomierzyc to w/w, mam wszystko na wierzchu (i mam nadzieje, ze nie zapomne :clap:), dalbym info po poludniu - wytrzymasz? :D -myślę że do mojego chopperka taki wydech właśnie by pasował. trochę w nim jest już pozmieniane dlatego tak uważam:) -właśnie wolałbym bez obejm, ponieważ byłyby za bardzo widoczne. czy nie mozna spawać do pochromowanej powierzchni- i tak uchwyt byłby z tyłu niewidoczny. -sorki że nie moge sobie sam zmierzyć ale mój sprzęt stoi już w zimowym garazyku 100km ode mnie. Edytowane 12 Grudnia 2006 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 -myślę że do mojego chopperka taki wydech właśnie by pasował. trochę w nim jest już pozmieniane dlatego tak uważam:)Ten tlumik pasuje do ciezkich maszyn, o masywnej sylwetce, dlugiej - jesli taki jest Twoj Intruder, to tlumik bedzie OK :icon_mrgreen: -właśnie wolałbym bez obejm ponieważ byłby za bardzo widoczne. czy nie mozna spawać do pochromowanej powierzchni i tak uchwyt byłby z tyłu niewidoczny.Do samego chromu to chyba sie nie spawa, trzeba chrom wczesniej usunac (a czasami to moze byc trudne - jesli chrom jest dobrze zrobiony.. w co w tym przypadku watpie), a po skonczeniu spawania ponownie nalozyc. Z tym, ze chromowanie chyba robi sie na calosci obiektu, a nie na jego czesci.. nie jestem fachowcem, wiec upieral sie nie bede. Jesli natomiast usuniesz czesc chromu, to podczas spawania IMO uszkodzisz ten, ktory pozostal.. tak wiec wyglada mi to na gowniana robote, producent tlumika powinien byl zadbac o zrobienie 'wyjsc' pod mocowania.. -sorki że nie moge sobie sam zmierzyć ale mój sprzęt stoi już w zimowym garazyku 100km ode mnie.Dlobiazg. Moj jest ok. 5km ode mnie, i po drodze do pracy. :) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 (edytowane) Ten tlumik pasuje do ciezkich maszyn, o masywnej sylwetce, dlugiej - jesli taki jest Twoj Intruder, to tlumik bedzie OK :icon_mrgreen:Do samego chromu to chyba sie nie spawa, trzeba chrom wczesniej usunac (a czasami to moze byc trudne - jesli chrom jest dobrze zrobiony.. w co w tym przypadku watpie), a po skonczeniu spawania ponownie nalozyc. Z tym, ze chromowanie chyba robi sie na calosci obiektu, a nie na jego czesci.. nie jestem fachowcem, wiec upieral sie nie bede. Jesli natomiast usuniesz czesc chromu, to podczas spawania IMO uszkodzisz ten, ktory pozostal.. tak wiec wyglada mi to na gowniana robote, producent tlumika powinien byl zadbac o zrobienie 'wyjsc' pod mocowania..Dlobiazg. Moj jest ok. 5km ode mnie, i po drodze do pracy. :)- widziałem taki tłumik kiedyś w Savage, prezentował się całkiem całkiem... a wcale nie jest cięzka długa i msywna :banghead: moim zdanim takie delikatne przeróbki dodają charakteru motocyklowi oraz niepowtarzalny wygląd co ważne. - jeśli uchwyt byłby w niewidocznym miejscu tak jak w oryginalnych wydachach w VS-ie to po jasną cholere mi tam chrom jak i tak tego nigdy nie widać. a pytanie do kogoś kto się zna- czy można przyspawać metalowy uchwyt do chromowanego elmentu w tym przypadku jest to wyżej opisany tłumik? Pozdrawiam Piotr Edytowane 12 Grudnia 2006 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Taki tłumik to klasyka chopperów. Tylko, że: 1 -parametry silnika z wydechem fishtail będą słabsze, 2- sprawdź długośc kolanek bo w VS 1400 (w 800-ce nie pamiętam a niechce mi się sprawdzać :icon_mrgreen: ) długośc kolanek jest różna. Potem dziwnie to wygląda jak z jednej strony wydech sięga połowy koła a z drugiej kończy się równo z kołem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Taki tłumik to klasyka chopperów. Tylko, że: 1 -parametry silnika z wydechem fishtail będą słabsze, 2- sprawdź długośc kolanek bo w VS 1400 (w 800-ce nie pamiętam a niechce mi się sprawdzać :icon_exclaim: ) długośc kolanek jest różna. Potem dziwnie to wygląda jak z jednej strony wydech sięga połowy koła a z drugiej kończy się równo z kołem...tak, klasyka, klasyka :icon_eek:to że paramatry będa słabesze to jesteś pewny na 100% czy tak się tylko Ci wydaje.... