Skocz do zawartości

czy to normalne? CBR 1000F


Szerlok
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie dzieje się tak że po stronie przeciwnej zaczynają się osuszać komory pływakowe albo któryś z pływaków się zawiesza. A jak moto już jest dobrze nagrzane, po jeździe i postawisz je na stopce bocznej to też zjeżdża z obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dzieje się tak że po stronie przeciwnej zaczynają się osuszać komory pływakowe albo któryś z pływaków się zawiesza. A jak moto już jest dobrze nagrzane, po jeździe i postawisz je na stopce bocznej to też zjeżdża z obrotów?

 

Nie. Sytuacja o której pisałęm ma miejsce tylko podczas gdy silnik jest zimny. Miałem wrażenie że to kwestia oleju. Bo kiedyś stan miałem bardzo niski i obroty spadły bardziej niż przy właściwym stanie olejowym. A może silnik jest już mocno zajeżdżony, nie znam historii tego motocykla. Może olej nie był zmieniany od dawna. Zużycie oleju jest kosmicznie duże. Nawet po zastosowaniu gęstrzego oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rzecz ktora mi sie nasunela to woda w paliwe, a druga synchronizacja gaznikow. Na wszelki wypadek wlalbym troche denaturatu do zbiornika, ale jesli piszesz ze silnik ostro zuzywa olej to rozne dziwne rzeczy moga sie dziac z powodu kiepskiego sprezania na jakims cylindrze.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładam że przez zimę posprawdzam co się da. tylko nie wiem co będzie jeśli się okaże że kompresja jest słaba na jednym z cylindrów. pierścienie wymieniać? czy to w ogóle ma sens? fakt że jeżdżę na tym na co mnie stać i nie powinienem marudzić, ale chciałbym zrobić wszystko żeby było bezpiecznie i żeby nie zniszczyć do reszty silnika. w końcu ludzie latają na o wiele starszych sprzętach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja może być niższa na którymś z garów ale nie znaczy od razu że tłoki z pierśnieniami już dostały, może któryś z zaworów wymagać wymiany i dotarcia. Mój znajomy ma 2 sztuki CBR1000F z 89 roku. Jedna ma ponad 90000 nakręcone. Też wciąga olej tak jak i Twoja z racji zużycia ale jak narazie śmiga tym dalej bez obaw. Też jestem tego zdania że jeździmy tym na co nas stać, sam mam już leciwego zygzaka 92 ale jakoś daje rade :banghead: Co do remontu to osobiście wystrzegam się takich spraw. Może ktoś powie że lepiej odremontować i wiedzieć co się ma ale ja uważam że lepiej wymienić cały silnik od jakiegoś rozbitka i taniej nam to wyjdzie, bo fabryczne to fabryczne a po remoncie raczej nikłe szanse żeby uzyskać połowe dotychczasowego przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...