Skocz do zawartości

Aprilia RX czy Kawa KDX??


Rekomendowane odpowiedzi

witam :wink:

na wstępie chciałbym zaznaczyć,że użyłem opcji szukaj i nie znalazłem nic konkretnego ;) a więc tak jak w temacie,które moto bardziej polecacie..?który jest mniej awaryjny?wiem,że z mocą obu motorków jest podobnie..a jaki vmax mają oba motorki(na seryjnym przełożeniu)?zależy mi na tym,żeby moto było wysokie,mało awaryjne,miało kopa i leciało te 130 :wink: który według Was będzie lepiej sprawował się w roli SM(bo najprawdopodobniej będę przerabiał)??jakie są główne wady tych motorków??no i ostatnie bardzo głupie pytanie :lapad: :smile: :czy jest możliwość założenia obrotomierza do tych motorków? ;) bo nie lubię jeździć bez,jakoś mnie to irytuje(wiem,głupi jestem :wink: )..z góry dzięki za odpowiedzi :wink: Pozdro :cool:

 

 

 

P.S. a może ktoś z Was bedzie sprzedawał któryś z wyżej wymienionych motorków lub podobny w lato lub na koniec wiosny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz RX 125!! Dlaczego? Lepsza zawiecha, przedni hamulec o wiele lepszy niż w KDX, RX jest większy, o 3KM silniejszy silnik. A texty w stylu "RX to włoszka i będzie się sypać ciągle" to z kosmosu są. Mam RX 125 i wszystko jest jak najbardziej oky, części też są od zaraz!! Tylko w moim odczuciu RX i KDX będą czuły się źle na asfalcie...Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KDX bedzie sie przekozacko nadawal na supermoto. Ma dosyc maly skok z przodu ale z polaczeniem z koleczkiem 17" daje to swietny efekt (np. http://www.bikepics.com/pictures/299713/ ). Ja bym bral Kawe :) . Nie ma tam zadnych elektromagnesow w zaworze wydechowym wszystko jest w 100% mechaniczne (znaczy mniej awaryjne), spora czesc podzespolow zaadoptowana z crossowego KX'a 91', tyleze w KDX podezspoly te poddane sa znacznie mniejszym obciazeniom, pozatym jak chcesz po szosie latac to w sumie wartoby bylo zachowac dozownik oleju (Aprilia chyba nie ma ale MOGe sie mylic). W KDX"ie jak pisal Mr.Maciek bym zmienil tylko zacisk z przodu na 2 tloczkowy i maszyna jak zloto.

Tu masz jeszcze foto RX125 sm http://bikepics.com/pictures/178100/. Mi tam szczerze mowiac bardziej odpowiada jazda na KDX, mimo ze Aprilia ma gazowke ze zbiorniczkiem z tylu, wiekszy skok z przodu i grubsze lagi. Najlepiej to sie przejechac tym i tym i wszystko bedziesz mial jasne!

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KDX'a to właśnie wogle nigdy na oczy nie widziałem...bo RX to mi się zajebiście podoba,i wydaje mi się,że dostęp do części łatwiejszy :) ogółem jest jak najbardziej za RX :biggrin: wkurza mnie tylko jeden mały szczegół-brak obrotomierza,który w mieście naprawdę sie przydaje...jaki jest vmax RX?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vmax i vmax :/ zależy od przełożenia!! chyba standardowo 130km/h. Możesz jakoś wytłumaczyć po co ten obrotomierz i do czego tak w mieście się przydaje??

 

bo jak chcesz jeździć oszczędnie to trzymasz się np. 7tyś obrotów i ich nie przekraczasz..do nauki jazdy na kole też się przydaje...nie wiem,po prostu nie lubię jeździć bez,ale jak będzie trzeba to będzie się jeździo bez :wink:sorka za zamieszanie z tym obrotomierzem :) Pozdro :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewno pierwsze moto i nie potrafi sam wyczuc kiedy zmienic bieg :notworthy:

Albo boji sie,ze zajedzie jak za mocno bedzie krecil ;)

 

Pozdrawiam

 

nie to nie pierwsze moto :crossy: teraz mam RX 80.nie mądrz się tak :) umiem jeździć,a że wole z obrotomierzem,nie znaczy,że nie umiem bez :wink:po prostu mi sie ubzdurało i tyle :biggrin: juz nie aktualne pytanie o obrotomierz :) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to nie pierwsze moto :crossy: teraz mam RX 80.nie mądrz się tak :) umiem jeździć,a że wole z obrotomierzem,nie znaczy,że nie umiem bez :wink:po prostu mi sie ubzdurało i tyle :biggrin: juz nie aktualne pytanie o obrotomierz :) Pozdro

 

kazdy z nas ma "swoje widzi mi sie"....

