Gość Niedzwiadek Opublikowano 24 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2003 Który lepszy ? 8O A do czego?Na śmiganie po winklach' date=' ostrą jazdę itd XJR nie da rady z resztą, bo jest ciężkaJeśli chcesz elastyczności, XJR pobije konkurencję (Horneta na pewno)Jak chcesz ładnego gangu, Duc nie ma sobie równychJak chcesz się zapakować w dwie osoby na wycieczkę, XJR rządzi, a DUC mięknieJak chcesz się prezentować pod knajpą, .... Hornet zostaje w tyle za pozostałymi ... o XJR spytaj Zbycha, o Duc'a - Dominika, szkoda, że dużym Hornetem nikt z 4um nie lata :? PZDR[/quote'] a skad wiesz jak sie prowadzi xjr1300 ? he he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 24 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2003 Ja wiem jak prowadzi się XJR1300, jeżdzę nią od 10tys kilometrów.Świetna maszyna, doskonałe kopyto, w zakrętach prowadzi się leciutko, nie czuje się ciężaru. Schody zaczynają się w mieście i próbach terenowych. Teren odpadai w ogóle i w szczególe, wady w mieście to ciężar wyczuwalny przy manewrach z małą szybkóścią, grzejący nogi silnik ( sądzę że mają to wszystkie golasy-mutanty ). Jeszcze jednym nieszczęściem XJR'y jest łańcuch, w tej maszynie WAŁ aż się prosi.Mamut ten ma jeden patent kłopotliwy dla ostro jeżdzących baaaardzo długi skok manetki, ułatwia spokojną jazdę, ale i utrudnia życie sportowcom. ZbychoXJR1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 24 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2003 Skąd wiem? Od użytkownika takowego monstrum. Gadałem z facetem, który miał w swojej XJR starte podnóżki, wydechy, wszystko, co sie da zetrzeć. Znaczy to, że podwozie jest zajebiste, ale mimo wszystko na krętych trasach musi odpaść z krótszymi i lżejszymi bzyczkami o równie dobrych zawiechach. A co do grzania w nogi, mam to samo w moim "ubranym" mutancie. Też prowadzi się leciutko, ale w mieście jest jakby dużawy :P i za szybki. To chyba pzywary każdego big-bike'a. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niedzwiadek Opublikowano 25 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2003 ja mam tez od 10 tys. i bardzo sobie chwale , w zakrety ile wyda opon nie chce jeszcze zamknac, ale z kuframi bocznymi i pasazerka to na max sie kładłem i przy dosc duzych predkosciach . łancuch oczywiscie utrudnia zycie ale jest centralna stopka i duzy schowek pod kanapa, nogi sie grzeja (kolanka ) wada jest nisko umieszczona centralna podstawka która czesto sie zawadza . i dosc szybko stygnacy silnik :P jednak konfort jazdy z porównaiem do inych tego typu maszyn jest nieporownywalny , hydrauliczne sprzegło, lagodnie pracujacy silniczek od najmniejszych obrotów cud miod, jazda 215 bez szyby nie sprawia problemu mimo ze mam 192 cm wzrostu, zawieszenie przednie i tylne z pełna regulacja, dosc duze zuzycie paliwa (przy 100km/h 6 litrow) przy 130-140 8 l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 25 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2003 Jesteś posiadaczem najładniejszego z obecnie produkowanych motocykli. Sam na ten model chorowałem .... ... ale pali rzeczywiście koszmarnie. Coś za coś. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 25 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2003 Skąd wiem? Od użytkownika takowego monstrum. Gadałem z facetem' date=' który miał w swojej XJR starte podnóżki, wydechy, wszystko, co sie da zetrzeć. Znaczy to, że podwozie jest zaje**ste, [b']ale mimo wszystko na krętych trasach musi odpaść z krótszymi i lżejszymi bzyczkami o równie dobrych zawiechach.[/b] PZDR Pamiętaj że najważniejszy jest tzw. czynnik ludzki, pierw człowiek potem maszyna.Dobry biker powywija na gorszym sprzęcie a jak komuś zabraknie umiejętności i jaj to nie pomoże najlepsze moto. ZbychoXJR1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 26 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2003 święta racja Zbychu, ale rozważając o "lepszości" poszczególnych motocykli, zakładamy chyba, że porównanie dokonywane jest przez tego samego kierowcę, lub ludzi o takich samych umiejętnościach.Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepeś Opublikowano 27 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2003 ja jak bym miał kupywać to honda hornet 600 moim zdaniem on by był najlepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 27 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2003 heh...wyniki ankiety jedno, a ja drugie. Zdecydowałem się na Monsterka i jeśli nie nastąpią jakieś nieprzewidziane okoliczności to za tydzień odbiorę moto. Wszystko dzięki Dominikowi... A co najciekawsze sam głosowałem za Hornetem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 27 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2003 NIedawno byl test nakedow w superbike'u.Co najdziewniejsze wygral Kawasaki ZRX1200.Zaraz pod tym napisali ze wszystkie testowane motocykle sa zwyciezca, bo kazdy ma + i - w czym sie uzupelniaja nawzajem i nie ma idealu.Dlatego uwazam , ze kazdy powinien wybrac indywidualnie tai model ktory mu najbardziej pasuje, a opinia innych ma male znaczenie przy nowych motocyklach ( nie psuja sie, spalanie podobne itp). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2003 Jak chcesz się prezentować pod knajpą' date=' .... Hornet zostaje w tyle za pozostałymi[/quote'] To tylko Twoje zdanie, o gustach sie nie powinno dyskutowac, ale mi sie wlasnie hornet najbardziej podoba.ps. widzialem horneta 600 na zywo, wiec wiem co mowie, yamahe i ducati tez widzialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2003 a i tak najładniejszym nakedem jest b12!!!oczywiście w starej ramie i odpowiednio przerobiony.. Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 To tylko Twoje zdanie' date=' o gustach sie nie powinno dyskutowac, ale mi sie wlasnie hornet najbardziej podoba.ps. widzialem horneta 600 na zywo, wiec wiem co mowie, yamahe i ducati tez widzialem.[/quote'] 1. Oczywiście, że to tylko moje zdanie.2. Widziałem na żywo Horneta 900, Horneta 600, Yamahę i Ducati. Przy Duce i XJR, Hornet wygląda na mały motorek z masą plastiku, poza tym ma nieżebrowany silnik z plastika, ... ogólnie jest piękny w swej prostocie, ale wrażenie robi najmniejsze (na panienkach, dresach i innych osobnikach "spod knajpy"). On ma jeździć, a nie robić wrażenie, prawda? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 28 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Dokladnie....Hornetem jeździ się doskonale ale.......no właśnie...nie ma tego czegoś co czulem po jeździe na Duci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.