Skocz do zawartości

troszke mocy do Drag Stara 650


majkelpl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Michale... Jakkolwiek nie będziesz chciał bić głową w mur, to Ci, co receptę wypisują w postaci DragStara1100 - są tylko szczerzy. Jeździłem DS650, teraz jeżdżę DS1100 - to ogromna różnica. Żadne, przeżadne rasowanie silnika nie pomoże.

W Yamasze Virago miałem ten wynalazek (DynaJet). Na pewno wzrosło przyspieszenie, ale czy moment obrotowy??? A przecież nam o to właśnie chodzi. No i wzrosło... spalanie.

Michał... wiem, że trudno Ci (zwłaszcza teraz) sprzedać motocykl, ale gdy piszesz o jego kompletnym wyposażeniu, pomyślałem, że może warto by sprzedać jego wyposażenie osobno, zaś sam motocykl - po obniżonej cenie - osobno. Spotkałem się z taką praktyką w Polsce u handlarzy, którzy sprowadzają motocykle.

Za chwilę święta - życzę, aby Ci się marzenia spełniły.

Jurek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeeeeeeeeeee nie ,no, osobno nie bede sprzedawał bo tak to dopiero slicznie wyglada.

A motoru mi nie jest trudno sprzedac, tylko cena jest za wysoka :wink: bo taka ustalilem

Gdybym chcial sprzedasz szybko, daje cene o 200 funtow nizej i sprzedaje. W Polsce sprzedalbym go za 10000 i bylbym happy :biggrin: :flesje: :flesje:

A poza tym, ja jeszcze nie wiem czy go sprzedam.

Caly czas powtarzam ze mi sie nim b.dobrze jezdzi i tak jest.

Jesli zas za nieduze pieniadze mozna ciut cos poprawic to czemu nie ???

Wiem ze nie dodam mu 30 koni, ale coz poczac. Ten typ tak ma i juz.

Zwlaszcza ze wlasnie znalazlem na amerykanskim ebayu tanie czesci do niego typu: wydechy Jardine, hypercharger i taki sam na filtr powietrza, nówke bak bez zarysowan, chromowany stelaz na przedni blotnik itp.

I jesli ktos chce ............ silnik za 5000 tysiecy z przebiegiem 4000 mil

 

I takie cus jeszcze znalazlem :biggrin:

Czy ktos wie jak to ugryzc ???

Do czego to jest ??? I co daje ???

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...60790456&rd=1,1

 

Wiecej mocy i koników :flesje: :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest programowalny uklad zaplonowy do tego moto, mozesz wybrac sobie najlepsza dla ciebie krzywa zaplonow, z dodatkowymi cewkami Dyna daje o wiele wieksze WN z cewki - 20 tys V w porownaniu do fabrycznych ponad 10 tysV.

Czyli latwiej ci zapala i czysciejsze spalanie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie już znalazłem zestw dysz, hypercharger i wydechy inne niz seryjne, no to mam projekt na nastepny sezon :banghead: a wie ktos jak sciagnac cos ze stanow w przystepny sposob bo znalazlem fajny sklep

 

http://www.cruisercustomizing.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie już znalazłem zestw dysz, hypercharger i wydechy inne niz seryjne, no to mam projekt na nastepny sezon :) a wie ktos jak sciagnac cos ze stanow w przystepny sposob bo znalazlem fajny sklep

 

http://www.cruisercustomizing.com/

Bracie, mam nadzieję, że pytasz o legalny sposób :banghead: :) bo publicznie nie mogę się wypowiadać na taki temat. Zamet mozesz przez WMW Jasło, albo przez znajomego ze Stanów, który wyśle Ci gadżety jako "Gifft" (zaraz mnie zwinie ABW). Poszukaj też na allegro "Kusz 2005".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest programowalny uklad zaplonowy do tego moto, mozesz wybrac sobie najlepsza dla ciebie krzywa zaplonow, z dodatkowymi cewkami Dyna daje o wiele wieksze WN z cewki - 20 tys V w porownaniu do fabrycznych ponad 10 tysV.

Czyli latwiej ci zapala i czysciejsze spalanie.

 

Adam M.

 

 

To znaczy ze wystarczy ze kupie to cudo i gdzies tam podlacze i juz bedzie miodzio ??? :biggrin:

a tak BTW, dzisiaj odezwal sie inny kolo ze chce kupic mojego Draqa, wiec furtka nadal jest otwarta ;) na zmiane.

