LYsY Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 heh, motocykle żużlowe osiągają 60 do maks. 80 koni :notworthy:http://www.daniel-pytel.com.pl/motory.htmlpozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zatem nie miałem racji, tzn. sprzedano mi mało kompetentną wiadomość. W międzyczasie również pokopalem trochę na stronach firm tuningujących motocykle żużlowe i faktycznie bardziej realne są wartości 80 KM (mierzone na hamowni silnikowej) osiągane przy obrotach, OIDP, ok. 11000. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 kurde moc to okolo 80km i kazdy tak ma! mozna tam w tych silnikach zmieniac tlok, bogatsi wsadzaja aluminiowe biedniejsi zeliwne itp itd, silniki bogadszych zawodnikow od biedniejszych roznia sie tylko i wylacznie materialami, ale parametry te same, zmieniac sie moga jedynie przez zastapieniu np wlasnie lzejszego tloka, ale cala reszta jest ta sama nie ma wlasnopomyslowych tuningow, bo jakby tak bylo to jacek gollob z drymlem po meczu w Lesznie nie mieli by odjetych punktow... za nie zatrzymanie sie do kontroli maszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zatem nie miałem racji, tzn. sprzedano mi mało kompetentną wiadomość. W międzyczasie również pokopalem trochę na stronach firm tuningujących motocykle żużlowe i faktycznie bardziej realne są wartości 80 KM (mierzone na hamowni silnikowej) osiągane przy obrotach, OIDP, ok. 11000. Siema Fat fajnie, ze sie doszukales, chyle czola,:buttrock: ze pozrafisz powiedziec ok pomylka. Wiem jak czasami trudno przyznac sie do czegostam. Przeciez o to chodzi, trzeba podyskutowac, a nie lykac wszystko to co sie czyta. Nie jest glupota czegos nie wiedziec glupota jest nie dowiedziec sie jak naprawde jest. pozdrawiam :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Przekalkuluj sobie na chlopski rozum na przykladzie Yamahy R6 ile kreci a jaka moc ??? ( rowniez inne parametry ) Moto GP moc zalozmy 250 KM z 1 litra podziel na 2 = 125 KM przy 17500 obrotach. Jestes naprawde pewny ze z tej jednocylindrowej 500 - tki wyciagniesz 120 KM ?, sam napisales ze ten singiel kreci 14500 obrotow. Brakuje Ci 3000 obrotow ROZUMIESZ ???????Czy na to są wzory jakieś, czy tak to sobie "stworzyłeś"?Szkoda, że oglądasz ten Eurosport..... powinieneś wiedzieć, wycięgnięcie z 500ccm 120KM to betka.KTM w klasie 250ccm na torze z dwusuwa wyciąga 110KM.Darujmy sobie przeliczanie, że brakuje Ci tam xxx obrotów, nie osiągniesz takiej mocy. Ch** wiemy o mechanice silnika, więc nie bić się już jak małe dzieci w piaskownicy. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Czy na to są wzory jakieś, czy tak to sobie "stworzyłeś"?Szkoda, że oglądasz ten Eurosport..... powinieneś wiedzieć, wycięgnięcie z 500ccm 120KM to betka.KTM w klasie 250ccm na torze z dwusuwa wyciąga 110KM.Darujmy sobie przeliczanie, że brakuje Ci tam xxx obrotów, nie osiągniesz takiej mocy. Ch** wiemy o mechanice silnika, więc nie bić się już jak małe dzieci w piaskownicy. Zgodze sie z Toba co do mocy ale wlasnie jakie obroty osiaga ten silnik ? Miedzy innymi z tad bierze sie ta moc. pozdrawiam :icon_twisted: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_suzi Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Czesc w/g przepisów sie nie różnią a w rzeczywistości i to barzo:) cylindry sa rozwiercane kazdy zawodnik ma jakis patent:):icon_twisted::)Moc koło 70-80 KM.Predkość nawet i 200 zależy jakie sobie przełożenie załozysz:):icon_twisted::)Napamietajc ze niema hamulca. Na toże koło 100.U nas w klubie jeźdzli po asfalcie to 120 to sekunda:):icon_mrgreen::). Troche sie jeździło.Sport wypas a taki zuzlowy motorek juz kupisz za 4 tyś i na tor:):):) Pozdrawiam Czy na to są wzory jakieś, czy tak to sobie "stworzyłeś"?Szkoda, że oglądasz ten Eurosport..... powinieneś wiedzieć, wycięgnięcie z 500ccm 120KM to betka.KTM w klasie 250ccm na torze z dwusuwa wyciąga 110KM.Darujmy sobie przeliczanie, że brakuje Ci tam xxx obrotów, nie osiągniesz takiej mocy. Ch** wiemy o mechanice silnika, więc nie bić się już jak małe dzieci w piaskownicy. Czesc Ty pamietaj ze w 1000 masz 4 tłoki a w żużlu 1 czyli tłok jak wiadro:):):) jak przekroczysz obroty to sie rozleci:)Wyciagnąć to sie da ale nie przy tych ograniczeniach które sa w żużlu.120KM.zapomnij. Dwusów ma wieksze straty ale kręci sie wyzej bo ma spalanie co obrót dlatego masz takie moce z małej pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 I wszystko jasne ! pozdrawiam :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteq Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 fabryczne dane silnika JAWA typ 884-10-010 i podobne pojemność 493 ccmśrednica tłoka 85-87 mmkompresja 13,5 - 16:1Moc 48-50 kW czyli 68 KM przy 8500obrmax obroty 11 000 to są dane podawane przez fabryke i wątpie żeby ktoś jeszcze wycisnął z tego silnika więcej niz 100KM, chyba że wymienia tłok i inne podzespoły co każdy wyścig :] ten silnik jest już max wyżyłowany, i jest wykonany z dośc trwałych materiałow ale przy takich obciążeniach nawet one nie wytrzymują nadłuższą mete. Najpierw niech ktoś przyjrzy se takiemu silnikowi od wewnątrz to sam zobaczy, z płuc to każdy umi gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.