ZIGGI Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 tak ogar z gazu na gume szedl....lepszy od rmx,dt,tzr,rs,itd. bo nawet one z samego gazu na kolo niepociagna.... Z gazu to znaczy bez strzelania ze sprzęgła. Wiadomo, że kierownicę trzeba było szarpnąć. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Aby silnik miał taki dzwiek musi sie kręcic naprawde wysoko. Moj przypominal troche dzwiek crosa. Pozatym inny jest tłumik i filtr powietrza. Obroty na luzie przekraczały 8,5 tyś /min. Jaka miał moc tego nie wiem . Wiecej filmow nie mam podobnie jak tego ogara. Sprzedałem go bo czekało na zakup nowe moto. Najfajniej jeżdzilo sie na zębatce 12zb .Dobre przyspieszenie i prędkosc. filmy kręcone na 13zb.Bardzo ładnie na luzie 8 tys. ? zwaliło mnie to z nóg przeciez jawka ma 6500rpm. max :) gratulacje napewnosie napracowales. a tak z ciekawosci za ile chcesz go sprzedac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 juz sprzedala tak z ciekawosci za ile chcesz go sprzedac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Bardzo ładnie na luzie 8 tys. ? zwaliło mnie to z nóg przeciez jawka ma 6500rpm. max :) gratulacje napewnosie napracowales. a tak z ciekawosci za ile chcesz go sprzedac ??Mój Romet (polski silnik!) kręci się do 6 tys. na 3 biegu, na luzie jeszcze więcej. Jawka nawet na ucho ma wyższe obroty. IMHO 8 tyś. to nie rewelacja. Ehhh, kiedy ja ukończe ten obrotomierz cyfrowy :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Koledzy T.Sałek opisał w Świecie motocykli tuning w 2t czyli ogarki ,jawki komarki ,wsk itp i dzięki tym przeróbkom można rakietę zbudować :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 kiedys mialem gokarta ktory jezdzil na zawodach, mial silnik simsona po max tuningu, potem jak zalozylem do niego silnik mz150 to jezdzil tak jak na silniku simsona, taki byl mocny tamten silnik i wiem ze duzo mozna wyciagnac z tych silnikow, ale do tego trzeba konkretnych przerobek, a nie zalozenie stozka i wiekszej dyszy itp. tak jak tu piszecie!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Jestem pod wrazeniem ogarem 86 km/h , i jeszcze jechac za autobusem , a jakby sie zatrzymal to z ograa co by zostało manetka . hee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Mój Romet (polski silnik!) kręci się do 6 tys. na 3 biegu, na luzie jeszcze więcej. Jawka nawet na ucho ma wyższe obroty. IMHO 8 tyś. to nie rewelacja. Ehhh, kiedy ja ukończe ten obrotomierz cyfrowy :flesje: Bardzo chetnie zobaczył bym jak chociaż te 8500 - 9000 obr/min w twoim sprzecie. :) Wbrew pozorom nie jest to wcale takie łatwe jak sie niektorym wydeje. A na pewno nie po przez dysze i stozek. Odblokowana jawka kreci sie na luzie dośc wysoko bo przekracza spokojnie 7000 obr/min. te 6500 to są obroty mocy max a nie obroty maksymalne.Tomasz Sałek napisał fajny artykoł o rasowaniu jawki ale mało kto podejmuje sie wprowadzic go w zycie .Wiekszośc woli krytykowac i narzekac na sprzęt a nie sprobowac samemu. Wielu ,,znawcow" nie zadała sobie nawet trudu by zrozumiec co napisał Sałek a tworzy durne teorie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Bardzo chetnie zobaczył bym jak chociaż te 8500 - 9000 obr/min w twoim sprzecie. :wink: Wbrew pozorom nie jest to wcale takie łatwe jak sie niektorym wydeje. A na pewno nie po przez dysze i stozek. Odblokowana jawka kreci sie na luzie dośc wysoko bo przekracza spokojnie 7000 obr/min. te 6500 to są obroty mocy max a nie obroty maksymalne.Aby osiągnąć 9000rpm w Romecie trzeba by wyważyć dokładnie silnik. Na zwykłym też się pewnie da, tylko nie jestem przekonany, czy to nie spowoduje małej eksplozji :eek: . Aż mnie ciarki przechodzą, gdy widzę to telepiące się koło magnesowe :rolleyes: ... Moc jest do wyciśnięcia przy przeróbkach okien, wydechu i gaźnika, ale nie mam zielonego pojecia jak to zrobić ani zielonego w kieszeni żeby móc to zrobić. Jak ktoś chce to niech się bawi. Mi wystarczy przelotowa 45-50km/h i bezawaryjny Romecik :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Aż mnie ciarki przechodzą, gdy widzę to telepiące się koło magnesowe To mnie facet rozbawiłeś jednak sie nie znasz na tym silniku:D silnik jawa 223 ma zapłon elektroniczny,normalną cewke zapłonowa taką jak w fiacie 126p(tyle ze on ma 2 bo na 2 gary)nie ma koła magnesowego pomyliło ci sie z kwadratowymi silnikami produkcji polskiej typu DEZAMET np. motorynka ,komar itp.POZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 No to ciekawe skad się w nim prad bierze?? :D Może z baterii?? :D Przeciez musi miec magneto i zapewne o to mu chodziło! :D http://img515.imageshack.us/img515/2298/magnetotd0.gif (tyle ze on ma 2 bo na 2 gary)nie ma koła magnesowegoTy tu z 350 wyjeżdzasz czy co?? Bo ja Cie już nie kumam! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 (edytowane) post do skasowania... sory Edytowane 25 Grudnia 2006 przez Lukasz89 Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 No to ciekawe skad się w nim prad bierze?? :banghead: Może z baterii?? :banghead: Przeciez musi miec magneto i zapewne o to mu chodziło! :biggrin: http://img515.imageshack.us/img515/2298/magnetotd0.gifTy tu z 350 wyjeżdzasz czy co?? Bo ja Cie już nie kumam! :buttrock: Owszem w romecie 50T1 jest magneto z kolem magnesowym jak w WSK 125. Na pewno nie takie jak w jawce. U mnie w ogarze 200 nic sie nie telepało , zapewniam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 To mnie facet rozbawiłeś jednak sie nie znasz na tym silniku:D silnik jawa 223 ma zapłon elektroniczny,normalną cewke zapłonowa taką jak w fiacie 126p(tyle ze on ma 2 bo na 2 gary)nie ma koła magnesowego pomyliło ci sie z kwadratowymi silnikami produkcji polskiej typu DEZAMET np. motorynka ,komar itp.POZDRO.Po pierwsze i najważniejsze to pisałem o moim Romecie :PPo drugie - nie ośmieszaj się... Jawa ma dokładnie taki sam zapłon jak i Romet - iskrownikowy! Jedyna różnica to cewka HV jest zewnętrzna w Jawie. W Romecie masz coś w kolorze autotransformatora - cewka niskiego i wysokiego napięcia nawinięte są na wspólnym rdzeniu.Elektorniczny :icon_question: Może jeszcze tryrystorowy? :biggrin: Co mi sie w Jawie podoba, to koło magnesowe jest mniejsze i bardziej zwarte. Imho mniejsze prawdopodobieństwo zwichrowania go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 nigdy nie spotkałem sie z magnetem w silniku jawa 223. Ale zapłon elektroniczny jest taki sam jak w charcie. na KAZDEJ STRONIE PISZE ZE CHArt ma elektroniczny! A dlaczego pisze ze jawki nie mają? Tez chciałbym to wiedziec ;) Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.