Skocz do zawartości

Kilka uwag dotyczacych remontow silnikow 4 suwowych w motocyklach weteranach.


Adam M.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wueska, cos z tym dwusiarczkiem molibdenu krecisz :) - znam go tylko jako dodatek do smarow, a nie jako cos co mozna nalozyc jako powloke na element metalowy.

Nie mowie hop, bo musze to sprawdzic a dzisiaj caly dzien w pracy i nawet nie mialem czasu w tylek sie podrapac.

Pompka, jezeli masz kogos kto potrafi to nalozyc na rozwiercony cylinder, to ja nie widze przeszkod dlaczego nie mialoby chodzic, jezeli w tysiacach silnikow chodzi. Sadze ze trzeba by bylo troche pogrzebac w necie zeby znalezc czy nie ma czasem jakichs wymogow w stosunku do pierscieni i tloka, jezeli chodza po nikasilu.

W starych modelach MotoGuzzi byla tuleja alu powleczona chromem technicznym i tez latami chodzilo. Sadze ze teraz tez robia to na nikasilu.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, faktycznie na PŁ kombinują jak sie tylko da... azotonasiarczaniem potraktowany został kiedyś silnik fiata 125p jednego z profesorów, wszystko co sie dało załatwili azotowaniem i jak rozebrali go po jakiś 40 -50 tyś km nie było najmniejszych śladów zużycia...

 

na PŁ jestem codziennie prawie, moge sie dowiedzieć czy to w ogóle jest dostępne dla pojedynczych odbiorców i na jakich zasadach... ale nie bedzie to na jutro:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...