majkelpl Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Znalazlem takie oto słowa dotyczace tuningu Draga 650 i prosze o opinie, rady ??? "Jeśli jedno i drugie Ci nie przeszkadza, a lubisz ostrą jazdę "do odcięcia zapłonu" także do XVS650 można dostać zestaw dysz Dyno-Jet i dopasowany filtr K&N" Gdzie taki cos mozna nabyc, co to daje i ile kosztuje ???I moze jeszcze jedno pytanie, moze głupie ...... co to jest spray do opon ??? :P Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 1. Spray do opon:a/ środek konserwujący - nabłyszczające czernidło do użytku zewnętrznegob/ "łatka w spray" - klej pod ciśnieniem, wstrzykiwany przez wentyl(wętyl?), podręczny zestaw naprawczy. 2. K&N i dysze - znajdź dystrybutora filtrów K&N (Made in USA) i zamów:a/ wkład K&N w miejsce oryginalnego filtra powietrza (nie wymaga dysz, delikatnie lepiej bedzie się kręcił silnik, ale sam filter wystarczy myć, konserwować i dalej jeździsz - ekonomia)b/ albo zewnętrzny filter K&N z zestawem dysz do gaźników. Wzrost mocy (niezbyt odczuwalny, bo to nie turbo), lepszy moment obrotowy, szczególnie na dole, wzrost spalania przy odkręcaniu). Przypuszczam, że na takim zestawie dochodziłbyś do V ponad 150km/h, może 160. Znajomy to miał w 650 i sobie chwalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Zobacz sobie na http://ebay.com , zestaw dysz daje ci lepszą mieszankę wraz z filtrem K&N. Może tu chodziło o spray do dętek :) . Taki zestaw najtaniej w stanach kosztuje 214 $ u nas ok. 1500 zł. Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 (edytowane) dzieki Panowie Jazda :crossy: :clap: Czyli ten spray to sie wstrzykuje do opony i sie jedzie dalej ??? :) :P Zobacze na Ebayu te dodatki i moze sobie wstawie. :crossy: A moze ktos z Was ma cos takiego na zbyciu w Polsce ??? :lalag: :lalag: Aha ..... i pod jakim tytulem szukac tego na ebayu ??? jako tuning i akcesoria do motocykli ??? :( Edytowane 30 Listopada 2006 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 dzieki Panowie Jazda :crossy: :lalag: Czyli ten spray to sie wstrzykuje do opony i sie jedzie dalej ??? :) :( Zobacze na Ebayu te dodatki i moze sobie wstawie. :P A moze ktos z Was ma cos takiego na zbyciu w Polsce ??? :lalag: :crossy:Wstrzykujesz i jedziesz... najlepiej do wulkanizatora, choć zdania są podzielone, jak zwykle. Co do zestawu, możesz u nas spróbować, ale wątpię. Do XV sam wkład K&N kosztuje blisko 400 zł. Filter zewnętrzny, z chromowaną kapą ponad 1000 może i to chyba bez dysz. {iszę o cenach do Wilda. Spróbuj na ebay'u jak pisał Seboka. Majkel... czyżby dopadła Cię mania mocy? Nie kpię, bo sam sprowadziłem Hyperchargera do swojego... ale nie spodziewam się wylotu moto spod tyłka. Ot ulepszona seria i zaoszczędzenie 170 zł co 6 tys.km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 No nie, ale skoro wszyscy pisza ze 650 to nie ma w ogole konikow a mozna cos pokombinowac to ...... why not ???Zwlaszcza ze nic nie trzeba przerabiac tylko tu zdjac a tam zalozyc i smigac :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 majkel, tos Ty w koncu nie rozstal sie z dragstarkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 No nie, ale skoro wszyscy pisza ze 650 to nie ma w ogole konikow a mozna cos pokombinowac to ...... why not ???Zwlaszcza ze nic nie trzeba przerabiac tylko tu zdjac a tam zalozyc i smigac :crossy:Nie, no jakieś regulacje Cię czekają - w gaźnikach. Ale wolałbym, abyś poczekał na opinie lepszych fachowców niż ja. Taki temat założyłem kiedyś w mechanice ogólnej - co zyskam, może jeszcze odnajdziesz. Głupio byłoby wpakować trochę kasy i się