I jak tam Panie Adamie poszukiwania w Canada country ??? :clap:

 

do buby: tylko ominiesz clo i podatki jak paczka bedzie "giftem" dla Ciebie z USA

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

Programowalny moduł Dyna 3000 to super sprawa. Sam się na taki grzałem, zanim nie zdecydowałem się na sprzedaż Draga 1100...

Weź tylko pod uwagę, że po doliczeniu kosztów przesyłki, cła i VAT zapłacisz i tak prawie $300.

Ten typ nie wyśle Ci tego jako gift, ani też z wartością celną poniżej $60...

Wiem, bo... się go o to pytałem swojego czasu, jak się wkręciłem w robienie customa...

 

Jeżeli w UK celnicy są tacy skrupolatni jak w Niemczech, to obawiam się, że nawet z zaniżoną wartością celną może nie przejść, jak akurat będą chcieli zajrzeć do Twojej paczuszki... :flesje:

 

Montaż prosty - nie potrzeba wielkiej filozofii.

 

2.

DynoJet - Do Drag Starów jest tylko Stage 1...

Wejdź na ich stronę i wszystkiego się dowiesz...

Generalnie...w teorii powinno Ci to "wygładzić" przebieg krzywej momentu obrotowego - moto powinno lepiej reagować na gaz, a przy odpowiednim zestrojemniu z akcesoryjnymi wydechami nie powinieneś mieć "dziury w gazie", która się pojawia jak zamontujesz głośne przelotowe wydechy...

Tylko żeby takie DynoJety dobrze zestroić...

Bez hamowni się nie obejdzie...więc dolicz koszty montażu... Pewnie dwukrotnie przekroczą koszt zestawu Stage 1 :biggrin:

 

Nawet mam taki do sprzedania, bo montować raczej nie będę, ale do XVS 1100, czyli...nie Twój rozmiar :bigrazz:

 

3.

Filtr K&N - zamiennik - taki mam u siebie.

Do kosztów musisz doliczyć koszt regulacji gaźników, a dokładnie składu mieszanki, która po wsadzeniu tego jest uboższa...przynajmniej u mnie...

 

4. Hypercharger...

Nie zakładałem... I dobrze, bo przynajmniej jest ciągle zafoliowany :clap:

 

Dolicz koszty hamowni i zestrajania.

W zestawie jest też komplet dysz do gaźnika.

Bez aftermarketowych wydechów...raczej nie ma sensu tego zakładać...

 

I tyle mojego głosu w dyskusji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos, gadałem dzisiaj z gościem z Yamahy. Stroili już kilka Wildów na DynoJetach i do żadnego nie wykorzystywali hamowni. Zwyczajna regulacja składu mieszanki. Jeździłem kiedyś takim Wildem od nich i pracowal idealnie, a mocy miał wystarczająco, bo dochodził do licznikowych 200 km/h (z szybą, sakwami i gadżetami). Podobnego zdania jest znajomy z Krakowa, który montował w serwisie Hypercharger. Ja wiem, że dobrze mieć potwiedzenie z hamowni, ale chyba nie jest to konieczne. Weź pod uwagę, że te moto są na gaźnikach, a nie wtryskach. Z wydechami się zgodzę - są konieczne do K&N i dysz, jeżeli chce się coś odczuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie wiecie czy ktos w pl nie sprzedaje hyperchargerow? bo szukam i szukam i znalezc nie moge, a moze zamiast osobno wydawac na dysze, na filtr k&n, poprostu kuoic hypercharger, bo tam w zestawie przeciez wszystko jest, i wydechy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie wiecie czy ktos w pl nie sprzedaje hyperchargerow? bo szukam i szukam i znalezc nie moge, a moze zamiast osobno wydawac na dysze, na filtr k&n, poprostu kuoic hypercharger, bo tam w zestawie przeciez wszystko jest, i wydechy :D

Kiedyś widziałem ogłoszenie ze Śląska (ŚM), ale nic więcej nie pamiętam. natomiast wpisz w googlach WMW Jasło - oni coś takiego mają, ale to koszt rzędu 1300 zł. W komplecie rzeczywiście są dysze, a w hypie K&N. Wydechy oddzielnie i tyle. Uważam, że charakterystyke pracy silnika poprawią już same wydechy i K&N, bez wymiany dysz. Ale to będzie lightowy tuning.

 

O proszę - http://moto.allegro.pl/item146543299_filtr...harger_led.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...