Skocz do zawartości

Kawasaki zx6r i pytanie o wybor motocykla


Rekomendowane odpowiedzi

Witam !! Chcialbym dowiedziec sie kilka rzeczy na temat Kawasaki zx6r rocznik 2000-2002 :

- jakie jest jego spalanie

- czy ma kontrolke paliwa (bo nie zauwazylem)

- jaka jest pojemnosc baku i ew. rezerwy

- jak awaryjnoscia

- i czy ogolnie go polecacie

 

 

W ferie jade do UK i bede szukal motocykla :

zastanawiam sie nad:

- r6 taka 2001-2002 (moze 2003)

- gsxr k1,k2

- cbr f4

- cbr f4i

- i w.w. zx6r

 

pomozcie w wyborze

 

Pozdrawiam !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bak 18l, spalanie róznie od 6,5 do 11l na 100km, co do awaryjności to mi sie nic nie psuło przejechałem 25tys.

Zaraz pewnie będą pisać ci że rama pęka, rama nie pęka ale potrafią popękać owiewki od koła. Mi pęknął jeden zaczep. Dla porównania w cbr 600rr z 2005 roku odpadła cała czacha przy opadaniu. No ale tak to jest jak sie jeżdzi w pionie do odcinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !! Chcialbym dowiedziec sie kilka rzeczy na temat Kawasaki zx6r rocznik 2000-2002 :

- jakie jest jego spalanie

- czy ma kontrolke paliwa (bo nie zauwazylem)

- jaka jest pojemnosc baku i ew. rezerwy

- jak awaryjnoscia

- i czy ogolnie go polecacie

 

 

 

Na dwóch ZX-6R (98 i 02) zrobiłem łącznie 85kkm. Jest tak:

 

- spalanie między 4.6 (spokojna jazda w trasie) a 11 (pałowanie w mieście ile wlezie). Normalne miejskie między 5.8 a 7. Normalne trasowe w granicach 5.5. Przy tym '98 paliła mniej niż '02 - takie same gaźniki, ale inne dysze, no i inna pojemność (599<>636). W trasie, dwie osoby, sakwy, tankbag, namiot i torba z tyłu - 98 potrafiła zejść poniżej 5 litrów przy stałej przelotowej 140-160. 636 przy takiej samej jeździe pali niestety koło 6.

 

- nie ma kontrolki paliwa, ani kontrolki rezerwy, jest tylko kranik.

 

- pojemność baku 18, w tym 4 litry rezerwy.

 

- przez 85kkm pękła mi rama i strzelił napinacz łańcuszka rozrządu (obie usterki w modelu 98). W 02 zakatowałem skrzynię biegów (wyskakuje dwójka) przez przebijanie biegów na kole i przy paleniu gumy. Poza tym o ile pamiętam nic.

 

- Oczywiście polecam z całego serca. Jest to chyba ostatni naprawdę wygodny sportowy motocykl. Wszystko co nastąpiło po 636 '02 - to już karłowate zabaweczki, którymi nie sposób pojechać w dalszą trasę z pasażerką i bagażami, i na których w mieście - nadgarstki odpadają po 10 kilometrach. Pomijając wygodę jest to świetnie się prowadzący, mocny sprzęt, do tego niezbyt dużo palący, ze świetnym jak na 600 "dołem".

Ponadto świetnie świeci (zwłaszcza od 00 do 02 bo wtedy świecą naraz dwa duże reflektory, nie rozumiem idei montowania osobnych reflektorów do mijania i drogowych), i naprawdę da się na tym uprawiać turystykę, nawet dalszą.

 

--

pzdr

yahoo & ZX-636RT '02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- spalanie między 4.6 (spokojna jazda w trasie) a 11 (pałowanie w mieście ile wlezie). Normalne miejskie między 5.8 a 7. Normalne trasowe w granicach 5.5. Przy tym '98 paliła mniej niż '02 - takie same gaźniki, ale inne dysze, no i inna pojemność (599<>636). W trasie, dwie osoby, sakwy, tankbag, namiot i torba z tyłu - 98 potrafiła zejść poniżej 5 litrów przy stałej przelotowej 140-160. 636 przy takiej samej jeździe pali niestety koło 6.

Ty jesteś inny, bo pod Tobą każdy pojazd mało pali - poza tym Twoja '98 było ubogo zestrojona ;) Mi się nigdy nie udało zejść poniżej 5 litrów. Przy spokojnej jeździe w trasie (ok. 120 km/h, dwie osoby + bagaż) spalanie miałem ok. 5.2. Trasa w dwie osoby i prędkość 140-160: spalanie ok. 5.5-5.6, powyżej 160 od 5.7 do 6. Cykl mieszany z przewagą miasta i jazda dynamiczna to spalanie 6-6.5, na torze 9.

 

Pod resztą się podpisuję wszystkimi członkami :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty jesteś inny, bo pod Tobą każdy pojazd mało pali - poza tym Twoja '98 było ubogo zestrojona :banghead:

 

Pewnie po pierwsze dlatego że ważę ze 40 kg mniej ;P a po drugie z powodu, że miałem fabryczny tłumik, w związku z czym nie musiałem wzbogacać mieszanki pod pusty wydech, jak u Ciebie.

 

--

pzdr

y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...
  • 3 tygodnie później...
  • 7 lat później...

Cześć. W Sobotę jadę kupić (mam nadzieję) egzemplarz tego właśnie modelu. Przeczytałem kilka poradników  jak ocenić stan ale wszystkie miały wspólną cechę, czyli wszystko pisane ogólnie nic szczegółowo. Dlatego właśnie piszę ten post, chciałbym dowiedzieć się czego się czepiać, gdzie zajrzeć, co po jeździe próbnej jeszcze raz sprawdzić. To będzie moje pierwsze moto więc jestem zielony jak ten model. biorę ze sobą lusterko na teleskopie i miernik lakieru. Proszę o rady bardziej doświadczonych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...