Web Master Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 (edytowane) Witam. nie bede sie rozpisywal, napisze prosto z mostu....bral olej... (KTM GS250 2t) wymienilem zimering ktory wszedl mi za gleboko (mowa o zimeringu na wale). wyjelem go i zalozylem drugi. wszystko poskrecalem, zalalem nowy olej, odpalam (bez ssania na 1 kopa po 2 tygodniach stania :wink: ) a tu niebieski dym :P no to ja podlamany ze naprawa nic nie dala :D ). zimeing byl o tych samych parametrach co orginal z jedna sprezynka (tak jak orginal). wyciagnelem motor na ulice zrobilem kila rundek po osiedlu po czym wjehcalem za wal i dalem w palnik (ostro) po czym wocilem do domu. wahacz oraz cala reszta obrzygana kroplami oleju. dalem reke pod tlumik dodalem gazu i mialem male kropelki oleju na rece. dodam ze olej byl nowy a na rece oraz na wahaczu znalelzm czarny. nie wypalalem dyfuzora ani tlumika takze na 100% znajduje sie w nim olej po tamtych jazdach kiedy wiem ze bral - wmawiam sobie ze stad pewnie te krople... ale nie sadze aby to bylo powodem niebieskiego dymu :-/. rozmawialem z tijem ktory powiedzil ze w cr125 mial to samo... zrobilem co mowil (sprawdzic zawor wydechowy jesli nie bedzie sie otwieral do konca to wyregulowac) ale moj otwiera sie do konca (wyczycilem komore i pokrywke aby miec pewnosc ze o nic nie chaczy ale dodam ze latal na kazde strony ;) ). przypomne ze gaznik nie wyregulowany a CASTROL R2 (kupiony, zaplacony teraz tylko czekac - moze dzis bedzie :crossy: ) w drodze takze nalalem jakiegos gowna czerwonego ORLEN OIL. juz nie wiem co robic ;) filtr powietrza nowiutki 2 dni temu zalzony. moje gg: 3852043 - autentycznie i doslownie bede wielbil osobe ktora mi pomoze z moim problemem :] tymczasem jade na krtotka przejazdzke zobaczyc czy to cos zmieni.pozdrawiam! PS. dodam ze motor nie ma tej mocy ktora powinien miec. Edytowane 30 Listopada 2006 przez Web Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 czy problemem budzacym Twoje podejzenia jest tylko niebieski dym?? Ja tak miałem ale jak mi sie płyn chłodniczy dostawał do cylindra. Ale jak mowisz ze moto idzie tylko troch e słabesze to moze zeczywiscie traci kompreche na tym zimeringu bo tamten puszcza podcisnienie. Generalnie kropelki czarnego oleju nie konniecznie musza dowodzic ze to olej ze skrzymi przeziez 2T nigdy calkowicie nie spali oleju z mieszanki a moze go poprostu nalales za duzo?? a ze na niebiesko to moze jakis dziwny olej do mieszankii nalales..jak sasiadowi w CRM 250 padł zimer na wale to to jego moto w ogóle nie chodziło i nie dało sie go zapalic a jak sie udało to tylko na ssaniu i odrazu łapał max obroty. Po jazach zobaczy czy wogole ubywa CI oleju w skrzyni. Wyciagnij swiece i ja dobrze przeczyść, nalej pozadnego oleju i wyreguluj gaznik i wydaje mi sie ze powinno być :wink: daj znac co i jak :crossy: pozdr! Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Web Master Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 (edytowane) poki co mam wode destylowana w chlodnicach. nie sadze aby te krople byly normalne zjawiskiem =/ postaram sie o zdjecia jak najszybciej. nalalalem tyle ile trzeba oleju. PS. dodam ze z drugiej strony zimeringu nie wymienialem (mowa o tym od strony elektrycznej) pozatym zalalem nowy olej a po 40 minutach jazdy odrazu dalem motor do garazu spuscilem kilka kropeek oleju z silnika i jest czyusciutki taki jak nalewalem Edytowane 30 Listopada 2006 przez Web Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 najpierw sprawdz czy nie ubywa jakiejs cieczy a potem sie martw simmeringiem. Jak znowu strzelil simmering to spraw stan tuleji po jego wewnetrznej stronie (miedzy simmeringiem a walem). JA bym raczej obstawil zle wyregulowany sklad mieszankipzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Web Master Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 wiem o ktorej tuleji mowa i nie moge na ten temat nic poiwedziec. po pierwsze nie mialem zbytnio porownania a po drugi jest gladka, prosta (proste kolo :)) bez uszczerbkow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 a moze zaloz grubsze zimeringi po obu stronach jak to nic nie da to chyba tylko regulacja lub dyfuzor jest zaje**ny caly i wszystko sie dopiero