Skocz do zawartości

centralny amortyzator


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

temat powraca jak bumerang....

nie dostalem zadnej sensownej odpowiedzi, bo zadawalem ogolne pytania..

 

konkrety:

 

mam kawasaki klr 250, uzywany tylko w terenie (srednim i ciezkim)

padl mi centralny amor, ktory byl juz wczesniej po regeneracji.

w regeneracje sie juz nie bawie - nie mam na to nerwow.

kupuje uzywany amor

 

teraz rodzi sie pytanie:

 

1. brac amor od KLR 250 i sie nie pierdzielic, modlac sie, zeby problem sie nie powtorzyl...

2. kupic amor od KLR 600, motocykla ciezszego o 30 kg, z zapewne twardszym ale czy wytrzymalszym amortyzatorem?

 

oba amortyzatory maja te same mocowanie i pasuja do ramy bez przerabiania.

amor od klr 600 jest jednak o 3 cm dluzszy, ma za to regulacje cisnienia gazu poprzez zawór

 

 

thx za info

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem, mozna...

a wiesz jakie konkretnie?

bo ja, mimo usilnych staran i poszukiwan, zadnego nie znalazlem :)

a te co wyzej wymienilem mam w rozsadnej cenie (100-150 zl)

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że śmiało możesz zakłądać ten od większej maszyny. Napewno jest solidniejszy z racji wyliczeń obciążenia założonego przez fabrykę. Problem zniknie nieodwracalnie. Chcąć cokolwiek poprawić czy wzmocnić to albo się zakłada super stopy za jeszcze bardziej super ceny albo poprostu większe detale jak np tarcze hamulcowe od większych sprzętów i jest gitarra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLR to nie wyczyn, uprawiuajac lotnictwo na takim sprzecie amor szybko padnie :icon_rolleyes: koles w KLR 600 zalozyl starego WP od KTM- a, ladnie dzialal ale musial conieco przerobic w mocowaniu

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No i wykrakalem moj amor podcieka , dziala ale podcieka , w niedziele go rozbiore i w poniedzialek kupie nowe oringi uszczelniajace . Ale nie bardzo wiem ile wlac tam oleju i czy olej do przednich lag 10W40 nada sie na ta operacje ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...