Skocz do zawartości

Który naked lepszy ?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Niedzwiadek
Który lepszy ? 8O

A do czego?

Na śmiganie po winklach' date=' ostrą jazdę itd XJR nie da rady z resztą, bo jest ciężka

Jeśli chcesz elastyczności, XJR pobije konkurencję (Horneta na pewno)

Jak chcesz ładnego gangu, Duc nie ma sobie równych

Jak chcesz się zapakować w dwie osoby na wycieczkę, XJR rządzi, a DUC mięknie

Jak chcesz się prezentować pod knajpą, .... Hornet zostaje w tyle za pozostałymi

 

... o XJR spytaj Zbycha, o Duc'a - Dominika, szkoda, że dużym Hornetem nikt z 4um nie lata :?

 

PZDR[/quote']

 

a skad wiesz jak sie prowadzi xjr1300 ? he he he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem jak prowadzi się XJR1300, jeżdzę nią od 10tys kilometrów.

Świetna maszyna, doskonałe kopyto, w zakrętach prowadzi się leciutko, nie czuje się ciężaru. Schody zaczynają się w mieście i próbach terenowych. Teren odpadai w ogóle i w szczególe, wady w mieście to ciężar wyczuwalny przy manewrach z małą szybkóścią, grzejący nogi silnik ( sądzę że mają to wszystkie golasy-mutanty ). Jeszcze jednym nieszczęściem XJR'y jest łańcuch, w tej maszynie WAŁ aż się prosi.

Mamut ten ma jeden patent kłopotliwy dla ostro jeżdzących baaaardzo długi skok manetki, ułatwia spokojną jazdę, ale i utrudnia życie sportowcom.

 

 

Zbycho

XJR1300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd wiem? Od użytkownika takowego monstrum. Gadałem z facetem, który miał w swojej XJR starte podnóżki, wydechy, wszystko, co sie da zetrzeć. Znaczy to, że podwozie jest zajebiste, ale mimo wszystko na krętych trasach musi odpaść z krótszymi i lżejszymi bzyczkami o równie dobrych zawiechach.

 

A co do grzania w nogi, mam to samo w moim "ubranym" mutancie. Też prowadzi się leciutko, ale w mieście jest jakby dużawy :P i za szybki. To chyba pzywary każdego big-bike'a.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Niedzwiadek

ja mam tez od 10 tys. i bardzo sobie chwale , w zakrety ile wyda opon nie chce jeszcze zamknac, ale z kuframi bocznymi i pasazerka to na max sie kładłem i przy dosc duzych predkosciach . łancuch oczywiscie utrudnia zycie ale jest centralna stopka i duzy schowek pod kanapa, nogi sie grzeja (kolanka ) wada jest nisko umieszczona centralna podstawka która czesto sie zawadza . i dosc szybko stygnacy silnik :P

jednak konfort jazdy z porównaiem do inych tego typu maszyn jest nieporownywalny , hydrauliczne sprzegło, lagodnie pracujacy silniczek od najmniejszych obrotów cud miod, jazda 215 bez szyby nie sprawia problemu mimo ze mam 192 cm wzrostu, zawieszenie przednie i tylne z pełna regulacja, dosc duze zuzycie paliwa (przy 100km/h 6 litrow) przy 130-140 8 l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd wiem? Od użytkownika takowego monstrum. Gadałem z facetem' date=' który miał w swojej XJR starte podnóżki, wydechy, wszystko, co sie da zetrzeć. Znaczy to, że podwozie jest zaje**ste, [b']ale mimo wszystko na krętych trasach musi odpaść z krótszymi i lżejszymi bzyczkami o równie dobrych zawiechach.[/b]

 

 

PZDR

 

Pamiętaj że najważniejszy jest tzw. czynnik ludzki, pierw człowiek potem maszyna.

Dobry biker powywija na gorszym sprzęcie a jak komuś zabraknie umiejętności i jaj to nie pomoże najlepsze moto.

 

Zbycho

XJR1300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh...wyniki ankiety jedno, a ja drugie. Zdecydowałem się na Monsterka i jeśli nie nastąpią jakieś nieprzewidziane okoliczności to za tydzień odbiorę moto. Wszystko dzięki Dominikowi...

 

A co najciekawsze sam głosowałem za Hornetem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIedawno byl test nakedow w superbike'u.

Co najdziewniejsze wygral Kawasaki ZRX1200.

Zaraz pod tym napisali ze wszystkie testowane motocykle sa zwyciezca, bo kazdy ma + i - w czym sie uzupelniaja nawzajem i nie ma idealu.

Dlatego uwazam , ze kazdy powinien wybrac indywidualnie tai model ktory mu najbardziej pasuje, a opinia innych ma male znaczenie przy nowych motocyklach ( nie psuja sie, spalanie podobne itp).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz się prezentować pod knajpą' date=' .... Hornet zostaje w tyle za pozostałymi

[/quote']

 

To tylko Twoje zdanie, o gustach sie nie powinno dyskutowac, ale mi sie wlasnie hornet najbardziej podoba.

ps. widzialem horneta 600 na zywo, wiec wiem co mowie, yamahe i ducati tez widzialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko Twoje zdanie' date=' o gustach sie nie powinno dyskutowac, ale mi sie wlasnie hornet najbardziej podoba.

ps. widzialem horneta 600 na zywo, wiec wiem co mowie, yamahe i ducati tez widzialem.[/quote']

 

1. Oczywiście, że to tylko moje zdanie.

2. Widziałem na żywo Horneta 900, Horneta 600, Yamahę i Ducati. Przy Duce i XJR, Hornet wygląda na mały motorek z masą plastiku, poza tym ma nieżebrowany silnik z plastika, ... ogólnie jest piękny w swej prostocie, ale wrażenie robi najmniejsze (na panienkach, dresach i innych osobnikach "spod knajpy"). On ma jeździć, a nie robić wrażenie, prawda?

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...