thefex Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 temat powraca jak bumerang....nie dostalem zadnej sensownej odpowiedzi, bo zadawalem ogolne pytania.. konkrety: mam kawasaki klr 250, uzywany tylko w terenie (srednim i ciezkim)padl mi centralny amor, ktory byl juz wczesniej po regeneracji.w regeneracje sie juz nie bawie - nie mam na to nerwow.kupuje uzywany amor teraz rodzi sie pytanie: 1. brac amor od KLR 250 i sie nie pierdzielic, modlac sie, zeby problem sie nie powtorzyl...2. kupic amor od KLR 600, motocykla ciezszego o 30 kg, z zapewne twardszym ale czy wytrzymalszym amortyzatorem? oba amortyzatory maja te same mocowanie i pasuja do ramy bez przerabiania.amor od klr 600 jest jednak o 3 cm dluzszy, ma za to regulacje cisnienia gazu poprzez zawór thx za info Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Można chyba dostać inne amortyzatory niż seryjne Kawy.Ponoc czasami są wytrzymalsze i pewniejsze od seryjnych.Cena takich zamienników jest też atrakcyjniejsza.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 owszem, mozna...a wiesz jakie konkretnie?bo ja, mimo usilnych staran i poszukiwan, zadnego nie znalazlem :)a te co wyzej wymienilem mam w rozsadnej cenie (100-150 zl) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Wydaje mi się że śmiało możesz zakłądać ten od większej maszyny. Napewno jest solidniejszy z racji wyliczeń obciążenia założonego przez fabrykę. Problem zniknie nieodwracalnie. Chcąć cokolwiek poprawić czy wzmocnić to albo się zakłada super stopy za jeszcze bardziej super ceny albo poprostu większe detale jak np tarcze hamulcowe od większych sprzętów i jest gitarra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 KLR to nie wyczyn, uprawiuajac lotnictwo na takim sprzecie amor szybko padnie :icon_rolleyes: koles w KLR 600 zalozyl starego WP od KTM- a, ladnie dzialal ale musial conieco przerobic w mocowaniu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 No i wykrakalem moj amor podcieka , dziala ale podcieka , w niedziele go rozbiore i w poniedzialek kupie nowe oringi uszczelniajace . Ale nie bardzo wiem ile wlac tam oleju i czy olej do przednich lag 10W40 nada sie na ta operacje ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.