Słabek Opublikowano 12 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2003 mam pytanie dotyczące tego sprzętu... jest wśród 4umowiczów jakiś użytkownk takiego motorku?? możecie mi powiedzieć jakie ma on plusy a jakie minusy?? oczywiście wiadomo, że nie wszystkie :( i jeszcze jedno pytanko... czy ma on stacyjkę na kluczyk?? :( :twisted: help me!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 12 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2003 bardzo sorrki nie moge pomóc nawet troszke :? :? nie moje klimaty te enduraki :twisted: nie ma jak to plastik :( (tylko zaraz nie krzyczcie) :( :( :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 12 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2003 jest wśród 4umowiczów jakiś użytkownk takiego motorku?? Dominik Szymański na 99' date='99% wiem, że miał KTM EXC 200 zanim przerzucił się na czterosuwy, więc jakiekolwiek pytania kieruj raczej do niego... Poza tym, jak znajdę to zapodam tu kawałek Jego odpowiedzie związanej z tym tematem... Już znalazłem... Mam nadzieję, że będziesz wiedział o co Mu chodzi, bo nie kopiowałem moich pytań, ale jak coś będzie niezrozumiałe z tego cytatu to pisz do mnie na PW lub GG: wiadomość 1) Wiesz, to jest trochę tak, że jak pojeździsz spokojnie, to może i sezon na crossówce przejeździsz (w dwa nie wierzę, bo jeszcze na oczy takiej setki nie widziałem, chyba że ktoś w dwa sezaony zrobił parę kółek na torze). Trudno wypowiadać mi się o Twoich kolegach, nie znam ich. Mówię tylko o swoich doświadczeniiach. W Suziki RM i Hondzie CR (oba 125 ccm) zmieniałem tłok wraz z pierścieniami średnio po około 40 godzinach, a więc około 10 porządnych jazdach (jazda raz-dwa razy w tygodniu, co daje wymianę co mniej więcej 2-3 miesiące, czyli pół sezonu). Z drugiej strony w Suzukli raz zatarł się cylinder - rysa na zapałkę.... Jak kupiłem KTMa 125 (model EGS) to przejeździłem cały sezon (prawie pół roku). Także z tym jest różnie. Ryzyko wpisane jest, niestey, w te motocykla. Enduro znacznie więcej wytrzymują, oferując niestety mniejszą moc i większą wagę. Ala i tak przesiadłem się na enduro, bo to wygodniejsze. Z dwusuwów polecałbym 200 lub 250 ccm - zdecydowanie rzadsza potrzeba robienia poważniejszych napraw - silnik przy normalnej eksploatacji wytrzyma i 2 sezony (kolega miał KTMa 250, z 1996 roku bodajże i dwa sezony bez żadnej naprawy poważniejszej przejeździł). Pozdrawiam wiadomość 2) Spadek komperji, a więc "uciekanie" mocy przez wyrąbane pierścienie w sumie objaw, a nie ostateczny skutek wyeksploatawania tłoka. Generalnie jazda skończy się tym że moto po prostu stanie i już nie zapali (raz mi się tak zdarzyło). Jak powiedziałem - Suzuki kiedyś przytarła cylinder, rysa miała głębokość zapałki. Przyczyną było najprawdopodobniej zbyt długie jeżdżenie na wyeksploatowanym i przytartym tłoku. Kupuj 250 i będziesz miał dłuższy spokój. A i mocjest odpowiednie do nauki - bardziej miękki dół i lepsze wyczucie manetki. Tak naprawdę crossowe 125 są dla potrafiących dobrze jeździć. No chyba, że trafisz na setkę w wersji enduro - CRM, KMX, RMX, starsze RGS lub nowsze EXC, itp. pzdr POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 13 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2003 poczekam na wypowiedź Dominika :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Lipca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2003 Czółko, rzeczywiście zanim kupiłem 400 EXC jeździłem i 125 i 200 EXC - w sumie 3 lata na tych dwóch motorkach. 200 EXC jest już blisko 250 EXC, ale ta druga jest mocniejsza. Poza mocą silnika oba motocykle się nie różnią niczym, oczywiście opisuję modele starsze niż 2003, bo w tym roku wszystkie KTMy to praktycznie nowe motocykle, tylko zmian dokonano. A więc zawieszenie w EXC jest naprawdę super. W tylnym wahaczu zastosowano patent PDS - od długiego skakania wyrabia się PDS i należu go zmieniać średnio raz na rok. Co w tym rewelacyjnego. A właśnie to, że regerenacja tylnego zawieszenia ogranicza się do zakupu PDS za 180 zł, a nie regeneracji całego amorka, co kosztuje wiadomo ile... Także zawieszenie tył miodzio, oczywiście przód w pełni regulowany, można ustawić sobie twardo na tor i miękko do lasu. Jak kto