pozdro600 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 robie maly performance tjuning mojego gixerka. poki co mam zanabyte filtr k&n, PC i czekam jeszcze na uklad wydechowy yoshimura TRS(jebaniutki plynie w tej ameryki juz ponad miesiac :icon_evil: :crossy: :lalag: ). z tego co wiem seryjne szejsety maja na tylnym kole okolo 104-105koni. po zainstalowaniu tych gratow co mam i zestrojeniu na hamowni powinno byc cos kolo 110-111kucy. tak sie zastanawialem co by mi dala zmiana uszczelki pod glowica na .55 made in yoshimura? tzn. wiem ze wzroslaby kompresja ale czym by sie to objawialo i w jakim stopniu? i jeszcze jedno - czy jakbym przed ta zmiana juz sobie zestroil moto pod ten wydech to trzeba by bylo cos jeszcze dostrajac po zmianie uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 z tego co wiem seryjne szejsety maja na tylnym kole okolo 104-105koni. po zainstalowaniu tych gratow co mam i zestrojeniu na hamowni powinno byc cos kolo 110-111kucy. A powiedz tak z ręką na sercu - odczujesz te 5 kucy więcej :icon_evil: tak sie zastanawialem co by mi dala zmiana uszczelki pod glowica na .55 made in yoshimura? Wzrost mocy czy jakbym przed ta zmiana juz sobie zestroil moto pod ten wydech to trzeba by bylo cos jeszcze dostrajac po zmianie uszczelki? no raczej tak... zmienia Ci się charakterystyka silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 z reka na sercu odpowiadam ze tak:) poza tym mam nowy naped -1/+2 wiec powinno byc dobrze. chodzi mi o to zeby byl mocniejszy od r6 na wysokich obrotach bo na srodkowych to i tak nie ma porownania. ile moze dac taka uszczelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 (edytowane) Na pewno mniej niz koszt tej calej zabawy, ale o tym sie przekonasz jak juz to wszystko pozakladasz. W dodatku zestrojenie tego tak zeby chodzilo w kazdym zakresie obrotow moze tylko PolandPosition ci zrobic i tez tanie to nie bedzie. Ogolnie masa zawracania glowy przy miernych efektach, glownie z tego powodu ze wspolczesne sportowe 600 sa juz na tyle wysilone ze zeby wyciagnac kilka dodatkowych koni trzeba naprawde wyrzucic sporo kasy. Adam M. Edytowane 28 Listopada 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Na pewno mniej niz koszt tej calej zabawy, ale o tym sie przekonasz jak juz to wszystko pozakladasz. W dodatku zestrojenie tego tak zeby chodzilo w kazdym zakresie obrotow moze tylko PolandPosition ci zrobic i tez tanie to nie bedzie. Ogolnie masa zawracania glowy przy miernych efektach, glownie z tego powodu ze wspolczesne sportowe 600 sa juz na tyle wysilone ze zeby wyciagnac kilka dodatkowych koni trzeba naprawde wyrzucic sporo kasy. Adam M.wiem ze kosztuje, ale mimo wszystko:) jesli chodzi o PP to wlasnie planujemy tam z Lobosem hamowac nasze fury na wiosne - mamy takie same modyfikacje wiec mamy nadzieje, ze dostaniemy jakas znizke. zreszta to tylko stage 1... zdecydowalem sie na to glownie z tego wzgledu, ze chcialem miec fajny przelotowy wydech, jak sobie policzylem to najbardziej mi sie oplacalo sciagnac full system yoshi (jak Lobo ma to i ja muszem miec :notworthy: ) ze stanow(wlasnie plynie :) ), no a jak juz sie zaklada wylot to trzeba tez zrobic i dolot i zestroic zeby nie stracic na osiagach. a z ta uszczelka to zobaczylem, ze stosunkowo niedroga jest, wiec sie tez zastanawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Po tegorocznym sezonie, wracam do fabrycznych ustawień, stawiajaąc na perfekcyjne zestrojenie do przelotowego wydechu i seryjnego filtra, powód - przy dotychczasowych modach sprzęt strasznie żłopał wachę co skutkowało dwukrotnym jej zniknięciem ze zbiornika, raz podczas eliminacji czasowych :D . Zatem wzrost dynamiki zjadany jest większą masą moto, w miejscu, które powoduje gorsze, wg mnie, prowadzenie się całości.Pees. Na wiosnę pochwalę się wynikami z hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 czym smigasz bo nie kojarze twojego zdrutowanego:) napisz tez jakie mody miales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.