rozczarować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Najlepszy tuning to kupienie dragstara 1100.Jak to mowia z g...na lodow nie ukrecisz.Moze rzeczywiscie rozejrze sie tutaj dla ciebie za jakims sprzetem, bo to az zal d sciska czytajac twoje posty o podwyzszeniu mocy 650 tki.U mnie oczywiscie sprzety w wersji angielsko - amerykanskiej, czyli nietlumione, licznik w km, ale swiatla amerykanskie, swiecace kierunkowskazy i te rzeczy:).Co cie interesuje napisz to sie rozejrze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Adasko: interesuje mnie TYLKO Dragus 1100, sorry, ale mam slabosc na jego punkcie, calkowice ubrany ( szyba, sakwy, gmole, lightbary itp. rzeczy ) rocznik powyzej 97 i mlodszy, kolor: oby nie czarny :) ( widzialem pieknego na Ebayu w USA, bialego z malowaniami i poszedl za 3000 dolców ), przebieg ??? ....No wlasnie ............. moze byc duzy, ale od pewnej osoby ktora sprzet ułozyla i nie jest zakatowany.Jakby cos to mam rodzinke w Montrealu i ewentualnie moznaby tego sprzeta podciagnac pod mienie przesiedlencze ???Niestety zupelnie zieloni jesli chodzi o sprzety, wiec nawet ich nie prosze. :icon_mrgreen: A czy bedzie taniej niz z USA ? Bo moj b.dobry kolega-mechanior jedzie w styczniu na kilka miechów.No i spokojnie cos poszukac bo ja chce kupic na wiosne. Jkby cos bylo fajnego-przytrzymacNo i nie szalec z cenami, tak do 4000 dolcow max, bo jeszcze musze zaplacic clo i podatek w UK I znalazlem na Ebayu kilka sztuk: Filtr K&N :http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...04250&rd=1&rd=1 zestaw do dysz:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...03904&rd=1&rd=1 do Mazzzi:teoretycznie sprzedalem, bo koles ma czas do konca tygodnia na zaplate i odebranie, a jak nie ............. to tuning :) ;) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Majkel, nie inwestuj w 650, skoro i tak cel masz inny. Posłuchaj Adama, MĄDRZE prawi. Lekarstwem na duzy silnik jest większy silnik. Mój tunning Suzuki VL 800 (a miałem podobne plany) skończył się kupnem1600 i nie żałuję, a że kilka rzeczy jest znowu do zrobienia (Adam :icon_mrgreen: ) to żaden problem. Zapomnij o tych zabawkach, pomyśl o 1100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 (edytowane) No wlasnie mysle, ale dopiero za rok.Tak chce jeszcze tym pojezdzic a skoro mozna kupic ten filtr i te inne dysze ???Jak zamowie z Ebaya, za tydzien bede mial, potem dwa dni na montaz i regulacje gaznikow i .................. :flesje: A jak cus nagle niespodziewanego wyskoczy ze 1100 oddali sie ???To chociaz tym pojezdze.Poza tym czekam do niedzieli jak koles nie przyjedzie po motra to wtedy bede kombinowal.Te elementy do tuningu wyniosa mnie ze 100 funtów + 50 ustawienia gazniorów i montaz.Chyba warto ???I na pewno nic wiecej, słowo charceża :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2002-Yamaha...1QQcmdZViewItem takie cus na ten przyklad :clap: :clap: Edytowane 30 Listopada 2006 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Adam M - po ile chodza w Kanadzie Warriory, bo wlasnie tak planuje podrasowc Intrudera poprzez zakup Warriora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Aha: a o tym sprayu do opon to było w kontekscie co trzeba zabrac ze soba na jaka dłuzsza podróz, wiec to chyba jakis magiczny preparat aby nie przebic opony :buttrock: No to czekamy do niedzieli ................... a jak nie to ..............dysze i filtr K&N :P Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 A co to jest Warrior - ja sie cruiserami nie interesuje, w dodatku w Ameryce wiekszosc nazw jest inna niz w Europie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.