gientar Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 witam!!! jechalem dzisiaj katem i nagle zgasl gdy chcialem go odpalic kopniak byl sztywny sciagnalem pokrywe zero opilkow wsz. ok. kluczem zruszylem srube od walu puscilo kreci sie w obie strony ale kopniak dalej sztywny przed tym jak zgasl nie dawal znakow typu : nie kopcil nie slabl . czy ma ktos jakies rozwiazanie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Czy pisząc sztywny kopniak masz na myśli to, że nie da się mim ruszyć (go kopnąć). Jeżeli tak to może to być nawet korbowód :icon_twisted:, jeżeli nie słabł to raczej nie zatarcie, ale wszystko możliwe . Wał się obraca czy nie ,bo jakoś nie zrozumiałem postu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Czy pisząc sztywny kopniak masz na myśli to, że nie da się mim ruszyć (go kopnąć). Jeżeli tak to może to być nawet korbowód :), jeżeli nie słabł to raczej nie zatarcie, ale wszystko możliwe . Wał się obraca czy nie ,bo jakoś nie zrozumiałem postu?"kreci sie w obie strony" chyba krańci się Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 jezeli wal sie kreci , to zdejmuj pokrywe od strony kopniaka i ocen organoleptycznie co poszlo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 jezeli wal sie kreci , to zdejmuj pokrywe od strony kopniaka i ocen organoleptycznie co poszloŚwięte słowa - chyba najpewniejszy sposób żeby sprawdzić co nie działa to rozebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 dekiel od strony magneta odkrec jak nie ruszysz magnesy znaczy wał zatarty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gientar Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 dekiel od strony magneta odkrec jak nie ruszysz magnesy znaczy wał zatarty! gdy sciagnolem pokrywe nie bylo opilkow ani nic takiego jak wezme klucz i poruszam walem to sie kreci motor nie slabl stalo sie to nagle 2 miesiace temu robilem regeneracje walu nowe lozyska itd. poprostu sam kopniak nie chce sie ruszyc ale gdy ruszam kluczem wal to kosz spreglowy sie kreci ... ps. i nie ma opcji odpalic go na pycha kolo jest w miejscu nawet na 5 biegu ps. nie kupie nigdy ktma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 kto robił wał??? korbe tez wymieniłeś? ile zaplaciles i skąd łożysko dopadłes??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 gientar kupujac uzywane moto, kupujesz kota w worku :buttrock:. juz mi kiedys ktos doradzil; kupic sprzeta ,rozlozyc go na czescoi pierwsze , wymienic co cza ,zlozyc i latac latami bez zadnej awarii. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 gientar może łożysko na korbie się przytarło? Napisz gdzie robiłeś regeneracje, bo mnie też to niestety czeka (albo nowa korba):/ Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Chłop pisze ze wał się kręci, a wieć stawiam na to ze coś między trybami się zakleszczyło. A więc rozebrac silnik i sprawdzić co nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 gientar może łożysko na korbie się przytarło? Napisz gdzie robiłeś regeneracje, bo mnie też to niestety czeka (albo nowa korba):/ Pzdr.korba zawsze! albo regeneracja korby ale to juz kombinacje z lozyskami.... akurat z 620 wchodzi k40/50/23 wysokoobrotowe łatwiej jest z 600 tam jest k35/43/22 --jak dopilnujesz czy proces regeneracji byl prawidłowy to chodzi dobrze!!:icon_exclaim: przy skladaniu silnika unikac silikonu a jesli to w mnimalnych ilosciach!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 chyba bez rozpoławiania silnika się nie obejdzie (skrzynia) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 (edytowane) korba zawsze! albo regeneracja korby ale to juz kombinacje z lozyskami.... akurat z 620 wchodzi k40/50/23 wysokoobrotowe łatwiej jest z 600 tam jest k35/43/22 --jak dopilnujesz czy proces regeneracji byl prawidłowy to chodzi dobrze!!:notworthy: przy skladaniu silnika unikac silikonu a jesli to w mnimalnych ilosciach!!krokodyl, właśnie stoję przed wyborem czy regenerować starą korbę (400zł i roczna gwarancja DOR-MAR), czy kupić nową korbę Proxa za 700zł (długie oczekiwanie). Tyle, że z tą nową to jest taki zonk, że mój model 540 SXC nie widnieje w katalogu tej firmy, a jednynie 620 i 640 z tego samego rocznika (98). Myślisz, że ona podejdzie ? Wg katalogu części zamiennych KTM'a korba od wszystkich LC4 z 98 ma ten sam numer, więc wydaje się że są takie same... Aaa, oryginał nie wchodzi w grę, wołają asytronomiczne kwoty. Pzdr.PS. A propos, co wiecie n/t zdystansowania osiowego wału? Czy takie coś robi zakład czy to się robi samemu? Edytowane 26 Listopada 2006 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 nie wiem zawsze jest ryzyko zaplacisz a dostaniesz to czego nie chcesz!! korba 600 i 620 jest zupelnie inna! to zamo wał korbowy--dal bym do rozprasowania wał i sam wszystko ocenił z wałem nie są zarty jak stuka to rozbieraj bo narozrabiasz!!-- jak dasz w calosci to zawsze cos wymodzą! a jak odbierzesz sprawdz droznosc smarowania! bo lubią zle poskladac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.