lubi. Silnik w 250 EXC, nie ma co ukrywać, nie należy do najłagodniejszych. Moc ponad 50 KM naprawde potrafi wyrwać moto spod tyłka. W piątek prezentowałem klinetowi roczną 200 EXC i jak się tym przejachałem, to byłem cały spocony od adrenalniny. Potem przejechał się klient i oczywiście wziął sprzęta, bo to wspaniałe moto to wyżycia się. Podobnie z 250. Moc jest dobrze rozłożona, można jeździć spokojnie na wolnych obrotach bez konieczności ciągłego przepalania mieszanki (dozowników w EXC nie ma, mieszankę należy samemu przygotować - proporcje 1:30 z w pełni syntetycznym olejem 2T 0 litr za ok. 40 zł)). Natomiast jak się odkręci... Ufff. Naprawdę moc powala. Na trójce staje dęba bez strzelania sprzęgłem i to na żwirze, a nie asfalcie. Naprawdę kawał maszyny. Nie jest to natomiast motocykl na długie i proste trasy. Wibracje na wysokich obrotach są tak duże, że nadgarstki mówią dość, a tyłek jest cały obolały. Nie da się tym jechać jednostajnym tempem, bo silnik dostaje amoku i sam się prosi, żeby mu odkręcać. Także 250 EXC - super na tor, do lasu, na błota itd, ale zupełnie nie nadaje się do jazdy na dłuższ, np 300-400 km trasy po prostych drogach. Poza tym: oczywiście stacyjki nie ma, bo żaden model EXC nie ma stacyjki (mają np modele LC4, LC8, Duke, Adventure itd). Nie ma miejsca dla pasażera, co oczywiste. Spalanie w 250 EXC - około 10 litrów na 2-3 motogodziny, w zależności od sposobu jazdy. 10 litrów wchodzi do zbiornika w tym około 2 liry rezerwy. Wymianę tłoka zaleca się co około 3000 kilometrów, co można przeliczyć na motogodziny - w moich obliczeń wynika, że przy jeździe w weekendy - po 3-4 godziny w sobotę i niedzielę, wymianę tłoka na nowy powinno dokonać się dwa razy w roku. Chyba, że ktoś jeździ codziennie. Jakby były jakieś jeszcze pytania, to służę pomocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 13 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2003 wielkie dzięki :( widzę, że jesteś bardzo dobrze poinformowany :( w przyszłym roku mam szansę kupić Exc 125 :( tylko zastanawiam się, bo często musze jeździć moto do szkoły i przydałaby sie mi stacyjka... ale coś sie wymyśli. ważne, że 50 kobylek drzemie w silniczku :( :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Lipca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2003 ważne' date=' że 50 kobylek drzemie w silniczku :( :twisted:[/quote']W 125 jest około 36 KM, a w 250 będzie pod 50. Z moto będziesz musiał uważać, bo takie lekkie coś, jak EXC - 100 kg, mogą nawet zwykłe lupmy świsnąć - po prostu wezmą we dwóch pod pachę i pójdą ze sprzętem. Więc porządne boa, do laratni, najlepiej jeszcze jakiś alarm zamontować, itd. Pozdrawiam i życzę udanego zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 14 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 jeszcze raz wielkie thx za pomoc :( a sprtzeta jeśli kupię to dopiero na przyszły sezon... miejmy nadzieję, że będzie to Ktm exc racing 125 2004r. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 miejmy nadzieję' date=' że będzie to Ktm exc racing 125 2004r. :twisted:[/quote'] Nie ma KTM 125 EXC Racing 8O Wersje Racing to czterotakty i najniższa pojemność to 250 :roll: Tobie chyba chodziło o "zwykłego" KTM 125 EXC :roll: POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 14 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 hm.. w gazecie kiedyś kumpel mi pokazał exc 125 racing :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 15 Lipca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 Fakt - dodatek Racing towarzyszy czterosuwom - zarówno crossówkom z serii SX, jak i enduro z serii EXC. Ale nie ma sensu zawracanie sobie głowy takimi duperelami. Kupujcie chłopaki enduraki i heja w las!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 15 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 racja :( :twisted: w tym roku muszę do końca skompletować strój na enduraka i ruuuuuuuraaaaaaaaaaa do lasuuuuuu!! :( :twisted: :twisted: :twisted: :( Wie ktoś może czy można dostać crossowe buty rozmaru 48?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Z tego co wiem to jest dostępny numer 48. Zobacz na http://www.motoakcesoria.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.