krzysiek_1234 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Cześc. Kupiłem jakieś 2 tygodnie temu Kawasaki Kdx 125. I mam z nim pare problemów, mianowicie chodzi o to że, - Nie równo chodzi na biegu jałowym- Bardzo długo spada z wysokich obrotów- Przy nagłym dodaniu gazu, dławi się na ułamek sekundy i potem idzie normalnie- Mam gaźnik keihin > czy jest to orginalny gaźnik w tym moto? i gdzie w nim znajduje sie dysza od miesznaki paliwo-powietrze (może jakieś foto) jeśli można-zamierzam odłaczyc dozownik, gdzie jest rurka dająca olej do gaźnika, czy jest ona wciśnięta w kruciec ssący?- W dozowniku mam olej chyba do kartingów ale ma dziwna kąsystence [kisiel] - Posiadam up'sy, którędy ewentualnie można w nich zmienic olej bez rozpoławiania ich?Z góry dzięki za odpowiedzi!! PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Po pierwsze :Zmien ten olej ... nie wiadomo co to jest wiec nie ryzykujTa rurka powinna byc "wcisnieta" w króciec ssacy ... sciagnij je i przytkaj pozostale dziury ktore byly uzywane do transportu tego oleju z dozownika do pompki, a nastepnie do krocca ..Na reszte pytan odpowiedza Ci posiadacze tych motorkow ...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 wydaje mi sie ze kawasaki do 2T enduro typu kmx,kdx,kx montuje tylko gazniki Mikuni.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.