Adam M. Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Wueska, cos z tym dwusiarczkiem molibdenu krecisz :) - znam go tylko jako dodatek do smarow, a nie jako cos co mozna nalozyc jako powloke na element metalowy.Nie mowie hop, bo musze to sprawdzic a dzisiaj caly dzien w pracy i nawet nie mialem czasu w tylek sie podrapac.Pompka, jezeli masz kogos kto potrafi to nalozyc na rozwiercony cylinder, to ja nie widze przeszkod dlaczego nie mialoby chodzic, jezeli w tysiacach silnikow chodzi. Sadze ze trzeba by bylo troche pogrzebac w necie zeby znalezc czy nie ma czasem jakichs wymogow w stosunku do pierscieni i tloka, jezeli chodza po nikasilu. W starych modelach MotoGuzzi byla tuleja alu powleczona chromem technicznym i tez latami chodzilo. Sadze ze teraz tez robia to na nikasilu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 witam, faktycznie na PŁ kombinują jak sie tylko da... azotonasiarczaniem potraktowany został kiedyś silnik fiata 125p jednego z profesorów, wszystko co sie dało załatwili azotowaniem i jak rozebrali go po jakiś 40 -50 tyś km nie było najmniejszych śladów zużycia... na PŁ jestem codziennie prawie, moge sie dowiedzieć czy to w ogóle jest dostępne dla pojedynczych odbiorców i na jakich zasadach... ale nie bedzie to na jutro:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) juz mam wszystko http://www.hipeco.com/rodzaje_powlok.htm tu adres firmy;) Poczytajcie sami:P Edytowane 10 Grudnia 2006 przez wueska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.