Skocz do zawartości

Motocykl 4T 250-400 cm3 do 4000 zł


Rekomendowane odpowiedzi

widze ze nastepny hądoman ,z klapkami na oczach ,zlomy to hądy i tyle mnie nie przekonasz.... nie wszyscy maja klapki na oczach i wiedza ze kazda firma dobra, byle sprzet zadbany . Nie tylko mi sie nie psuje ale moim znajomym rowniez a to pech .......... pewnie woleli by grzebac non stop jak przy hądzie

 

DR 600 gotowa do jazdy z calym bakiem toszke ponad 150 kg. moc 43 - 45 koni , DR 650 juz ma 180 kilo i 48 koni .

 

Ja tam do hondy nic nie mam :banghead:

 

DR odpada za cieżka jednak, mysle ze wybór biędzie między klr 250, xt 350, jakas honda, może xlr Baja, ale to trudno dostać :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen, przejedź się w końcu furą która waży 100kg i przestań w kółko gadać że dr 600 jest super w teren. Urodzić można jak się ją podnosi z ziemi. Jeśli dla ciebie 35kg to mała różnica w wadze to znaczy że jesteś herkulesem. Różnicę 15kg poczuje laik który pierwszy raz siada na enduro/crossa.

Może i dobry rider będzie sobie radził z takim motocyklem ale początkujący nic się nie nauczy i cierpliwość straci więc po co utrudniać sobie życie? Strzałek pisał na forum że pozbył się EXC i szuka WR bo różnica kilku/kikunastu kilogramów sprawia że WR jest jak rower przy KTMie. W tym temacie mówimy o zupełnie innym przedziale cenowym co nei zmienia faktu że jak kolega chce się bawić w terenie to niech wybierze najlżejsze co mu wpadnie w ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen, przejedź się w końcu furą która waży 100kg i przestań w kółko gadać że dr 600 jest super w teren. Urodzić można jak się ją podnosi z ziemi. Jeśli dla ciebie 35kg to mała różnica w wadze to znaczy że jesteś herkulesem. Różnicę 15kg poczuje laik który pierwszy raz siada na enduro/crossa.

Może i dobry rider będzie sobie radził z takim motocyklem ale początkujący nic się nie nauczy i cierpliwość straci więc po co utrudniać sobie życie? Strzałek pisał na forum że pozbył się EXC i szuka WR bo różnica kilku/kikunastu kilogramów sprawia że WR jest jak rower przy KTMie. W tym temacie mówimy o zupełnie innym przedziale cenowym co nei zmienia faktu że jak kolega chce się bawić w terenie to niech wybierze najlżejsze co mu wpadnie w ręce.

 

Tak dlatego dr 600 odpada całkowicie i kolega szuka czegoś lżejszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M326809

Celowac w cos takiego. Koles strzeliil cene z kosmosu ale trafiaja sie za te 4000zl dobre sztuki. Mocniejsze od KLR250 (mocowo jak xl350 czy xt350) i napewno mniej wazy. Pozatym za ta kase to chyba najlepszy wybor.

 

BTW. specjalnie nie wrzucilem foty Baji bo ktos by zaczal pisac ze jak ma dwie duze lampy to musi byc napewno ciezka i slaba :)

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M326809

Celowac w cos takiego. Koles strzeliil cene z kosmosu ale trafiaja sie za te 4000zl dobre sztuki. Mocniejsze od KLR250 (mocowo jak xl350 czy xt350) i napewno mniej wazy. Pozatym za ta kase to chyba najlepszy wybor.

 

BTW. specjalnie nie wrzucilem foty Baji bo ktos by zaczal pisac ze jak ma dwie duze lampy to musi byc napewno ciezka i slaba :)

Pzdr

 

Tak, takie moto będzie zdecydowanie najlepsze, ale cieżko bardzo znaleść, sam żadko widze te motocykle, ale moze sie coś uda znalesć. Chyba, że ja sprzedam swoja, ale wtedy ja niebędę miał na czym jeździć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem DR 350 i poza nuuuda nic nie bylo - malutkie toto jak MZ 150 tylko wyzsze zbieralo sie jak MZ , jak bym chcial komaRRka to bym se kupil taka 350 . Moto a tymbardziej terenowe musi miec moc , dobry driver sie nie wywala co minute, a waga ?? widzialem jak goscie brodza po pas w wodzie na XTZ 750 wiec nie mow mi o wadze tylko o kierowcy . Jezdzilem DR 600 i najbardziej mi pasowala pod wzgledem mocy i wagi ,napewno nie kupie moto co ma mniej niz 45 koni bo sie do niczego nie nadaje. Nie jestem silaczem a wrecz przeciwnie fizycznie jestem slaby , a podnoszenie 180 kilowego KLR nie stanowi dla mnie problemu.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen bez obrazy ale wyluzuj trochę :) kolega wyraźnie napisał że 600ki odpadają bo są za ciężkie. zauważyłem, że polecasz wszystkim swojego klr'a z uporem maniaka, nawet jeśli ktoś pisze, że szuka 125ki :)

 

jeśli o mnie chodzi to polecam klx 300 - są drogie i ciężko je dostać (aczkolwiek Ro chyba właśnie taką sprzedaje), ale relatywnie mało ważą i w teren jak najbardziej się nadają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co ta ironia ?? Ty chyba uważasz że moc to wszystko, a jak moto jest małe lekkie i poręczne to jest do bani. w ogóle nie zwracasz uwagi na prowadzenie, mase, zawieszenie. Albo tak jak ktoś wczesniej napisal jestes Herkulesem albo po takich "hardcore'owych" terenach jeźdżisz że stare 600ccm czuje sie jak ryba w wodzie.

Dobra koniec mądrości.

Moim zdaniem tak jak kolega enduroguy napisał, XR/XLR 250(bardzo podobne moto), XT 350 no i KLR 250. Moim zdaniem lepiej jest kupić sprzeta o troche gorszych parametrach ale za to w lepszym stanie technicznym. Co z tego że kupisz np. DR350 która potem ze wzgledu na brak funduszy na remont będzie stała w garażu !! Pozdroo - Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...