Skocz do zawartości

blokada-tulejka w gaźniku


mwichan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak. Regulacja gaźnika będzie potrzebna. Najlepiej przed regulacją wyczyścić gaźnik.

Zepsuć raczej nic się nie powinno, chyba, że będziesz to robił bez głowy.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tego że wersja japońska. Jakiej firmy masz gaźnik i jaki to model. Nie spotkałem się z gaźnikiem do którego nie dało by rady dokupić dyszy. A jeżeli by tak było w co wątpie zawsze są stare PRLowskie sposoby rozwiercania dysz ! Może wystarczy zmiana poziomu paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...