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz_ Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Kolanka w VS800 maja ta sama dlugosc i srednica rury to 38mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) No moze nie klasyka chopperow ale ......... weteranow w stylu Sokola, Junaka, H-D WLA i wielu innych :) Ale fajowo wyglada i z pewnoscia ładnie Twoj motorek bedzie z tym wygladal.Tylko fakt ze producent nie dospawal koncowek wynika iz nie wiedzial do jakiego modelu klient sobie ten tlumik zalozy.Sadze ze zamiast spawac jakis plaskownik, mozesz juz przy koncu wydechu, przewiercic otwór i na srubie cos przykrecic. ( wlasnie taki plaskownik ). :crossy: I tak nie bedzie tego od tylu widac a po spawaniu chrom Ci caly zejdzie i bedzie kupa straszna. Szkoda ponownie placic za chrom :wink: Edytowane 13 Grudnia 2006 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 tak, klasyka, klasyka :wink:to że paramatry będa słabesze to jesteś pewny na 100% czy tak się tylko Ci wydaje.... ? Tak słyszałem od pracowników/własciceli GMR Performance , BBCycles i wyczytałem na różnych forach :bigrazz: Ale dużo zależy od teog co dany wydech ma w środku. Zdaje się, że ten coś tam ma. Ja mam wydechy turn out z tej firmy (lu hao silencers :eek: ) - od strony tuningu i dźwięku są nienajgorsze, silnik słychać w sam raz - nie jest za głośno ale jakość wykonania a w szczególnosci powłok galwanicznych jest żenująca. Zrobiłem może z 200 km z sakwami (które na dołkach dobijały do wydechu) i mam po chromie. Teraz się zastanawiam czy pochromować to raz jeszcze... Ale drugi raz bym tego shitu nie kupił (tak jak innych czesci firmowanych przez firmy z Taiwanu :icon_idea: :icon_eek: ). P.S.220 zł za sztukę to drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (..) ale jakość wykonania a w szczególnosci powłok galwanicznych jest żenująca. (..)Teraz się zastanawiam czy pochromować to raz jeszcze... Ale drugi raz bym tego shitu nie kupił (tak jak innych czesci firmowanych przez firmy z Taiwanu :clap: :crossy: ). Porzadne chromowanie jest trudne do wykonania, wymaga czasu, dokladnosci etc. I dlatego jest DROGIE. A poza tym, ciezko znalezc fachowca, ktory nie spierniczy roboty. Tak przynajmniej jest z chromami 'samochodowymi'.A propos chromow i ich ceny: zgadniecie, ile kosztuje oryginalny (oczywiscie chromowany) zderzak tylny do Mercedesa z l. 60, potocznie zwanego Kubusiem (albo pontonem)..? Zderzak z porzadnego metalu, z tzw. klami.. wsio grubo pokryte chromem. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Tak słyszałem od pracowników/własciceli GMR Performance , BBCycles i wyczytałem na różnych forach :) Ale dużo zależy od teog co dany wydech ma w środku. Zdaje się, że ten coś tam ma.Rozmawiałem z motocyklistą który ma zamontowany taki wydech - i jest on w środku puściutki tj. jest tam jakieś zwężenie ponoć po to by się gazy zatrzymywały. Sadze ze zamiast spawac jakis plaskownik, mozesz juz przy koncu wydechu, przewiercic otwór i na srubie cos przykrecic. ( wlasnie taki plaskownik ). I tak nie bedzie tego od tylu widac a po spawaniu chrom Ci caly zejdzie i bedzie kupa straszna. Szkoda ponownie placic za chrom Myslisz że gdybym zrobił dziurkę w takim wydechy i przykręcił płaskownik nic by się nie stało? propos chromow i ich ceny: zgadniecie, ile kosztuje oryginalny (oczywiscie chromowany) zderzak tylny do Mercedesa z l. 60, potocznie zwanego Kubusiem (albo pontonem)..? Zderzak z porzadnego metalu, z tzw. klami.. wsio grubo pokryte chromem.Pewnie z trzy kawałki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 No dobrze, ale producent pisze: Tłumik nie ma wolnego przelotu gdyż posiada komory wyciszające,wiec cos w srodku ma :notworthy: A co Ci sie stanie jak przewiercisz od tyłu otwór, wlozysz tam srube i skrecisz ja z plaskownikiem ?Nic.Tylko musisz mocno skrecic i jeszcze druga zakontrowac. Mozesz wtedy ta srube i plaskownik lekko zapunktowac spawarka i wtedy ni chu** bedzie sie trzymalo na wieki a i chrom bedzie caly i ladny :notworthy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 No dobrze, ale producent pisze: Tłumik nie ma wolnego przelotu gdyż posiada komory wyciszające,wiec cos w srodku ma :bigrazz: A co Ci sie stanie jak przewiercisz od tyłu otwór, wlozysz tam srube i skrecisz ja z plaskownikiem ?Nic.Tylko musisz mocno skrecic i jeszcze druga zakontrowac. Mozesz wtedy ta srube i plaskownik lekko zapunktowac spawarka i wtedy ni chu** bedzie sie trzymalo na wieki a i chrom bedzie caly i ladny :notworthy:niestety w tym przypadku nie jest to prawdą...tłumik nie ma komór wyciszających tylko jakieś drobne zwężenie:) rozmawiałem z właścicielem identycznego wydechu i mówił że mocno "grzmi" i nie ma wkładów wyciszających. Dzięki za porade zrobie najprawdopodbniej tak jak piszesz. Jeszcze raz serdeczne dzięki i do zobaczenia na drodze. Za pewne będzie słychać jak jadę :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Pokaż zdjęcia jak zmineisz wydech. Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.