 

ale raczej ciezko bylo by z tym obrotomierzem ,bo trzeba by chyba robic jakies przerobki w silniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy z nas ma "swoje widzi mi sie"....

 

ale raczej ciezko bylo by z tym obrotomierzem ,bo trzeba by chyba robic jakies przerobki w silniku...

 

dokładnie :) ale to już trudno,walić obrotomierz :biggrin: wracając do tematu,wyraźcie swoją opinię o awaryjności,niezawodności tych sprzętów..ile palą oba sprzęty przy w miare dynamicznej jeździe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie tu wcale nie madrzylem,bo takim geniuszem znowu nie jestem,zeby to robic :) Po prostu sam bylem ciekaw w jakim celu tak sie uparles na ten obrotomierz :biggrin: Jak fabrycznie nie ma obrotomierza to wydaje mi sie,ze takiego normalnego nie zalozysz. Kolega kiedys w simsonie zrobil jakis patent,ze mu sie lampki zapalaly w miare jak rosly obroty,bylo ich tam chyba z 6 ale uklad mozna bylo rownie dobrze dostosowac na 12 albo wiecej. Powiedzialbym Ci ,w ktorym miejscu sie podpinal ale po prostu nie pamietam,a nie chce sklamac.

 

Przy dynamicznej jezdzie pod 10l mysle,ze musisz liczyc jak nic.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez stormraider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam może jeszcze jednego zawodnika :banghead:

Suzuki TS 125R

Dużo tańsza w zakupie, również niezły motocykl.

http://img209.imageshack.us/my.php?image=mar0519001fl9.jpg

http://img209.imageshack.us/my.php?image=mar0519002of6.jpg

http://img209.imageshack.us/my.php?image=mar0519004jn4.jpg

Na zdjęciu jest akurat wersja RM z USD, inna lampa, gazówka ze zbiorniczkiem z tyłu i.t.d

Ja taką mam :icon_eek:

Ale jest wiele TS'ek Supermoto!

http://img209.imageshack.us/my.php?image=2...fuji0024py3.jpg zwykla TS

http://img209.imageshack.us/my.php?image=suzuki4gx6.jpg i kolejna

 

Też kiedyś nie wyobrażałem sobie życia bez obrotomierza. Teraz jest wg. mnie zupełnie zbędny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam może jeszcze jednego zawodnika :flesje:

Suzuki TS 125R

Dużo tańsza w zakupie, również niezły motocykl.

http://img209.imageshack.us/my.php?image=mar0519001fl9.jpg

http://img209.imageshack.us/my.php?image=mar0519002of6.jpg

http://img209.imageshack.us/my.php?image=mar0519004jn4.jpg

Na zdjęciu jest akurat wersja RM z USD, inna lampa, gazówka ze zbiorniczkiem z tyłu i.t.d

Ja taką mam :banghead:

Ale jest wiele TS'ek Supermoto!

http://img209.imageshack.us/my.php?image=2...fuji0024py3.jpg zwykla TS

http://img209.imageshack.us/my.php?image=suzuki4gx6.jpg i kolejna

 

Też kiedyś nie wyobrażałem sobie życia bez obrotomierza. Teraz jest wg. mnie zupełnie zbędny.

 

Myślałem nad TS'ką,ale ciężko dorwać dość młodą...nie chciałbym moto starszego niż powiedzmy 94r...wiem,że jest dużo starych i dobrze zrobionych,ale mimo wszystko nie chciałbym wiekowego moto :icon_eek: no i z częściami do TS'ki u mnie w mieście nie najlepiej,bo salon suzuki zrezygnował ze sprzedaży motocykli i części....ale jak trafi się gdzieś niedaleko TS'ka to może sie skuszę.. :banghead: na razie jestem za RX..a co myślicie o Cagivie Supercity?Niby funbike,ale jako miejskie supermoto i na weekendowe wypady w las by się nadał chyba...Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...