Skocz do zawartości

wciz bierze olej :( wymiana zimera i nadal to samo


Web Master
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. nie bede sie rozpisywal, napisze prosto z mostu....

bral olej... (KTM GS250 2t) wymienilem zimering ktory wszedl mi za gleboko (mowa o zimeringu na wale). wyjelem go i zalozylem drugi. wszystko poskrecalem, zalalem nowy olej, odpalam (bez ssania na 1 kopa po 2 tygodniach stania :wink: ) a tu niebieski dym :P no to ja podlamany ze naprawa nic nie dala :D ). zimeing byl o tych samych parametrach co orginal z jedna sprezynka (tak jak orginal). wyciagnelem motor na ulice zrobilem kila rundek po osiedlu po czym wjehcalem za wal i dalem w palnik (ostro) po czym wocilem do domu. wahacz oraz cala reszta obrzygana kroplami oleju. dalem reke pod tlumik dodalem gazu i mialem male kropelki oleju na rece. dodam ze olej byl nowy a na rece oraz na wahaczu znalelzm czarny. nie wypalalem dyfuzora ani tlumika takze na 100% znajduje sie w nim olej po tamtych jazdach kiedy wiem ze bral - wmawiam sobie ze stad pewnie te krople... ale nie sadze aby to bylo powodem niebieskiego dymu :-/. rozmawialem z tijem ktory powiedzil ze w cr125 mial to samo... zrobilem co mowil (sprawdzic zawor wydechowy jesli nie bedzie sie otwieral do konca to wyregulowac) ale moj otwiera sie do konca (wyczycilem komore i pokrywke aby miec pewnosc ze o nic nie chaczy ale dodam ze latal na kazde strony ;) ). przypomne ze gaznik nie wyregulowany a CASTROL R2 (kupiony, zaplacony teraz tylko czekac - moze dzis bedzie :crossy: ) w drodze takze nalalem jakiegos gowna czerwonego ORLEN OIL. juz nie wiem co robic ;) filtr powietrza nowiutki 2 dni temu zalzony.

moje gg: 3852043 - autentycznie i doslownie bede wielbil osobe ktora mi pomoze z moim problemem :] tymczasem jade na krtotka przejazdzke zobaczyc czy to cos zmieni.

pozdrawiam!

 

PS. dodam ze motor nie ma tej mocy ktora powinien miec.

Edytowane przez Web Master
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy problemem budzacym Twoje podejzenia jest tylko niebieski dym?? Ja tak miałem ale jak mi sie płyn chłodniczy dostawał do cylindra. Ale jak mowisz ze moto idzie tylko troch e słabesze to moze zeczywiscie traci kompreche na tym zimeringu bo tamten puszcza podcisnienie. Generalnie kropelki czarnego oleju nie konniecznie musza dowodzic ze to olej ze skrzymi przeziez 2T nigdy calkowicie nie spali oleju z mieszanki a moze go poprostu nalales za duzo?? a ze na niebiesko to moze jakis dziwny olej do mieszankii nalales..

jak sasiadowi w CRM 250 padł zimer na wale to to jego moto w ogóle nie chodziło i nie dało sie go zapalic a jak sie udało to tylko na ssaniu i odrazu łapał max obroty. Po jazach zobaczy czy wogole ubywa CI oleju w skrzyni. Wyciagnij swiece i ja dobrze przeczyść, nalej pozadnego oleju i wyreguluj gaznik i wydaje mi sie ze powinno być :wink: daj znac co i jak :crossy: pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poki co mam wode destylowana w chlodnicach. nie sadze aby te krople byly normalne zjawiskiem =/ postaram sie o zdjecia jak najszybciej. nalalalem tyle ile trzeba oleju.

 

PS. dodam ze z drugiej strony zimeringu nie wymienialem (mowa o tym od strony elektrycznej) pozatym zalalem nowy olej a po 40 minutach jazdy odrazu dalem motor do garazu spuscilem kilka kropeek oleju z silnika i jest czyusciutki taki jak nalewalem

Edytowane przez Web Master
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdz czy nie ubywa jakiejs cieczy a potem sie martw simmeringiem. Jak znowu strzelil simmering to spraw stan tuleji po jego wewnetrznej stronie (miedzy simmeringiem a walem). JA bym raczej obstawil zle wyregulowany sklad mieszanki

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze zaloz grubsze zimeringi po obu stronach jak to nic nie da to chyba tylko regulacja lub dyfuzor jest zaje**ny caly i wszystko sie dopiero wypala .przeczysc caly dyfuzor wraz z koncowka pozdro