wypala .przeczysc caly dyfuzor wraz z koncowka pozdro Sprzedam cala elektryke kompletna modoly przeloczniki stacyjka do ts125/rgv125 za symboliczna cene 500 zl :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Jak dla mnie niebieskawy dymek w 2t na wysokich obrotach to normalna sprawa ( w mojej DT i qmpla W8 tak kopci) w zwiazku z dodatkiem oleju do paliwa :crossy: U mnie w DT rowniez zostawaly po dlugiej jezdzie takie kropelki na wachaczu hamulcach tylnych i najwiecej na wydechu :/ Po remoncie silniczek rowniez kopcil ale po przejechaniu jakichs 100km stalo sie to bardzo malo widoczne. Dodam jeszcze ze wypalilem dyfuzor i wszystko ladnie wyregulowalem i wyczyscilem lacznie z YPVS ktory byl zasyfiony nagarem :lalag: P.S. Jezdzilem na tym czerwonym ORLEN OIL 2t semi czy jakos tak ;P POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Web Master Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 (edytowane) jutro jade do kolegi z calym ukladem wydechowym ktory juz jest w bagazniku auta :crossy: koncowke wyczyscilem ale i ja zapakowalem do wypalenia. na niskich obrotach to ledwie widac dym ale jak juz wejdzie na obroty i po dupie dostanie to juz widac. moze nie tyle co kopci ale jednak widac. soku - wydaje mi sie ze 2t powinien miec szarawy/czarny dym i to wtedy kiedy gaznik lub filtr jest zasyfiony a nie niebieski. czy udzieli mi ktos jeszcze lekcji na temat regulacji gaznika?:lalag: PS. a moze mam pierscionki do wymiany? Edytowane 30 Listopada 2006 przez Web Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Jesli ci moto pali dobrze na zimnym silniku to najprawdopodobniej nie pierscionki :) Co do regulacji gaznika to najpierw ustaw sklad mieszanki tak aby sie wkrecal zwawo na obroty a pozniej dostroj sobie obroty. Ja tak zawsze ustawialem i dzialalo :flesje:Co do koloru dymu... Czarny oznaczalby za duzo paliwa a szary za duzo paliwa + woda przedostajaca sie do komory spalania... Obejrzyj jakis filmik ze starszymi 2t bo one jakos tak zawsze na niebiesko podkopcuja :clap: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 wymienilem zimering ktory wszedl mi za gleboko (mowa o zimeringu na wale). Dziwi mnie tylko że jakiś zimering może wejść za głęboko, może coś jest źle poskładane? Nie znam zbyt dużo konstrukcji 2T ale w żadnej nie ma więcej miejsca na simerign niż to jest potrzebne. A niebieski dym w 2T to chyba normalna sprawa. Dużo zależy od regulacji gaźnika i oleju w mieszance. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 czarny dym napewno nie powinien byc. W jakim stosunku mieszasz olej zpaliwem? pozatym najpierw bym sprobowal na innym oleju bo ten orlen to smiecpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 tak jak radza inni, sprawdz czy jakiegos plynu ubywa . Bialawy .niebieskawy dymek w 2T to norma. Mam filmik szkoleniowy Włoski z 2 EXC 2T i 2 EXC 4T , no i te 2T tez kopca jak dadza w palnik Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Web Master Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) macie racje z olejem. 4L castrola r2 20minut temu odebralem z poczty takze jutro wybieram sie na jazde i po powrocie opisze co i jak. mam lac 1:40 ale ostatnio zalalem 1:35-1:40. PS. w sobote z samego rana bede sie z kolega bawil w ustawienia gaznika i byc moze przybierze wreszcie na zywtosnosci. pozatym moj ktm ma duzo leporze pluca bo mam filt powietrza od exc525 ktory jest 2x wiekszy od tego niz byl :wink: (2dni temu zalozylem) jeszcze wspomne o tym ze wybebeszylem koncowke tlumika z nitek i uslyszlem ze jak to zrobilem to motor moze gorzej jezdzic. pozdrawiam! dziekuje za zainteresowanie moim tematem i wiecej bede wiedzial po sobotniej jezdzie. MOZE SA CHETNI? Wyjazd ok. 11. Trasa: wojnow - opatowice - trestno - kotowice - olawa - chrzastawa - jeszkowice - wojnowMiasto: Wroclaw Motory:KTM GS250Yamaha YZ250fKTM SX-F 250Honda XL600Honda XLR125Yamaha WR250F Edytowane 1 Grudnia 2006 przez Web Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 ja do swojego exc lałem 1:50-55 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 wydaje sie ze max 1:50 jak w MZ , a do dobrego oleju zalecaja 1:100 , 1:30 to lalo sie w WSK i KomaRRkach :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.