Skocz do zawartości

Pytanie do posiadaczy Suzuki GS 500


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam Suzuki GS 500 z 94 roku niedawno go odblokowalem

Przed odblokowaniem moglem zamknac licznik obrotomierza a po odblokowaniu dochodzi do 9,5 i zaczyna przerywac . Mechanik mowi ze inaczej sie nie da zrobi i tak musi zostac co prawda po odblokowaniu idze lepiej ale denerwuje mnie ten ogranicznik :/ Bo z tego co wiem GS nie maja ograniczika zaplonu . I Teraz kieruje pytanie do posiadaczy Suzuki GS 500 (doblokowanego) czy u nich jest tak samo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom to chyba cos nie tak... ale nie wiem czy t jest taki problem.... dobra strona jest taka, że jak powrzechnie wiadomo czerwone pole jest niewskazane, a w GS zaczyna się od 10tys. obrotów... także.... nawet jak bys sięzapomniał w dodawaniu gazu... silnik i tak nie będzie na tym cierpiał, bo zatrzyma siena tych 9,5tys. co sliniczek jeszcze nawet nieźle znosi : powodzenia :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam Suzuki GS 500 z 94 roku niedawno go odblokowalem

Przed odblokowaniem moglem zamknac licznik obrotomierza a po odblokowaniu dochodzi do 9,5 i zaczyna przerywac . Mechanik mowi ze inaczej sie nie da zrobi i tak musi zostac co prawda po odblokowaniu idze lepiej ale denerwuje mnie ten ogranicznik :/ Bo z tego co wiem GS nie maja ograniczika zaplonu . I Teraz kieruje pytanie do posiadaczy Suzuki GS 500 (doblokowanego) czy u nich jest tak samo ??

Witam! Może sie kolego pochwalisz jak odblokowałeś sprzęta (gdzie ta blokada )? Czy to tajemnica?Pozdrawiam :icon_mrgreen:

 

Kiedyś na zlocie pewien koleś gazował swoim GSem 500 i kręcił go do końca skali obrotomierza i twierdził że jest wpełni odblokowany......... tylko aaajjjjjjjj szkoda silnika!! Na luzie silnik bez obciążenia niepowinien pracować na takich obrotach...... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gs po odblokowaniu powinien mieć dysze główna 120 i zapinkę(i) iglicy na 3 „wcięciu” .......no i bez problemów wkręcać się na czerwone pole ...... ja bym tego tak nie zostawił tylko przebadał czy jest wszystko ok czy mechanik czegoś nie przeoczył,,,,,,,, może zły ustawił poziom paliwa...... .......sprawdź też jakie są świece czy nie są nad palone itp możliwe że za mało dostaje paliwa o to nie jest zdrowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam Suzuki GS 500 z 94 roku niedawno go odblokowalem

Przed odblokowaniem moglem zamknac licznik obrotomierza a po odblokowaniu dochodzi do 9,5 i zaczyna przerywac . Mechanik mowi ze inaczej sie nie da zrobi i tak musi zostac co prawda po odblokowaniu idze lepiej ale denerwuje mnie ten ogranicznik :/ Bo z tego co wiem GS nie maja ograniczika zaplonu . I Teraz kieruje pytanie do posiadaczy Suzuki GS 500 (doblokowanego) czy u nich jest tak samo ??

 

Jak mechanik mówi coś takiego to są 2 wyjścia. Albo coś schrzanił, albo ma rację. Ja myślę, że jednak pierwsza opcja jest prawidłowa. Musi się kręcić wyżej. Masz wyregulowane wszystko jak trzeba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak regulowali mi zawory i gazniki silnik pracuje ladnie . Ale tak jak mowie z tym przerywaniem . Nieraz mam wrazenie ze tak go delikatnie przymuli okolo 5-6 tys. . Chyba pojade do innego serwisu i zobacze co mi powiedza ale to chyba dopiero na wiosne :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...