SeibR Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Witam, chciałem zmienic moje przełorzenie aby zyskac na mocy i na przyśpieszeniu... teraz w mojej Hondzie NS-1 80 mam załorzone przełorzenie 17x37 to jest napewno nieoryginalne przełorzenie... zębatka sprzodu ma zadużo ząbków, czy po załorzeniu z 17 na 15 zębatki zyskam na mocy i na przyśpieszeniu ? i ile strace na v-max ? mój obecny v-maxxx to 130 km/h. p00zdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 (edytowane) Zacznijmy od tego ze na mocy nikt, nigdzie i nigdy nie zyska zmieniajac przelozenie.Po drugie jest taka ksiazka jak Slownik Ortograficzny Jezyka Polskiego .Po trzecie przydalo by sie wiecej danych (nic nie wiadomo o charakterystyce zewnetrzej tegoz silnika), z jakimi obrotami kreci sie Twoj silnik na ostatnim biegu itp. Wcale nie jest powiedziane, ze jezeli zmienisz zebatke przednia na mniejsza to moto juz nie poleci tych 130km/h na ostatnim biegu. (silnik moze uzyskiwac wyzsze predkosci obrotowe i wlasnie przy tych obrotach moze osiagac max moc) . Natomiast przyspieszenia uzyskiwane na kazdym biegu niewatpliwie wzrosna.Oczywiscie posiadacze tego sprzetu, ktorzy robili takie doswiadczenia moga Ci napisac troche wiecej. Edytowane 29 Listopada 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 ja mialem u siebie 16X45, bardzo duze przelozenie na "moc". V max generalnie w porywach do 110, przy 13tys. rpm.nie polecam- wachlowanie biegami co 2 sekundy, szkoda sprzegla i skrzyni. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 A ja chciałem zauważyć że niezależnie od przełożenia moc pozostanie ta sama... Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 ale mi chodzi oto czy jak zmienie zębatke 17 na 15 czy odczuje coś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Jezeli chodzi o zuzycie paliwa na 100km to napewno odczujesz. Moment obrotowy na kazdym biegu wzrosnie (na tylnym kole), natomiast obroty kola zmniejsza sie przy danych obrotach silnika (badz jak kto woli obroty silnika wzrosna przy danych obrotach kola :crossy: ). Zmiana zebatki przedniej wprowadza bardzo zauwazalne zmiany, szczegolnie jezeli chodzi o cale 2 zeby. Z postu Magneta widac to wyraznie. Zakladajac 15 Twoja maszyna prawdopodobnie nie przekroczy 100km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.