 

 

 

 

 

 

Sprzedam cala elektryke kompletna modoly przeloczniki stacyjka do ts125/rgv125 za symboliczna cene 500 zl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie niebieskawy dymek w 2t na wysokich obrotach to normalna sprawa ( w mojej DT i qmpla W8 tak kopci) w zwiazku z dodatkiem oleju do paliwa :crossy: U mnie w DT rowniez zostawaly po dlugiej jezdzie takie kropelki na wachaczu hamulcach tylnych i najwiecej na wydechu :/ Po remoncie silniczek rowniez kopcil ale po przejechaniu jakichs 100km stalo sie to bardzo malo widoczne. Dodam jeszcze ze wypalilem dyfuzor i wszystko ladnie wyregulowalem i wyczyscilem lacznie z YPVS ktory byl zasyfiony nagarem :lalag:

 

P.S. Jezdzilem na tym czerwonym ORLEN OIL 2t semi czy jakos tak ;P

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro jade do kolegi z calym ukladem wydechowym ktory juz jest w bagazniku auta :crossy: koncowke wyczyscilem ale i ja zapakowalem do wypalenia. na niskich obrotach to ledwie widac dym ale jak juz wejdzie na obroty i po dupie dostanie to juz widac. moze nie tyle co kopci ale jednak widac. soku - wydaje mi sie ze 2t powinien miec szarawy/czarny dym i to wtedy kiedy gaznik lub filtr jest zasyfiony a nie niebieski.

czy udzieli mi ktos jeszcze lekcji na temat regulacji gaznika?:lalag:

 

PS. a moze mam pierscionki do wymiany?

Edytowane przez Web Master
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ci moto pali dobrze na zimnym silniku to najprawdopodobniej nie pierscionki :) Co do regulacji gaznika to najpierw ustaw sklad mieszanki tak aby sie wkrecal zwawo na obroty a pozniej dostroj sobie obroty. Ja tak zawsze ustawialem i dzialalo :flesje:

Co do koloru dymu... Czarny oznaczalby za duzo paliwa a szary za duzo paliwa + woda przedostajaca sie do komory spalania... Obejrzyj jakis filmik ze starszymi 2t bo one jakos tak zawsze na niebiesko podkopcuja :clap: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienilem zimering ktory wszedl mi za gleboko (mowa o zimeringu na wale).

Dziwi mnie tylko że jakiś zimering może wejść za głęboko, może coś jest źle poskładane? Nie znam zbyt dużo konstrukcji 2T ale w żadnej nie ma więcej miejsca na simerign niż to jest potrzebne. A niebieski dym w 2T to chyba normalna sprawa. Dużo zależy od regulacji gaźnika i oleju w mieszance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak radza inni, sprawdz czy jakiegos plynu ubywa . Bialawy .niebieskawy dymek w 2T to norma. Mam filmik szkoleniowy Włoski z 2 EXC 2T i 2 EXC 4T , no i te 2T tez kopca jak dadza w palnik

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie racje z olejem. 4L castrola r2 20minut temu odebralem z poczty takze jutro wybieram sie na jazde i po powrocie opisze co i jak.

mam lac 1:40 ale ostatnio zalalem 1:35-1:40.

 

PS. w sobote z samego rana bede sie z kolega bawil w ustawienia gaznika i byc moze przybierze wreszcie na zywtosnosci. pozatym moj ktm ma duzo leporze pluca bo mam filt powietrza od exc525 ktory jest 2x wiekszy od tego niz byl :wink: (2dni temu zalozylem) jeszcze wspomne o tym ze wybebeszylem koncowke tlumika z nitek i uslyszlem ze jak to zrobilem to motor moze gorzej jezdzic.

 

pozdrawiam! dziekuje za zainteresowanie moim tematem i wiecej bede wiedzial po sobotniej jezdzie.

 

 

MOZE SA CHETNI?

 

Wyjazd ok. 11.

Trasa:

wojnow - opatowice - trestno - kotowice - olawa - chrzastawa - jeszkowice - wojnow

Miasto: Wroclaw

 

Motory:

KTM GS250

Yamaha YZ250f

KTM SX-F 250

Honda XL600

Honda XLR125

Yamaha WR250F

Edytowane przez Web Master
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje sie ze max 1:50 jak w MZ , a do dobrego oleju zalecaja 1:100 , 1:30 to lalo sie w WSK i KomaRRkach :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...